Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
Moderaatorid: Landy, Moderators
Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
Olen kuulnud, et paljudel fronteradel analoogsed anomaaljad, nimelt:
1. suunda näidates hakkab laadimistuli õrnalt põlema ja voltmeeter tulede taktis vilkuma.
2. kaugtuledega sõites laadimistuli hõõgub.
3. tagurdades ehk siis kui süttib tagurdamiseks mõeldud tuli, jälle laadimistuli hõõgub.
4. kojameeste töö ajal anomaalja sama.
Mis ma siis kontrollinud ja vahetanud olen.
Vahetasin välja massjuhtmed.
Kontrollisin üle tulede juhtmed massid, tuledepesad.
Generaatori harjad vahetatud.
Kontrollitud laadimine koormuse all kui ka ilma.
Ja peab tõdema kasu ei miskit anomaalja tuledega jätkub.
Seega küsiks kas kellelgi veel on samad probleemid ja kuidas olete neist vabanenud?
1. suunda näidates hakkab laadimistuli õrnalt põlema ja voltmeeter tulede taktis vilkuma.
2. kaugtuledega sõites laadimistuli hõõgub.
3. tagurdades ehk siis kui süttib tagurdamiseks mõeldud tuli, jälle laadimistuli hõõgub.
4. kojameeste töö ajal anomaalja sama.
Mis ma siis kontrollinud ja vahetanud olen.
Vahetasin välja massjuhtmed.
Kontrollisin üle tulede juhtmed massid, tuledepesad.
Generaatori harjad vahetatud.
Kontrollitud laadimine koormuse all kui ka ilma.
Ja peab tõdema kasu ei miskit anomaalja tuledega jätkub.
Seega küsiks kas kellelgi veel on samad probleemid ja kuidas olete neist vabanenud?
Dioodid
olnud sama jama küll VW bussiga. Ja viga sai kaua otsitud. Ja viga oli dioodide vahelises ühenduses, pragu sees. Ehk lammuta generaator seibideks ja puhasta kõik ühendused üle ja vaata ka jooted üle.
Gene.
testriga tundus ka siis korras olevat. Muret polnud, aga Juhtusin Piiteri ja ummikutesse ja pikalt madalal pööretel töristades oli paar tunni pärast masina käivitamisega probleeme. Kohalikus töökojas samuti arvati et harjade probleem ja vahetati ära. Vaevaliselt sai koju.
Võtta maha ja viia stendi.
Võtta maha ja viia stendi.
Arvatavasti kisun ta maha ja viin kontrolli. Tartus miski vend tegeleb nendega.
Õnneks kojamehed seisavad mul paigal, samas naabrimehe spordil on sama jama kojamehed lööb tööle ja salaongis tuled vilkuma.
Tunduks nagu miski ühendus annaks voolu edasi. Iseenesest mis on ühist suunatulel ja kojamehel?
Õnneks kojamehed seisavad mul paigal, samas naabrimehe spordil on sama jama kojamehed lööb tööle ja salaongis tuled vilkuma.
Tunduks nagu miski ühendus annaks voolu edasi. Iseenesest mis on ühist suunatulel ja kojamehel?
Jama elektriga
Kunagi oli mul Isuzul sarnane jama.Vedasin mootorile lisamassi ja mure murtud. Frontikul aga tuli ühele tagatulele eraldi mass vedada.
Sellised mured on kimbutanud.
Sellised mured on kimbutanud.
Re: Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
Autole sai lisatud ampermeeter ja juhtmed mujalt veetud. Huvitav, et see näidik ei kõigu. Äkki tõesti on tegu näidikuplokiga, miski ära väsinud ja ei anna ühendust edasi. Seda pole veel kontrollinud. Armatuur on maas tuleb vist ühendused üle vaadata..
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 158
- Liitunud: T Juun 08, 2010 11:50 am
- Asukoht: SAAREMAA
- Kontakt:
Re: Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
kellegil oli siin kojameestega jama, oma kogemus näitas seda, et avaldades roolivardale survet, siis varda ümber olevad lülitusmehanismid hakkasid ise tööle, lisaks kojameestele hakkasid ka täistuled jne põlema, eriti veel kiire pidurdamise korral, või mäest laskudes.
näidikuplokk välja, siis tepslid jms nn cleantroicut täis ja uuesti kokku, kui vaja vea lisamass plokitagant, mul oli sama teema et taho ja valgustus hakkasid siis tööle mil tahtsid, sest kuhu kondents ja vesi ikka seestpoolt klaasi jookseb ikka armatuuri alla, kus hakkab kiirelt oksudeerumine jne pihta.jaan mmc kirjutas:Masinal millega tegelen on anomaaliad seoses näidikuteplokiga. Enamuse ajast eitööta odomeeter, spido ja kütte näidik, mõnikord pidavat need kliendi andmetel siiski lühiajaliselt tööle hakkama ja enamasti siis kui näidikuteploki klaasile vajutada/koputada.
Saaremaalt ja Nivaga
Re: Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
Viga rohkem massis. Mass nii mootori kui kere vahel on lihtsalt sitt. Kui pidurdad siis läbi piduritule jookseb vool teise ahelasse ja lülitab seal asjad tööle mitte aga mättasse. Usun, et Fronteral kasutatakse ka juhtmetel jagajat s.t. kerest tuleb üks jäme massjuhe ja jagajast läheb palju peenikesi edasi.
Kusjuures pakun küll huupi aga mina võtaks esimese asjana lahti juhi jalgealuse polstri. Arvan, et suure tõenäosusega on just seal juhtmed ära mädanenud.
Kui viitsitakse masin Tartu veereteda võin vea üles otsida.
Kusjuures pakun küll huupi aga mina võtaks esimese asjana lahti juhi jalgealuse polstri. Arvan, et suure tõenäosusega on just seal juhtmed ära mädanenud.
Kui viitsitakse masin Tartu veereteda võin vea üles otsida.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
Minu tel: 56201884jaan mmc kirjutas:Tartukandis see masin ringi liigubki, kui annad oma kontakti, edastan selle. Elektritööd pole just meie põhitegevus.Ax kirjutas:Viga rohkem massis. Mass nii mootori kui kere vahel on lihtsalt sitt. Kui pidurdad siis läbi piduritule jookseb vool teise ahelasse ja lülitab seal asjad tööle mitte aga mättasse. Usun, et Fronteral kasutatakse ka juhtmetel jagajat s.t. kerest tuleb üks jäme massjuhe ja jagajast läheb palju peenikesi edasi.
Kusjuures pakun küll huupi aga mina võtaks esimese asjana lahti juhi jalgealuse polstri. Arvan, et suure tõenäosusega on just seal juhtmed ära mädanenud.
Kui viitsitakse masin Tartu veereteda võin vea üles otsida.
Aigar
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Frontera 2,4i elektrisüsteemi jama
ega keegi ei oska öelda, kus kohast saaks el.skeemi 94 aasta fronterale? nimelt mul kütte näidik ei toimi. või oskab keegi öelda, kus kohast mida vaadada?