Frontera. Üldiselt mõned küsimused mootori ja veermiku kohta
Moderaatorid: Landy, Moderators
Frontera. Üldiselt mõned küsimused mootori ja veermiku kohta
Tere kõigile, veelkord.
Plaan soetada endale Frontera, aga oleks mõnele Frontera omanikule paar küsimust. =)
1. Mismoodi ja kui probleemidetult funktsioneerib Frontera nelivedu. Nagu ma aru olen saanud ei ole tegemist pideva neliveoga, kuid maastikul saab sisse lülitada esimese silla. Küsiks kohe siia, et mis vägi selle samuse nelikveo sisse lülitab, kas mingi mehaaniline kang või on see kuidagi elektrooniliselt lahendatud.
2. Oletame, et väljas on talv või ees on porine tee. Ilma aeglusti ning sisselülitatud neliveoga eksisteerib vast ka mingisugune piirkiirus, mis tehnikale ohtlikuks ei muutu sellise neliveoskeemi puhul, kui keskdiffer puudub, eks?
3. Rummulukud. Olen lugenud, et automaatsed lukud on suhteliselt vähevastupidavad ning võimalusel oleks kasulik manuaalide vastu vahetada. Kas ma nüüd saan õigesti aru, et automaatlukk on jälle midagi sellist, mida saab "rooli kõrvalt" sisse lülitada, manuaallukk midagi sellist, mis eeldab hetkeks autost välja ronimist? See asjaolu jäi ka segaseks, et ilma sisselülitatud neliveota võib lukud siiski kinni jätta kui varsti maastikule jälle asja on või on see pigem halb?
4. Kas A või B seeria? Kuna hinnasihiks olen seadnud max. ca 80000 Eek, siis sõltuvalt läbisõidust ja konditsioonist oleks võimalus saada nii hiline A kui varane B seeria mudel. Selle küsimuse kombineeriks ka mootori valikuga, kuna ei leidnud sellekohast infot, seega, kas pigem diisel või bensiin ja kas on mingeid mootoritüüpe, millest kindlasti eemale tuleks hoida (mingid tüüpvead, lollikindlus, jms).
Auto jääks 70% ulatuses linnakasutusse ning ülejäänud 30% ulatuses maal käimiseks ja metsas müttamiseks. Ma usun ja loodan, et fakt, et sel masinal pidev nelivedu puudub, siin väga suureks takistuseks ei saa. Samuti ei julge ka ühegi müüja käest sellist infot küsima minna, sest arvatavasti oleks see üsna ühepoolselt kasulik.
Varasem kokkupuude offroadinduse ja üldse maasturitega on üpris ümmargune 0 nagu küsimustest selgub, selle eest suur vabandus kõigile =)
Plaan soetada endale Frontera, aga oleks mõnele Frontera omanikule paar küsimust. =)
1. Mismoodi ja kui probleemidetult funktsioneerib Frontera nelivedu. Nagu ma aru olen saanud ei ole tegemist pideva neliveoga, kuid maastikul saab sisse lülitada esimese silla. Küsiks kohe siia, et mis vägi selle samuse nelikveo sisse lülitab, kas mingi mehaaniline kang või on see kuidagi elektrooniliselt lahendatud.
2. Oletame, et väljas on talv või ees on porine tee. Ilma aeglusti ning sisselülitatud neliveoga eksisteerib vast ka mingisugune piirkiirus, mis tehnikale ohtlikuks ei muutu sellise neliveoskeemi puhul, kui keskdiffer puudub, eks?
3. Rummulukud. Olen lugenud, et automaatsed lukud on suhteliselt vähevastupidavad ning võimalusel oleks kasulik manuaalide vastu vahetada. Kas ma nüüd saan õigesti aru, et automaatlukk on jälle midagi sellist, mida saab "rooli kõrvalt" sisse lülitada, manuaallukk midagi sellist, mis eeldab hetkeks autost välja ronimist? See asjaolu jäi ka segaseks, et ilma sisselülitatud neliveota võib lukud siiski kinni jätta kui varsti maastikule jälle asja on või on see pigem halb?
