Mure

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Mure

Postitus Postitas grynno »

Tere!
Täna hommikul sülitas õlivarda välja... õli muidugi veidi kah. Et kus probleem? Mootor kah nagu jätab vahele ja pole nagu erilist jõudu. Ja almatuurlauas põleb paremalpool mootori tuluke. Masin siis Frontera 2,4 ja aastaks 1992. Kas keegi oskab midagi õelda?

tänud ette!
Idee on aga...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17326
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Äkki siis rõhk karteris?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas grynno »

no jah ilmselt küll. Aga millest?
Kas karteri tuulutus? Et äkki ära külmunud?
Ja kus krt see asub?
Idee on aga...
granada
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: R Nov 11, 2005 2:27 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas granada »

klapikambri kaane küljest suundub voolik sisselaskesse. Juhul , kui kondensaat sisse ära jäätus võib varda välja lüüa. Põlema jäänud "chek engine" tuli vihjab mingi anduri rikkele, kuigi 2,4i mootoril neid palju ei olegi. Lase autol "selftest" teha . St. diagnostikapesas kaks kontakti kokku ja süüde sisse , sama mootori pildiga tuli vilgutab sulle veakoodi.
Mis kinni ei jää , saab kinni sõidetud.
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas grynno »

ok. õhutus sai puhtaks tehtud ja õlivarras püsib kah siiani pesas. Aga nüüd uus mure. Mootor ei tööta korralikult....Tõstab ise pöördeid ja seal samas sureb välja. Aeg-ajalt vilgutab "check engine" tuld. Ja summpast tilgub vett kohe vägevalt. Et jälle abi teretulnud...
Idee on aga...
granada
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: R Nov 11, 2005 2:27 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas granada »

Esimene mõte viitab vaakumi lekkele , st suudab saada kätte mõõtmata õhku. Esimene koht on õhufiltri ja sisselaske vaheline kummivoolik. Ega juhuslikult pragunenud ei ole.
Mis kinni ei jää , saab kinni sõidetud.
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas grynno »

Infoks järeltulevatele põlvedele: viga lahenes kütusefiltri vahetusega mis oli lihtsalt kondentsi täis ja see loomulikult külmunud :D
Idee on aga...
Vasta

Mine “Opel”