mure fronteraga
Moderaatorid: Landy, Moderators
mure fronteraga
Sooviks siis abi sellise probleemi lahendamiseks!
Autoks opel frontera 2,2tdi ja probleem selline,et sõites ühtlase gaasiga süttib mootoriveatuli ja mootoripöörded piiratakse ca 4000rpm. Kiirendus kaob ära nagu turbo ei toimiks! Selline asi juhtub sooja mootoriga nüid juba iga 50 meetri läbimisel, kui sõiduaeg gaas mõneks ajaks põhja vajutada, ja mootoripöörded ületavad ca 2200rpmi siis hakkab kõik jälle toimima (kohapeal paarutades ei parane miskit)
Kontrollisin ja puhastasin kõik vaakumklapid ja vaakumpumba,vahetasin kõik vaakumvoolikud ära,võtsin turbo algosadeks ja seal oli kõik nagu peab.
Puhastasin sisselaskekollektori seest ära,väga tugevalt olid käigud ummistunud.Panin kollektori sees olevad pöördklapid ilusti vabalt liikuma.
Kontrollisin õlitaseme ära,kuna kusagilt saksa lehelt lugesin välja,et madal õlitase võib säärast nalja põhjustada aga õli normis! Kontrollisin olemasolevate vahenditega ka kütuse pealevoolu paagist ja ka see korras!
Ehk oskab keegi aidata mind.Koledasti ära tüütab,kui üks hetk ristmikult keerates mootorituli uhkelt särab ja auto minna ei jõua!
Autoks opel frontera 2,2tdi ja probleem selline,et sõites ühtlase gaasiga süttib mootoriveatuli ja mootoripöörded piiratakse ca 4000rpm. Kiirendus kaob ära nagu turbo ei toimiks! Selline asi juhtub sooja mootoriga nüid juba iga 50 meetri läbimisel, kui sõiduaeg gaas mõneks ajaks põhja vajutada, ja mootoripöörded ületavad ca 2200rpmi siis hakkab kõik jälle toimima (kohapeal paarutades ei parane miskit)
Kontrollisin ja puhastasin kõik vaakumklapid ja vaakumpumba,vahetasin kõik vaakumvoolikud ära,võtsin turbo algosadeks ja seal oli kõik nagu peab.
Puhastasin sisselaskekollektori seest ära,väga tugevalt olid käigud ummistunud.Panin kollektori sees olevad pöördklapid ilusti vabalt liikuma.
Kontrollisin õlitaseme ära,kuna kusagilt saksa lehelt lugesin välja,et madal õlitase võib säärast nalja põhjustada aga õli normis! Kontrollisin olemasolevate vahenditega ka kütuse pealevoolu paagist ja ka see korras!
Ehk oskab keegi aidata mind.Koledasti ära tüütab,kui üks hetk ristmikult keerates mootorituli uhkelt särab ja auto minna ei jõua!
Tänane on minevikus tehtud valikute tagajärg!
"check engine" tule süttimise põhjuste otsimine koduste vahenditega on tänapäeval ikkagi väga tüütu ja ka suht mõttetu töö...
Miks Sa diagnostikasse minna ei taha?
Seal võib 101 põhjust olla, mille peale ise tulla on ikkagi üsna keeruline.
Teine asi on see, et üle 4000 pöörde sõitmiseks on maailmas päris palju igasugu muid mootoreid peale traktorite...
Miks Sa diagnostikasse minna ei taha?
Seal võib 101 põhjust olla, mille peale ise tulla on ikkagi üsna keeruline.
Teine asi on see, et üle 4000 pöörde sõitmiseks on maailmas päris palju igasugu muid mootoreid peale traktorite...
Vabandust! unustasin kirjutada,et olen sooritanud diagnostikaseadmega veaotsingu, kuna omal oli au töötada citroeni esinduses tehnilise eksperdi ja diagnostikuna siis sai ka tester peale ühendatud ja see väitis,et egrist tagasi tuleva gaasi vahekord on vale aga ei jõudnud järeldusele,et miks! Ja kuna seda sorti opeli mootoriga kogemus puudub,siis lootsin,et keegi ehk on omal nahal tunda saanud ja on nõus jagama,kui on lahenduse leidnud! Mina isiklikult teeksin järelduse,et autol on mõistus vigane aga kui äkki ei ole siis ei ole just eriti odav lõbu,et niisama vahetada!
Tänane on minevikus tehtud valikute tagajärg!
Vahekord millega vale?roger kirjutas:et egrist tagasi tuleva gaasi vahekord on vale !
1.Sisseimetava õhukogusega? Et liiga palju on ärapõletatud gaase, mis egr-ist tulevad? Sellisel juhul on egr kogu aeg lahti ju...
Viska see egr minema ja asi korras.
Aga, huvitav, milline andur sellist signaali andis?
2.Väljalaskegaaside (millest osa läeb sisselaskesse tagasi) vahekord vale?
Mis suunas vale, kas rikas või vaene...? On tal üldse lambda?
Põhimõtteliselt probleem peitus egris!
Klapp ja vaakumid iseenesest töötasid korralikult, kuid sisselaske kollektori sees olev puks,millele suletud seisus toetub egr klapp oli oma pesast lahti vibreerinud! Kui klapp avanes,siis sisselaskekollektorisse sisenenud heitgaasid nihutasid selle puksi piisavalt palju paigast ära,et gaaside ringlus ei olnud piisav ja klapp ei saanud vajadusel piisavalt kähku sulguda.
Lahenduseks oli siis 25mm läbimõõduga ja 2mm paksu seinaga vasktoru,millest sai uus puks välja lõigatud, paika löödud ja probleem oligi kadunud!
Klapp ja vaakumid iseenesest töötasid korralikult, kuid sisselaske kollektori sees olev puks,millele suletud seisus toetub egr klapp oli oma pesast lahti vibreerinud! Kui klapp avanes,siis sisselaskekollektorisse sisenenud heitgaasid nihutasid selle puksi piisavalt palju paigast ära,et gaaside ringlus ei olnud piisav ja klapp ei saanud vajadusel piisavalt kähku sulguda.
Lahenduseks oli siis 25mm läbimõõduga ja 2mm paksu seinaga vasktoru,millest sai uus puks välja lõigatud, paika löödud ja probleem oligi kadunud!
Tänane on minevikus tehtud valikute tagajärg!