Landy kirjutas:He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-KAMAKAS kirjutas:Donald ujumas https://www.youtube.com/watch?v=5LCOxmS ... e=youtu.be
Ländi sooviks videot kuidas oleks õige ületus
Moderaator: Moderators
Landy kirjutas:He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-KAMAKAS kirjutas:Donald ujumas https://www.youtube.com/watch?v=5LCOxmS ... e=youtu.be
Sinu postitusel oleks rohkem kaalu, kui sa lisaksid, kuidas peaks ületama sellist veetakistust ning kuidas tulemus sellisel juhul videost nähtust erineks.Landy kirjutas:He õppevideoa selle t, kuida MITTE ületada veetakistust.-KAMAKAS kirjutas:Donald ujumas https://www.youtube.com/watch?v=5LCOxmS ... e=youtu.be
AndreTGO kirjutas:Ländy võiks oma pardist õppevideo teha, kuidas käib siis korrektne veeületus.
Kohe näha ju, et polnud plaanis sellest veekogust 100% kindlusega läbi kihutada. See pigem ikka selline "proovimine".
Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.
Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.
"Kõrvalt" hiilimine sõltub sellest, kui lai on loomulik trass, et ülejäänud loodust lõhkuma ei peaks. Kui rada just sealt üle kulgeb, poleks kõrvalat metsas sonkimine tõseti ilus tegu. Samas, karaavi kõige sügavama koha ületamiseks valimine piole ka just kõige nutiakm tegu.Kännuämblik kirjutas: Miks peaks raja kõrvalt hiilima.
Teiseks võiksid sa ländi teha samas augus koolituse enda autoga kuidas sealt õige läbi sõita on arvan et on teisigi koolitusel osalejaid kes tahaksid näha kuidas on õige seda teha
Olen nõus et antud videos oli palju õpikohti kuidas mitte sõita. Ning see on ka põhjus miks ma ise enam kambaga safaritel kaasas ei käi. Ei jaksanud oodata enam kuskil sihi lõpus millal "põhjagaasi" mehed end välja sikutavad.Praks1 kirjutas:Sellist takistust ületatakse kohe vintsiga, kohati veel pidurdades, mitte ei sõideta hooga põhja kinni ja siis üritatakse oma õnnetule draakonile elu oluliselt raskemaks teha,(Maxima aku on juba eelmisest kraavist naguinii tühi) . Selliste lapsikute sõiduvõtetega ei kestagi need cherod, draakonid jne huumor.
ilmselgelt on asi nyyd sygavam, eriti ui juttu oli mingitest atv vendadest seal, aga see pole vabandus... kyll see kraav võetud saab...karburaator kirjutas:Sama takistuse läbimine 2007 aastal.
Oleks ta täie pasaga sisse lennenud oleks kraavist tunduvalt rohkem vett eraldunud ning ilmselt oleks ka auto sügavamale jõudnud.Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.
Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.