Frontera 2.0 mootor koos

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Volk
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: K Jaan 27, 2010 4:57 pm
Asukoht: Valgamaa

Frontera 2.0 mootor koos

Postitus Postitas Volk »

Oman Opel Fronterat, 2,0 85kw aastast 1993...mille mootor kõrbes ära...
Kas peaksin asendama mootori analoogiga või on sinna võimalik lihtsamalt panna ka mõni parem ja võimsam mootor? Tean, et analoogi kasutatakse sõiduautodel.. aga mis marki täpselt .. ei tea..
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

Sama mootori saad opel astralt, vectralt, calibralt

Neid mootoreid vedeleb romulates lademetes... Enda astrale soetasin eelmine aasta selle mingi 1000.- eest,

Samuti on tegemist äärmiselt töökindla mootoriga, nii et ei pea eriti kartma et väga ära ruunatud on, kui romulast ostad.

lisaks www.opelclub.ee seal liigub odavalt neid mootoreid.

Suuremad opeli mootorid on 2,5 v6 aga sellega koos vaja kogu kapotialune välja vahetada... Nii et lihtsam panna uus 2,0 85kw mootor
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

Lisaks veel niipalju, et see mootor on c20ne, selle järgi saad vaadata mootorit.
Volk
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: K Jaan 27, 2010 4:57 pm
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Volk »

Tänud infi eest. :)
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

Kasutaja avatar
Taavi2101
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393

Postitus Postitas Taavi2101 »

wdd kirjutas:Sama mootori saad opel astralt, vectralt, calibralt

Neid mootoreid vedeleb romulates lademetes... Enda astrale soetasin eelmine aasta selle mingi 1000.- eest,

Samuti on tegemist äärmiselt töökindla mootoriga, nii et ei pea eriti kartma et väga ära ruunatud on, kui romulast ostad.

lisaks www.opelclub.ee seal liigub odavalt neid mootoreid.

Suuremad opeli mootorid on 2,5 v6 aga sellega koos vaja kogu kapotialune välja vahetada... Nii et lihtsam panna uus 2,0 85kw mootor
Aitan suts auto valikuga
mootori tähis C2,0NE ja peale pandi järgmistele
Ascona 86-88
Astra 91-98
Calibra 89-96
Kadett 86-91
Omega 86-94
visu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: K Okt 07, 2009 7:21 pm
Asukoht: tallinn/viljandi

Postitus Postitas visu »

pane juba parem siis 16klapiline vahetad ainult juhtmestiku ja aju mootori plokk on neil sama omal on mul sama mõte!
58158137
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

Kui tahad teha ümber 16 klapiliseks, siis vaja ka armatuuri kõik juhtmed jne ära vahetada, mitte aint kapotialused...

Samas see 8 klapiline on kõvasti töökindlam (ja lollikindlam).

c20ne
Power 114 bhp (85kW; 116 PS) @ 5200 rpm
Torque 170 N·m (130 lb·ft) @ 2600 rpm

c20xe
Power 148 bhp (110 kW; 150 PS)/6000 rpm
Torque 196 N·m (145 lb·ft)/4800 rpm

16 klapiline tahab väände saavutamiseks kõvasti rohkem piitsa saada...
arvan et see saavutatud 25 lisahobust ja 26 nm väänet ei avaldu sul tavasõidus, kuna need saavutatakse tunduvalt kõrgematel pööretel. eriti just väände kohapealt...

Ise soovitaks jääda sul 8 klapilise mootori juurde... ei pea meeles pidama ka hammasrihma vahetust jne... (sel mootoril hammasrihma purunemisel vaja panna aint uus hammasrihm peale, mootor jääb ellu)
Kasutaja avatar
mandrimees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Aug 30, 2009 11:16 pm
Asukoht: VÕRUMAA

Postitus Postitas mandrimees »

Siis võiks juba proovida 2,2 põhja ja 2.0 plokikaant, siis jääb juhtmete vahetus ära, 2,2 sel kolvikäik pikem aga kolvid on ikka 86 mm. vähemalt 16 klapise 2.0 mootori plokikaan sobib kül 2,2sele peale. Selle triki võid siis ära proovida kui soovid rohkem kui 85 kw.
Kui oled juba korra dziibi ostnud siis naljalt sõiduautot enam tagasi ei osta...
Volk
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: K Jaan 27, 2010 4:57 pm
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Volk »

Mootor sai vahetatud.. Jäin selle sama 85 kw mootori juurde, aga tulid uued probleemid. Auto kaua seisnud, soojenduse mootor ei tööta ja bensiinipumbale ei tule ka vool peale, kaitsmed on kõik terved ning juhtmetes ka nagu viga ei tundunud olevat. Oskab keegi nõu anda?
Ja veel, et kas bensiinipump peaks Opelil töötama koguaeg või ainult seni kuni surve üles lööb? :roll:
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Volk kirjutas:Mootor sai vahetatud.. Jäin selle sama 85 kw mootori juurde, aga tulid uued probleemid. Auto kaua seisnud, soojenduse mootor ei tööta ja bensiinipumbale ei tule ka vool peale, kaitsmed on kõik terved ning juhtmetes ka nagu viga ei tundunud olevat. Oskab keegi nõu anda?
Ja veel, et kas bensiinipump peaks Opelil töötama koguaeg või ainult seni kuni surve üles lööb? :roll:
Sel uupeli motol peaks saama neid vilgukoode isegi lugeda. Lihtsam ju kõigepealt ecu käest küsida, mis viga on. Hargiga sildad ära diagnostika pesas paar klemmi ja siis loed neid kas engine check tulukest või eraldi paigaldatud dioodtulukest, oleneb autost.
Siin ka väike õpetus, kuid spets veakoodi lugejaga, mis iseenesest peaks ülimalt labane olema oma ehituselt. Goooogle paksult täis seda jura.
http://www.gunson.co.uk/items/pdf/Techn ... ctions.pdf

See, et bena pump tööle ei hakka, võib vabalt ka halli anduri viga olla.
Kõnetraat 51922951
Vasta

Mine “Opel”