4. Kas A või B seeria? Kuna hinnasihiks olen seadnud max. ca 80000 Eek, siis sõltuvalt läbisõidust ja konditsioonist oleks võimalus saada nii hiline A kui varane B seeria mudel. Selle küsimuse kombineeriks ka mootori valikuga, kuna ei leidnud sellekohast infot, seega, kas pigem diisel või bensiin ja kas on mingeid mootoritüüpe, millest kindlasti eemale tuleks hoida (mingid tüüpvead, lollikindlus, jms).
Auto jääks 70% ulatuses linnakasutusse ning ülejäänud 30% ulatuses maal käimiseks ja metsas müttamiseks. Ma usun ja loodan, et fakt, et sel masinal pidev nelivedu puudub, siin väga suureks takistuseks ei saa. Samuti ei julge ka ühegi müüja käest sellist infot küsima minna, sest arvatavasti oleks see üsna ühepoolselt kasulik.
Varasem kokkupuude offroadinduse ja üldse maasturitega on üpris ümmargune 0 nagu küsimustest selgub, selle eest suur vabandus kõigile =)
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: K Apr 02, 2003 12:15 pm
- Asukoht: maakera peal/sees
Püüan siis jõudumööda vastata.
Suurte rataste allapanekuga sain jagu tagumisest kardaaniristist ja elastsest kummimuhvist. Samas see võib olla seotud ka eelneva ränga ekspluateerimisega, viis aastat metsa ja linna läbisegi teeb autole mõndagi.
Vanemal ehk A Frosjal teeb seda kang, uuemal B'l nupp. B'l käib kangiga ainult 4LOW.
Esialgu vist kõik. Loodan, et oli abiks
Nelivedu funkab rahuldavalt. Vanema fronteraga igasugu hulljulgeid tempe tehtud aga millest pole jagu saand see on sillad.1. Mismoodi ja kui probleemidetult funktsioneerib Frontera nelivedu. Nagu ma aru olen saanud ei ole tegemist pideva neliveoga, kuid maastikul saab sisse lülitada esimese silla. Küsiks kohe siia, et mis vägi selle samuse nelikveo sisse lülitab, kas mingi mehaaniline kang või on see kuidagi elektrooniliselt lahendatud.
Suurte rataste allapanekuga sain jagu tagumisest kardaaniristist ja elastsest kummimuhvist. Samas see võib olla seotud ka eelneva ränga ekspluateerimisega, viis aastat metsa ja linna läbisegi teeb autole mõndagi.
Vanemal ehk A Frosjal teeb seda kang, uuemal B'l nupp. B'l käib kangiga ainult 4LOW.
Neliveo sisselülitamiseks pead A peal peatuma. B'ga võid sisse panna kuni 94 kmh pealt. Mingit piirkiirust juba sisselülitatud 4veoga ei tea olevat. Ei usu et sa üle saja tahaks sõita mudasel või lumisel teel enivei.2. Oletame, et väljas on talv või ees on porine tee. Ilma aeglusti ning sisselülitatud neliveoga eksisteerib vast ka mingisugune piirkiirus, mis tehnikale ohtlikuks ei muutu sellise neliveoskeemi puhul, kui keskdiffer puudub, eks?
Automaatsed lukud on igati ok kui mets piirdub seenelkäiguga. Kui tahtmist hullata siis parem kohe manualid peale panna. Automaat hubid lülituvad ise välja kui tagurdad oma paar meetrit. Manualid pead sisse/välja lülitama autost välja tulles. A'l lülituvad hubid sisse kangiga neliveole minnes ja B'l vastavalt nupust. Olen libedavõitu teel hubid sisse jätnud või ütleme teel kus asfaldi vahele võib libedaid üllatusi oodata. hubide sissejätmine parandab mingil määral juhitavust. Seda tehes pole hub'e ära lõhkunud. Mitte segi ajada neliveoga vs. kinniste hubidega asfaldil sõitmist. Erinevad asjad.3. Rummulukud. Olen lugenud, et automaatsed lukud on suhteliselt vähevastupidavad ning võimalusel oleks kasulik manuaalide vastu vahetada. Kas ma nüüd saan õigesti aru, et automaatlukk on jälle midagi sellist, mida saab "rooli kõrvalt" sisse lülitada, manuaallukk midagi sellist, mis eeldab hetkeks autost välja ronimist? See asjaolu jäi ka segaseks, et ilma sisselülitatud neliveota võib lukud siiski kinni jätta kui varsti maastikule jälle asja on või on see pigem halb?
