29,10,16 patika

Siia alla siis igast 4x4 videolingid.

Moderaatorid: jr, Landy, boob, Moderators

Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Kännuämblik » P Nov 06, 2016 2:55 pm

Landy kirjutas:

He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-



Ländi sooviks videot kuidas oleks õige ületus :D
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Kasutaja avatar
CaveMan
Rock Crawler
Postitusi: 924
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Haabneeme
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas CaveMan » P Nov 06, 2016 3:46 pm

Landy kirjutas:

He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-


Sinu postitusel oleks rohkem kaalu, kui sa lisaksid, kuidas peaks ületama sellist veetakistust ning kuidas tulemus sellisel juhul videost nähtust erineks.
Mitsubishi Pajero ´00 GLS, 2,8TD Aut. - 33'' BFG AT - Come Up DV-9
Kasutaja avatar
AndreTGO
Fitting 38"
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 02, 2014 10:19 pm
Asukoht: Tallinn/Hüüru

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas AndreTGO » P Nov 06, 2016 3:59 pm

Ländy võiks oma pardist õppevideo teha, kuidas käib siis korrektne veeületus.
Kohe näha ju, et polnud plaanis sellest veekogust 100% kindlusega läbi kihutada. See pigem ikka selline "proovimine".
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!
Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Kännuämblik » P Nov 06, 2016 4:21 pm

AndreTGO kirjutas:Ländy võiks oma pardist õppevideo teha, kuidas käib siis korrektne veeületus.
Kohe näha ju, et polnud plaanis sellest veekogust 100% kindlusega läbi kihutada. See pigem ikka selline "proovimine".



Jutt jumalast õige et polnud plaanis läbi saada lihtsalt proovisime kas saame üle aga ei saanud seekord üle :D
http://kannuamblik.sauropol.com/

Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Landy » P Nov 06, 2016 11:04 pm

Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.

Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Kännuämblik » E Nov 07, 2016 8:00 am

Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.

Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.




Miks peaks raja kõrvalt hiilima.
Teiseks võiksid sa ländi teha samas augus koolituse enda autoga kuidas sealt õige läbi sõita on arvan et on teisigi koolitusel osalejaid kes tahaksid näha kuidas on õige seda teha :D :D
http://kannuamblik.sauropol.com/

Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 736
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas holari » E Nov 07, 2016 8:12 am

Kas ma eksin,aga antud juhul ei olnud peategelane huvitatud kergema väljapääsu otsimisest :wink:

Alati ei pea ringiga minema, kui otse on huvitavam. Pärnu, 2016


H.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Landy » E Nov 07, 2016 9:08 am

Kännuämblik kirjutas:Miks peaks raja kõrvalt hiilima.
Teiseks võiksid sa ländi teha samas augus koolituse enda autoga kuidas sealt õige läbi sõita on arvan et on teisigi koolitusel osalejaid kes tahaksid näha kuidas on õige seda teha :D :D


"Kõrvalt" hiilimine sõltub sellest, kui lai on loomulik trass, et ülejäänud loodust lõhkuma ei peaks. Kui rada just sealt üle kulgeb, poleks kõrvalat metsas sonkimine tõseti ilus tegu. Samas, karaavi kõige sügavama koha ületamiseks valimine piole ka just kõige nutiakm tegu.

Võib proovida küll seda kohta, kuid hea meelega teeksin seda siis, kui vesi veidi soojem on ja jäälõhkumist ja vaja poleks. Näiteks millalgi tuleva aasta hiliskevadel. Muu trass tundus video järgi üsna mõnus.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
karburaator
Fitting 38"
Postitusi: 296
Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas karburaator » E Nov 07, 2016 9:25 am

Sama takistuse läbimine 2007 aastal.

