Frontera Spordile kerge tõste ja probleem ratta laagriga

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Frontera Spordile kerge tõste ja probleem ratta laagriga

Postitus Postitas NivaRunner »

Tere

Olen nüüd Niva pealt ümber kolinud Opel Frontera Spordile ja soov seda autot ka natuke kaasa aidata. Esialgu on sellise lihtsa tõste plaanid, et suuremad rehvid alla mahuks(min 32"). Tõste on teoorias mitu korda läbi käidud ja plaan paigas, aga ei suuda välja mõelda mida teha pidurdusjõu regulaatoriga. Vahelt ära võtta? Kas siis hakkavad lumel ja jääl tagumised pidurid enne pidurdama? Selline kogemus on Pesugot 405-ga. Klotsid kuluvad kiiremini või mõned muud mured? Ilmselt ei suuda ma vastavalt tõstele seda varrast õigele pikkusele saada. On kellelgi mõni hea nõu sellise mure vastu?

Kuna tegin juba uue teema, siis küsin mind painava teistlaadi küsimuse ka siin ära.
Nüüdseks vajavad autol vahetamist mõlemad tagumised rattalaagrid, selle kohta on siin pikk teema aga vastust enda küsimusele sealt ei saanud: " Kas on mõtekam osta kohe romulast mõlemad veovõllid koos laagritega või proovida ikkagi paigaldada B varuosa laagreid?"
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Ilmselt ei suuda ma vastavalt tõstele seda varrast õigele pikkusele saada. On kellelgi mõni hea nõu sellise mure vastu?
______
Vast suudad ikka,tead ju,kui palju tõste tuleb,samavõrra suurenda ka varda pikkust.! Võimalik,et kohe päris õigeks ei saa - tee uus varras pikkuse suhtes reguleeritavaks,siis saad katse- eksituse meetodil kindlasti õigeks.
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

kui sul laagris on väike loks siis las olla uuel laagril on kah. Avastasin ka seda kui ma nende laagritega jamasin et laagri peal kummitihend(rõngas) oli b varuosal peenem, arvan et sellepärast tilkus õli välja. Kui vedrud korralikud siis peaks 32 alla mahtuma ka ilma tõsteta.
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

Varda kohalt niipalju, et ise eelistaks siiski kogu kupatuse eemaldust.
Kas uuele laagrile ei saa vana kummitihrndit panna? Üks laager laiali ja teine laseb õli läbi! Alustasin kõvasti ragisevast laagrist. Hetkel ei suuda kuidagi seda stopprit eemaldada, ei taha teine kuidagi ää tulla. KUi panna uus laaager aga vana kummirõngas, siis peaks kõik korras olla? Täna üritan romulates uurida, ehk kusagil leidub sellist isendit.
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

vana tihendit saab panna küll. stopper rõngas lõika katki aga katsu pooltelge mitte vigastada või siis treiali juurde ja lased maha treida, kuidagi muud moodi sa seda kätte ei saa.
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

hint kirjutas:vana tihendit saab panna küll. stopper rõngas lõika katki aga katsu pooltelge mitte vigastada või siis treiali juurde ja lased maha treida, kuidagi muud moodi sa seda kätte ei saa.
Kas uus stopper on uue laagriga kaasas, et ei pea seda säilitama.



Infoks veel, et ei suuda kusagilt veovõlli leida, männiku romulas on aga 2000.- tükk.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

NivaRunner kirjutas: Infoks veel, et ei suuda kusagilt veovõlli leida, männiku romulas on aga 2000.- tükk.
Deem, kus on hind alles
Kõnetraat 51922951
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

PARUN kirjutas:
NivaRunner kirjutas: Infoks veel, et ei suuda kusagilt veovõlli leida, männiku romulas on aga 2000.- tükk.
Deem, kus on hind alles
Jep......Hetkel kõige odavam uus laager mille leidsin on 1140.-
Kasutaja avatar
hint
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: K Okt 01, 2008 7:20 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas hint »

Uus stopper rõngas on jah laagriga kaasas
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

Siis nägin ilma asjata nii palju vaeva tervelt vana stopperi maha saamisega.


Tänud kellelegi, kes teema ära muutis.....mõtlesin ise ka seda juba kuidagi paremaks muuta...... :D
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

Nüüdseks mõlemad rattalaagrid vahetatud. Laagrid forsist firma kaardiga 819.- tk. Nende B-varuosa laagrite kohta sain ka üllatuse osaliseks. Nimelt autol olid küljes mõlemad laagrid tootjalt KOYO, forsist ostsin laagrid mis olid mingi " NK" või midagi sellist mustas punase kirjaga karbis. Esimest laagrit paigaldades avastasin, et karbis OPTIMAL laager, millel tõesti kummirõngas oli küljes olnud laagri omast peenem. Paigaldades tõmbasin näpuga ime õhukese kihi silikooni laagripesale, sinna kuhu kummitihend lõpuks jääb, ja ilmselt jäi väga hea. Hakkasin siis teist laagrit vahetama ja minu imestuseks tuli samast karbist "NK" välja KOYO laager, millel tihend sama mis vahetataval laagril.

Soovitan poes karp lahti teha ja vaadata kumb laager sees on ja küsida just KOYO oma.

Ühe laagri vahetus võttis aega umbes 2h. Tehtud sai koduste vahenditega.
Vasta

Mine “Opel”