Vastus subjektiivne ja põhineb oma kogemustel: bens ja ainult bens... A on mul 2.2 ecotec. B 3,2 V6. ecoteci olen pea 5 aasta jooksul suutnud viia kaane lihvimiseni.. oma lollusest lasin kuumeneda ei otsind põhjuseid.. 3,2 seni olen rahul. ühel tuttaval jooksis 2.2 dt ecotec kokku. ls oli väiksem kui minul. ahjaa, ecotecil vaata kindlasti väljalaske karterit.. see nõrk koht neil. keera see termokaitse maha ja uuri pragusi.4. Kas A või B seeria? Kuna hinnasihiks olen seadnud max. ca 80000 Eek, siis sõltuvalt läbisõidust ja konditsioonist oleks võimalus saada nii hiline A kui varane B seeria mudel. Selle küsimuse kombineeriks ka mootori valikuga, kuna ei leidnud sellekohast infot, seega, kas pigem diisel või bensiin ja kas on mingeid mootoritüüpe, millest kindlasti eemale tuleks hoida (mingid tüüpvead, lollikindlus, jms).
Esialgu vist kõik. Loodan, et oli abiks
------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Tänud uazik ja aarne vastuste eest, nendest oli abi!
Ainuke mure nüüd selles, et kust leida Fronera A 96-98 LWB manuaalkastiga bensiinikas... (ümarama armatuuri ja keerdvedrudega mudel). Tunduvad jube rariteetsed elukad olevat... Suutsin välja peilida, et peale seda facelifti 96ndal aastal lisandus LWB mootorivalikusse 2,2l bensukas, aga kindlat infot ei suutnud välja leida, kas vana 2,4l bensiinikas mootorivalikust välja jäeti?
Uazik, kas väljalaskekarteri all mõtlesid sa "exhaust manifold"i (mehaanilise eesti keele sõnavara hakkab seoses interneti inglisekeelestumisega nullistuma) mis igal teisel mootoril tundub pooleks olevat, või on see midagi muud.
Samuti kas 2,2 bensukas on ehituselt samasugune, mis hammasrihma purunemisel klapid ja muud vidinad kokku lasevad, põhjustades üsna suure väljamineku? (endal 91a 2,0i vectra, siit ka usaldus Opeli mehaanilise osa poole pealt ja täielik hirm liigse elektroonika ees)
Tänud juba ette,
Vahur
Ainuke mure nüüd selles, et kust leida Fronera A 96-98 LWB manuaalkastiga bensiinikas... (ümarama armatuuri ja keerdvedrudega mudel). Tunduvad jube rariteetsed elukad olevat... Suutsin välja peilida, et peale seda facelifti 96ndal aastal lisandus LWB mootorivalikusse 2,2l bensukas, aga kindlat infot ei suutnud välja leida, kas vana 2,4l bensiinikas mootorivalikust välja jäeti?
Uazik, kas väljalaskekarteri all mõtlesid sa "exhaust manifold"i (mehaanilise eesti keele sõnavara hakkab seoses interneti inglisekeelestumisega nullistuma) mis igal teisel mootoril tundub pooleks olevat, või on see midagi muud.
Samuti kas 2,2 bensukas on ehituselt samasugune, mis hammasrihma purunemisel klapid ja muud vidinad kokku lasevad, põhjustades üsna suure väljamineku? (endal 91a 2,0i vectra, siit ka usaldus Opeli mehaanilise osa poole pealt ja täielik hirm liigse elektroonika ees)
Tänud juba ette,
Vahur
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kas nüüd kohe `96a.-l kuid alates ´00a. juba küll:wahur kirjutas:Tänud uazik ja aarne vastuste eest, nendest oli abi!