Korraldajana ei saada ma sõidukeid tundmatutesse aukudesse.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2226
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Praks1 » E Nov 07, 2016 11:22 am

Sellist takistust ületatakse kohe vintsiga, kohati veel pidurdades, mitte ei sõideta hooga põhja kinni ja siis üritatakse oma õnnetule draakonile elu oluliselt raskemaks teha,(Maxima aku on juba eelmisest kraavist naguinii tühi) . Selliste lapsikute sõiduvõtetega ei kestagi need cherod, draakonid jne huumor.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 693
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas nymmik » E Nov 07, 2016 11:48 am

Praks1 kirjutas:Sellist takistust ületatakse kohe vintsiga, kohati veel pidurdades, mitte ei sõideta hooga põhja kinni ja siis üritatakse oma õnnetule draakonile elu oluliselt raskemaks teha,(Maxima aku on juba eelmisest kraavist naguinii tühi) . Selliste lapsikute sõiduvõtetega ei kestagi need cherod, draakonid jne huumor.

Olen nõus et antud videos oli palju õpikohti kuidas mitte sõita. Ning see on ka põhjus miks ma ise enam kambaga safaritel kaasas ei käi. Ei jaksanud oodata enam kuskil sihi lõpus millal "põhjagaasi" mehed end välja sikutavad.

Aga siin foorumis "tõsioffroaderid" võiks oma kompleksidest üle saada Cherokeede ja Draakoni vintsi vastu. Ma oma ZJ ja draakoniga tegin rohkem tõmbeid kui mõni mees oma uhkete Nimevintsidega. Ja üldjuhul päästsin draakoniga teisi mitte ei vedanud ennast välja.
Lihtsalt ära tüütab igas teemas "Cherokee" "draakon" jne. Iga mees ei soovi Mercedese ja BMW-ga sõita. Mees ehitab oma autot ise ja valib komponentide kalliduse ja kvaliteedi. Kui on ikaldus metsas siis aidatakse üksteist mitte ei parastata, näeh draakon suri.

Ilusat talveilma soovides @ panen oma jeebu käima ja lähen vaatan kas saan draakoniga mõne hädalise kraavist välja aidata.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Jeep WK 2007 3.0CRD
Chrysler GrandVoyager Limited 2008 2.8CRD
Pontiac Firebird 1993 3.4
Vaz2106
ZAZ965
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln
Kontakt:

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas donalds » E Nov 07, 2016 11:49 am

karburaator kirjutas:Sama takistuse läbimine 2007 aastal.

Korraldajana ei saada ma sõidukeid tundmatutesse aukudesse.

ilmselgelt on asi nyyd sygavam, eriti ui juttu oli mingitest atv vendadest seal, aga see pole vabandus... kyll see kraav võetud saab...
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1225
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas beginner » E Nov 07, 2016 12:12 pm

Hoopis autod olid teil madalamad ;)

Landy koolitusele tahaks küll tulla. Võin ka õppevideo tegemisel kaameraoperaatoriks olla.
M: Vintsi juhtmeta puldid
M: snorkleid Jeep'idele ja teistele ka: ZJ, XJ, WJ, Y60, Y61, Pajero, LC, Jimny, G...
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2226
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas Praks1 » E Nov 07, 2016 12:15 pm

Draakon on lihtsalt väljend tänaseks. Tegelikult kangemaotsa draakon on väga hea, kui seda nats tuunida.
Mootor 9hp,suhteliselt veekindel jne, olen isegi ühe võistluse teinud sellega.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
AndreTGO
Fitting 38"
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 02, 2014 10:19 pm
Asukoht: Tallinn/Hüüru

Re: 29,10,16 patika

PostitusPostitas AndreTGO » E Nov 07, 2016 4:08 pm

Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.

Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.

Oleks ta täie pasaga sisse lennenud oleks kraavist tunduvalt rohkem vett eraldunud ning ilmselt oleks ka auto sügavamale jõudnud.

Minu silmad nägid, et tross oli teiselpool kallast. Kui nüüd kõlareid ka natuke kõvemaks kruttida, siis on aru saada, et tekkis ootamatu tõrge vintsi töös, mistõttu puudus võimalus kraav kavatsuste kohaselt läbida. Aga ega täpselt ei tea ka, ise kohapeal ei viibinud.

Jään kevadet ja vee soojenemist ootama, äkki suudan ka sinu õpetussõnadest midagi tarka kõrva taha panna.
If it ain't broke, don't fix it.... but it's a jeep so always be prepared!

Mine “Videod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline