midagi vaatamiseks ja järgi tegemiseks
Moderaator: Moderators
Üle kaela käimine alla tulles on küll kordades tõenäolisem kui üles minnes. Samas hakkab rehv KINDLASTI enne libisema, kui auto raskuskese alumistest ratastest ettepoole jõuab liikuda, mis on ülekaela käimise eelduseks.tyyp07 kirjutas:Täpselt sama ka alla tulles.Tagumised rattad ikka vaevu puudutavad maad.pilgrems kirjutas:Hulludele füüsika ei kehti. Kui vaadata esi rataste puudet maaga mis on ikka väga väike siis võib arvata et natuke veel ja oleks see auto üle kaela käinud
Katus on aga suht kindel, kui ming lolli juhuse tõttu auto peaks külje ette ajama Kõik ikka teavad, et mäest laskutakse käik sees
Aga juhtub ka sedasi
http://www.youtube.com/watch?v=ivlz6jRW ... iv-1r-6-HM
http://www.youtube.com/watch?v=ivlz6jRW ... iv-1r-6-HM
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Või siis Väo Off Road Show publiku ette laskumine. Pehme pinnas küll ei lasknud tagarattaid lahti tõusta, aga suht suur oli see allatulekunurk ikkagi. 45 kraadi ju teab mis nii võimatu ei olegi. Ilmselt on seal see kaljupind tõesti piinlikult puhtaks kraabitud ja ilusti liimirajaks muudetud üles-alla sõiduga jättes musti jutte sinna maha rehvide poolt.zero kirjutas:olen läbinud selle vaatetorni kallaku oliveril kõrval istudes luigega ja peaks mainima et päris hea oli.tagarattad tõusid õhku ja suht kõhedaks võttis
+372 5028488
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele. Formula offroadis on abiks ikkagi pehme pinnas, mis suurte pöörete, õigete rehvide ja tsentrifugaaljõu puhul võimaldab seinast ülesse sõita.kpihus kirjutas:On puud püsti, aukartustäratav kallak sellegipoolest:ottocar kirjutas:Keerake puud püsti siis näete tegeliku kallakut. Keerake monitori kui muidu ei saa.
PS. Minu arust üle kaela käia on võimalik järsakust ülesse sõites hea rehvi haakumise puhul palju lihtsam kui alla sõites, sest, loomulikult käiguga, pidureid puutumata, laskumisel on ohu korral võimalik gaasi andes ikkagai auto maapele tagasi tuua, (muidugi on oht põhja kinni sõita) aga tõusul ei ole eriti muid valikuid kui üritada tagurpidi tervelt alla tagasi saada. (2008 Suvesõidu karjäärikatsel üks TR2)
Muide seal ASMSil vaatetorni laskumisel oligi aeglustiga 1 käik natuke liiga aeglane ja nõudis kerget pööret juurde et auto loha ei läheks. Vähemalt minu Toyotal.
PPS. Väo võistlus on igal juhul ülikõva kool, mis aitab kõrguse- ja ümbermineku kartusest lahti saada.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Moegatle on (eriti LRi omanike seas) ülipopulaarne offroad safari park Lõuna-Aafrikas ja mereni on sellest kohast päris tubli tükk maad. Kuigi eks savannituuled võivad igerikke puid samamoodi painutada. http://www.moegatle-lodge.co.za/Fourbyfour.htmNeuser kirjutas: Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele.
Kaameramees on pisut kaasa aidanud küll aga neil on seal mingi juraks kalju keset steppi ja youtubes surfates võib ikka päris palju leida vääägagi muljetavaldavaid turnimisi. Ja teist sama palju neid viidikuid kus side maa ja auto vahel otsa saab. Mine võta kinni, on seda kaljut safarite korraldajad ka töödelnud või saab hea kõva nakkuva pinna ka tuule ja lõputud sõitjate koosmõjul.
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Eks kaljul hea haakumise saamiseks tuleb 40'' enne soojaks lasta http://www.youtube.com/watch?v=iqnVg49gR10
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
See ikka on seal päris suur tõus, Defekas tuleb ju sealt alla nagu kummipall.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
http://reinufoto.wordpress.com/