Ainuke mure nüüd selles, et kust leida Fronera A 96-98 LWB manuaalkastiga bensiinikas... (ümarama armatuuri ja keerdvedrudega mudel). Tunduvad jube rariteetsed elukad olevat... Suutsin välja peilida, et peale seda facelifti 96ndal aastal lisandus LWB mootorivalikusse 2,2l bensukas, aga kindlat infot ei suutnud välja leida, kas vana 2,4l bensiinikas mootorivalikust välja jäeti?
Uazik, kas väljalaskekarteri all mõtlesid sa "exhaust manifold"i (mehaanilise eesti keele sõnavara hakkab seoses interneti inglisekeelestumisega nullistuma) mis igal teisel mootoril tundub pooleks olevat, või on see midagi muud.
Samuti kas 2,2 bensukas on ehituselt samasugune, mis hammasrihma purunemisel klapid ja muud vidinad kokku lasevad, põhjustades üsna suure väljamineku? (endal 91a 2,0i vectra, siit ka usaldus Opeli mehaanilise osa poole pealt ja täielik hirm liigse elektroonika ees)
Tänud juba ette,
Vahur
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: K Apr 02, 2003 12:15 pm
- Asukoht: maakera peal/sees
tunnistan oma idiootsust puhtsüdamlikult ja täielikult peas tiksus sõna kollektor aga poole öö aeg teeb mõistus mõnikord trikke.Uazik, kas väljalaskekarteri all mõtlesid sa "exhaust manifold"i (mehaanilise eesti keele sõnavara hakkab seoses interneti inglisekeelestumisega nullistuma) mis igal teisel mootoril tundub pooleks olevat, või on see midagi muud.
Oopeli elktroonikaga kummalgi masinal probleeme pole esinend. A'l suri kord mootori tempi andur ja ühel lõbusal uppumisõppusel genekas.
------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: K Apr 02, 2003 12:15 pm
- Asukoht: maakera peal/sees
Mul on 97 2.2 bensukas, seega 96 võis ta lisanduda küllTiitR kirjutas:Kas nüüd kohe `96a.-l kuid alates ´00a. juba küll:wahur kirjutas:Tänud uazik ja aarne vastuste eest, nendest oli abi!
Ainuke mure nüüd selles, et kust leida Fronera A 96-98 LWB manuaalkastiga bensiinikas... (ümarama armatuuri ja keerdvedrudega mudel). Tunduvad jube rariteetsed elukad olevat... Suutsin välja peilida, et peale seda facelifti 96ndal aastal lisandus LWB mootorivalikusse 2,2l bensukas, aga kindlat infot ei suutnud välja leida, kas vana 2,4l bensiinikas mootorivalikust välja jäeti?
Uazik, kas väljalaskekarteri all mõtlesid sa "exhaust manifold"i (mehaanilise eesti keele sõnavara hakkab seoses interneti inglisekeelestumisega nullistuma) mis igal teisel mootoril tundub pooleks olevat, või on see midagi muud.
Samuti kas 2,2 bensukas on ehituselt samasugune, mis hammasrihma purunemisel klapid ja muud vidinad kokku lasevad, põhjustades üsna suure väljamineku? (endal 91a 2,0i vectra, siit ka usaldus Opeli mehaanilise osa poole pealt ja täielik hirm liigse elektroonika ees)
Tänud juba ette,
Vahur
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Tere veel,
Nüüd lõpuks siis üks huvitav Frontera välja vaadatud aga küsimus selline - kas hetkel, mil automaatsed rummulukud sisse ja välja lülitavad peaks käima mingi kõrvaga kuuldav "klik" või peaks olema seda võimalik füüsiliselt väljast näha? Antud isendi nelivedu lülitus väga ilusasti kuid tundus seda tegevat ka ilma paarimeetrise tagurdamiseta... Äkki on keegi hubid lihtsalt kinni keevitanud ja ma loll ei pannud seda tähele?
