Mure
Moderaatorid: Landy, Moderators
Mure
Tere!
Täna hommikul sülitas õlivarda välja... õli muidugi veidi kah. Et kus probleem? Mootor kah nagu jätab vahele ja pole nagu erilist jõudu. Ja almatuurlauas põleb paremalpool mootori tuluke. Masin siis Frontera 2,4 ja aastaks 1992. Kas keegi oskab midagi õelda?
tänud ette!
Täna hommikul sülitas õlivarda välja... õli muidugi veidi kah. Et kus probleem? Mootor kah nagu jätab vahele ja pole nagu erilist jõudu. Ja almatuurlauas põleb paremalpool mootori tuluke. Masin siis Frontera 2,4 ja aastaks 1992. Kas keegi oskab midagi õelda?
tänud ette!
Idee on aga...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkki siis rõhk karteris?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
klapikambri kaane küljest suundub voolik sisselaskesse. Juhul , kui kondensaat sisse ära jäätus võib varda välja lüüa. Põlema jäänud "chek engine" tuli vihjab mingi anduri rikkele, kuigi 2,4i mootoril neid palju ei olegi. Lase autol "selftest" teha . St. diagnostikapesas kaks kontakti kokku ja süüde sisse , sama mootori pildiga tuli vilgutab sulle veakoodi.
Mis kinni ei jää , saab kinni sõidetud.