Frontera tagarattalaager
Moderaatorid: Landy, Moderators
Vaata kusagilt tööstuslik föön, need peaks ligi 400´C andma, sellisele toimetamisele peaks piisama ja saad rahus lasta, pole põdemist et üle kuumutad. Küll seal ka liim järele annab.
aga aru ma ei saa, miks stopperilt maha tuli. Peale panid ikka õieti? (soojaks, peale ja ootad kui jahtudes kinni pitsitab)
aga aru ma ei saa, miks stopperilt maha tuli. Peale panid ikka õieti? (soojaks, peale ja ootad kui jahtudes kinni pitsitab)
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Ei pannud soojaga peale kuna ma teiselt poolt proovisin soojaga kui ma algul vahetama hakkasin ja siis ta ei läinud ilusti lõpuni välja see stopper (täiesti punaseks ajasin) ja pidin ikkagi pressiga kaasa aitama ja ma kartsin et äkki teeb simmerile ka viga. üritan homme pilti kah teha võllist aga seal päris mitu korralikku sälku sees.
Sellist stopperit ei pea punaseks ajama, kuna sooja anda vaja vaid selleks, et metall paisuks (just täpselt niipalju et ise peale kukuks, vahest vaja veidi haamri/pressi/tõmmitsaga kaasa aidata). Punaseks laskmine käib juba rohkem termilise töötluse alla.
Üldiselt, kui pilte näen ja sügavused/pikkused teada saan, ütlen, kas hakkad teda Tallinna poole vedima või mitte. Tööna pisiasi , raha ei küsi, iseasi, kas taastada mõttekas.
Üldiselt, kui pilte näen ja sügavused/pikkused teada saan, ütlen, kas hakkad teda Tallinna poole vedima või mitte. Tööna pisiasi , raha ei küsi, iseasi, kas taastada mõttekas.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
No vaatasin võlli ja mõtlesin, et kohe kuidagi ei saa õli mööda neid sooni välja trügida. Kergelt punktidega oleks rela jäljed täis saand lasta, õmbluse treiga tasa ja häda miskit.
Vaevasin pead, et hirmus, siis aga jäin laagri ja suka vahelt viga otsima, läks päris tükki aega enne kui jagasin Laager istub ju tagurpidi sees, simmer peab ikka väljapoole olema, siis alles töötab. Sedapidi aga jah kahjuks hakkas õli simmeri ja võlli vahelt jooksma.
Tõmba laager välja (hoia pöialt, et simmer terveks jääks) ja võlliga minu juurde. Stopperi saab vajadusel ka uue treida.
Kes juhtumisi tahab pilte kasutada, palun, ei keela, viisakas (mitte kohustuslik) oleks sellest ka privas teada anda.
Kui ma vahetama hakkasin siis ma vaatasin küll kummal pool oli vana laagri simmer minu arust jäi sissepoole. Teisel pool tegin sama moodi ja see pool peab. Kahtlesin ise küll selles et simmer seespool on. Jama selles et ma ei saa laagrit kätte pole õiget tõmmitsat. Homme saab uue pooltelje koos laagriga ja sealt pealt kohe näha kummapidi see laager peab olema.
mul ei teinudki laager häält nagu hiljem selgus kui vahetatud sai. Aga ma arvan et ta hakkab vaikselt undama Kõigepealt keeramise peal ja siis juba erinevatel kiirustel.
Silla sain kah nüüd õlipidavaks Mõlemad poolteljed koos laagritega pidin ära vahetama.
Võrdlesin Originaal ja b osa laagrit Laagri peal on kummist rõngas soone sees B osal on selle tihendi paksus väiksem kui originaalil (silmaga näha)
Äkki oligi põhjus hoopis selles et õli pressis ennast laagri ja suka vahelt välja.
Silla sain kah nüüd õlipidavaks Mõlemad poolteljed koos laagritega pidin ära vahetama.
Võrdlesin Originaal ja b osa laagrit Laagri peal on kummist rõngas soone sees B osal on selle tihendi paksus väiksem kui originaalil (silmaga näha)
Äkki oligi põhjus hoopis selles et õli pressis ennast laagri ja suka vahelt välja.
Hoi,
Endal 93a ilma ABSita sild ning sama laagri vahetus ees; siiani on enamus töökodasid laagri vahetusest keeldunud (v.a Ascar, kes pmst auto hinda selle eest küsis). Oskab keegi soovitada Tallinna lähistel kohta, kus seda võiks teha.
Ascar väitis ka, et laagrit hoiab kinni mingisugune võru; siit teemast seda välja ei lugenud kuid kas jutt vastab tõele? Sel ilma ABSita sillal peaks laager ja simmer ühes olema. Igatahes koledat metalli treimise häält see ratas teeb ning õli tilgub laagri ja poolassi vahelt soojalt peast lurinal; korraks kiilus ratta kinnigi ning nüüd ei julge sellega kaugemale sõita kui esimesse töökotta.
Endal 93a ilma ABSita sild ning sama laagri vahetus ees; siiani on enamus töökodasid laagri vahetusest keeldunud (v.a Ascar, kes pmst auto hinda selle eest küsis). Oskab keegi soovitada Tallinna lähistel kohta, kus seda võiks teha.
Ascar väitis ka, et laagrit hoiab kinni mingisugune võru; siit teemast seda välja ei lugenud kuid kas jutt vastab tõele? Sel ilma ABSita sillal peaks laager ja simmer ühes olema. Igatahes koledat metalli treimise häält see ratas teeb ning õli tilgub laagri ja poolassi vahelt soojalt peast lurinal; korraks kiilus ratta kinnigi ning nüüd ei julge sellega kaugemale sõita kui esimesse töökotta.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: K Apr 02, 2003 12:15 pm
- Asukoht: maakera peal/sees
http://www.vah.ee Ise vahetain seal.
------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Soojendan jälle teemat. Ehk siis omalgi ootab ees laagri vahetus. Homme lähen siis rakist tegema kuna vanal jäi raskust väheks, tagusin pool päeva ja ei midagi. Ainuke mis liikus oli seljalihas. Nüüd küsiks siis selle laagri kohta, et kudapidi see laager sinna suka sisse läheb, et õli ikka pidama jääks? Ja kindlasti oskab keegi öelda palju sinna silda õli läheb, masin ise Frontera 2,4 ja hariliku difriga?