Frontera käivitus..
Moderaatorid: Landy, Moderators
Frontera käivitus..
Tere jällegi!Mure selline,et kui käivitan ,siis üldjuhul esimese korraga ei lähe tööle,vaid tahab teistkordset käivitust.vahel harva käivitub ka esimese käivitusega u.6-7 pöördel.Milles viga?Tänan ette...
Hooldus 6 kuud tagasi.Diagnostikasse pole veel pöördunud.Milline sellise aastakäigu masin ei võta õli veits rohkem?Läbisõidust vast ei maksa rääkida platsilt ostetud autode kohapealt.Juhul kui väga peaks huvitama,siis 220 000 km mis suht ebareaalne.Ning juhul kui inimene esitab küsimuse Opeli teemas,siis ta vast eeldab et kellegil miski sarnane viga ehk esinenud?Pole nagu tarvis kohe nn. "selga sõita".Foorumi mõte vast selles ongi ,et oma jõududega hakkama saada.Diagnostikasse ja töökotta oskan ilma abita ka liigelda..Tänan
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ära tõmba nina viltu. Ilma kogemusteta diagnostiku juurde pöördumata ei ole lihtsalt võimalik veale kiiresti diagnoosi panna.
Piritse mootorit juhib aju, mootori tööshoidmiseks ja käivitamiseks on ajul vaja, et andurite parameetrid on vastavuses tegelikusega ning aju poolt juhitavad abiseadmed a.la tühikäigumootor, süütepool, kommutaator, jagaja jne toimivad nii, nagu nad peavad. Lisaks peab mootori rauast ja "vasest" osa olema korras, e. ei esine vaakumi lekkeid, küttesurve regulaator töötab, pumba kütuse rõhk ei vaju alla, küünlajuhtmed ei tao üle jne. jne Sellise hulga pisiasjade kontrollimine pole otsarbekas ja võimalik foorumist saadud näpunäidete abil.
Uuri opeli foorumitest, keda soovitatakse mootorit diagnoosima.
Piritse mootorit juhib aju, mootori tööshoidmiseks ja käivitamiseks on ajul vaja, et andurite parameetrid on vastavuses tegelikusega ning aju poolt juhitavad abiseadmed a.la tühikäigumootor, süütepool, kommutaator, jagaja jne toimivad nii, nagu nad peavad. Lisaks peab mootori rauast ja "vasest" osa olema korras, e. ei esine vaakumi lekkeid, küttesurve regulaator töötab, pumba kütuse rõhk ei vaju alla, küünlajuhtmed ei tao üle jne. jne Sellise hulga pisiasjade kontrollimine pole otsarbekas ja võimalik foorumist saadud näpunäidete abil.
Uuri opeli foorumitest, keda soovitatakse mootorit diagnoosima.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Selle foorumi mõte on inimestele head nõu anda. Ja hea nõu on see, et isegi kui kellelgi oleks sarnaste sümptomitega probleem on tõenäoline, et sinu autot ei vaeva sama häda. Ja mis siis, kui keegi hakkakas siin kirjutama, et tal oli sama jama ja süüdi oli näit. kütuse pump. Soetaksid uue pumba ja kui ikka ei tööta... Sellepärast ongi hea nõu minna diagnostikasse, kus on vea avastamine oluliselt suurema tõenäosusega.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.