2. leht 4-st

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: P Nov 06, 2016 2:55 pm
Postitas Kännuämblik
Landy kirjutas:
He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-

Ländi sooviks videot kuidas oleks õige ületus :D

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: P Nov 06, 2016 3:46 pm
Postitas CaveMan
Landy kirjutas:
He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-
Sinu postitusel oleks rohkem kaalu, kui sa lisaksid, kuidas peaks ületama sellist veetakistust ning kuidas tulemus sellisel juhul videost nähtust erineks.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: P Nov 06, 2016 3:59 pm
Postitas AndreTGO
Ländy võiks oma pardist õppevideo teha, kuidas käib siis korrektne veeületus.
Kohe näha ju, et polnud plaanis sellest veekogust 100% kindlusega läbi kihutada. See pigem ikka selline "proovimine".

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: P Nov 06, 2016 4:21 pm
Postitas Kännuämblik
AndreTGO kirjutas:Ländy võiks oma pardist õppevideo teha, kuidas käib siis korrektne veeületus.
Kohe näha ju, et polnud plaanis sellest veekogust 100% kindlusega läbi kihutada. See pigem ikka selline "proovimine".

Jutt jumalast õige et polnud plaanis läbi saada lihtsalt proovisime kas saame üle aga ei saanud seekord üle :D

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: P Nov 06, 2016 11:04 pm
Postitas Landy
Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.

Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 8:00 am
Postitas Kännuämblik
Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.

Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.


Miks peaks raja kõrvalt hiilima.
Teiseks võiksid sa ländi teha samas augus koolituse enda autoga kuidas sealt õige läbi sõita on arvan et on teisigi koolitusel osalejaid kes tahaksid näha kuidas on õige seda teha :D :D

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 8:12 am
Postitas holari
Kas ma eksin,aga antud juhul ei olnud peategelane huvitatud kergema väljapääsu otsimisest :wink:

Alati ei pea ringiga minema, kui otse on huvitavam. Pärnu, 2016


H.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 9:08 am
Postitas Landy
Kännuämblik kirjutas: Miks peaks raja kõrvalt hiilima.
Teiseks võiksid sa ländi teha samas augus koolituse enda autoga kuidas sealt õige läbi sõita on arvan et on teisigi koolitusel osalejaid kes tahaksid näha kuidas on õige seda teha :D :D
"Kõrvalt" hiilimine sõltub sellest, kui lai on loomulik trass, et ülejäänud loodust lõhkuma ei peaks. Kui rada just sealt üle kulgeb, poleks kõrvalat metsas sonkimine tõseti ilus tegu. Samas, karaavi kõige sügavama koha ületamiseks valimine piole ka just kõige nutiakm tegu.

Võib proovida küll seda kohta, kuid hea meelega teeksin seda siis, kui vesi veidi soojem on ja jäälõhkumist ja vaja poleks. Näiteks millalgi tuleva aasta hiliskevadel. Muu trass tundus video järgi üsna mõnus.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 9:25 am
Postitas karburaator
Sama takistuse läbimine 2007 aastal.

Korraldajana ei saada ma sõidukeid tundmatutesse aukudesse.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 11:22 am
Postitas Praks1
Sellist takistust ületatakse kohe vintsiga, kohati veel pidurdades, mitte ei sõideta hooga põhja kinni ja siis üritatakse oma õnnetule draakonile elu oluliselt raskemaks teha,(Maxima aku on juba eelmisest kraavist naguinii tühi) . Selliste lapsikute sõiduvõtetega ei kestagi need cherod, draakonid jne huumor.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 11:48 am
Postitas nymmik
Praks1 kirjutas:Sellist takistust ületatakse kohe vintsiga, kohati veel pidurdades, mitte ei sõideta hooga põhja kinni ja siis üritatakse oma õnnetule draakonile elu oluliselt raskemaks teha,(Maxima aku on juba eelmisest kraavist naguinii tühi) . Selliste lapsikute sõiduvõtetega ei kestagi need cherod, draakonid jne huumor.
Olen nõus et antud videos oli palju õpikohti kuidas mitte sõita. Ning see on ka põhjus miks ma ise enam kambaga safaritel kaasas ei käi. Ei jaksanud oodata enam kuskil sihi lõpus millal "põhjagaasi" mehed end välja sikutavad.

Aga siin foorumis "tõsioffroaderid" võiks oma kompleksidest üle saada Cherokeede ja Draakoni vintsi vastu. Ma oma ZJ ja draakoniga tegin rohkem tõmbeid kui mõni mees oma uhkete Nimevintsidega. Ja üldjuhul päästsin draakoniga teisi mitte ei vedanud ennast välja.
Lihtsalt ära tüütab igas teemas "Cherokee" "draakon" jne. Iga mees ei soovi Mercedese ja BMW-ga sõita. Mees ehitab oma autot ise ja valib komponentide kalliduse ja kvaliteedi. Kui on ikaldus metsas siis aidatakse üksteist mitte ei parastata, näeh draakon suri.

Ilusat talveilma soovides @ panen oma jeebu käima ja lähen vaatan kas saan draakoniga mõne hädalise kraavist välja aidata.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 11:49 am
Postitas donalds
karburaator kirjutas:Sama takistuse läbimine 2007 aastal.

Korraldajana ei saada ma sõidukeid tundmatutesse aukudesse.
ilmselgelt on asi nyyd sygavam, eriti ui juttu oli mingitest atv vendadest seal, aga see pole vabandus... kyll see kraav võetud saab...

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 12:12 pm
Postitas beginner
Hoopis autod olid teil madalamad ;)

Landy koolitusele tahaks küll tulla. Võin ka õppevideo tegemisel kaameraoperaatoriks olla.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 12:15 pm
Postitas Praks1
Draakon on lihtsalt väljend tänaseks. Tegelikult kangemaotsa draakon on väga hea, kui seda nats tuunida.
Mootor 9hp,suhteliselt veekindel jne, olen isegi ühe võistluse teinud sellega.

Re: 29,10,16 patika

Postitatud: E Nov 07, 2016 4:08 pm
Postitas AndreTGO
Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.

Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.
Oleks ta täie pasaga sisse lennenud oleks kraavist tunduvalt rohkem vett eraldunud ning ilmselt oleks ka auto sügavamale jõudnud.

Minu silmad nägid, et tross oli teiselpool kallast. Kui nüüd kõlareid ka natuke kõvemaks kruttida, siis on aru saada, et tekkis ootamatu tõrge vintsi töös, mistõttu puudus võimalus kraav kavatsuste kohaselt läbida. Aga ega täpselt ei tea ka, ise kohapeal ei viibinud.

Jään kevadet ja vee soojenemist ootama, äkki suudan ka sinu õpetussõnadest midagi tarka kõrva taha panna.