Nüüd lõpuks siis üks huvitav Frontera välja vaadatud aga küsimus selline - kas hetkel, mil automaatsed rummulukud sisse ja välja lülitavad peaks käima mingi kõrvaga kuuldav "klik" või peaks olema seda võimalik füüsiliselt väljast näha? Antud isendi nelivedu lülitus väga ilusasti kuid tundus seda tegevat ka ilma paarimeetrise tagurdamiseta... Äkki on keegi hubid lihtsalt kinni keevitanud ja ma loll ei pannud seda tähele?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: K Apr 02, 2003 12:15 pm
- Asukoht: maakera peal/sees
paarimeetrist tagurdamist on vaja hub'ide väljalülitamiseks. sisse lähvad automaatsed neliveo asendis edaspidi sõites. piisab ühest rattaringist. mingit klikki nagu ei mäleta... samas võis ka olla. mul olid automaadid väga lühikest aega.wahur kirjutas:Tere veel,
Nüüd lõpuks siis üks huvitav Frontera välja vaadatud aga küsimus selline - kas hetkel, mil automaatsed rummulukud sisse ja välja lülitavad peaks käima mingi kõrvaga kuuldav "klik" või peaks olema seda võimalik füüsiliselt väljast näha? Antud isendi nelivedu lülitus väga ilusasti kuid tundus seda tegevat ka ilma paarimeetrise tagurdamiseta... Äkki on keegi hubid lihtsalt kinni keevitanud ja ma loll ei pannud seda tähele?
------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
uAzIk kirjutas:paarimeetrist tagurdamist on vaja hub'ide väljalülitamiseks. sisse lähvad automaatsed neliveo asendis edaspidi sõites. piisab ühest rattaringist. mingit klikki nagu ei mäleta... samas võis ka olla. mul olid automaadid väga lühikest aega.wahur kirjutas:Tere veel,
Nüüd lõpuks siis üks huvitav Frontera välja vaadatud aga küsimus selline - kas hetkel, mil automaatsed rummulukud sisse ja välja lülitavad peaks käima mingi kõrvaga kuuldav "klik" või peaks olema seda võimalik füüsiliselt väljast näha? Antud isendi nelivedu lülitus väga ilusasti kuid tundus seda tegevat ka ilma paarimeetrise tagurdamiseta... Äkki on keegi hubid lihtsalt kinni keevitanud ja ma loll ei pannud seda tähele?
Tänud! Siis on asi loogiline.
Jändan siin oma selle fronteraga nüüd (Sport A, 93', ilma ABS'ita)
Nende hubide koha pealt pole ma ikka veel kindel - kui nelivedu väljas ning HUB'id lahti tagurdatud, siis loogiliselt ei peaks esimene kardaan (ning võibolla ka poolassid) kaasa keerlema!? Kardan, et siiski mingi kuri käsi on kallal käinud ja seal mingit omaloomingut teinud. Kui ükskord maakoju garaasi jõuan kisun lahti ja vaatan mis seal on.
Teine asi - kas esimese ratta laagri vahetus on töö, millega saab kodus-garaazis hakkama või on ka mingeid spetstõmbe vaja nagu tagarattalaagrigagi sellel isendil, et sinna ligi pääseda?
Nende hubide koha pealt pole ma ikka veel kindel - kui nelivedu väljas ning HUB'id lahti tagurdatud, siis loogiliselt ei peaks esimene kardaan (ning võibolla ka poolassid) kaasa keerlema!? Kardan, et siiski mingi kuri käsi on kallal käinud ja seal mingit omaloomingut teinud. Kui ükskord maakoju garaasi jõuan kisun lahti ja vaatan mis seal on.
Teine asi - kas esimese ratta laagri vahetus on töö, millega saab kodus-garaazis hakkama või on ka mingeid spetstõmbe vaja nagu tagarattalaagrigagi sellel isendil, et sinna ligi pääseda?