midagi vaatamiseks ja järgi tegemiseks

Siia alla siis igast 4x4 videolingid.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Aga küsiks mitu kraadi oli laskumine ASMV 2009'l seal vaatetorni juures?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
taxopets
True Off Roader!
Postitusi: 1062
Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa

Postitus Postitas taxopets »

Seda laskumist oleks ilma ninata masinaga tore läbida :shock:
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Kasutaja avatar
zero
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: N Jaan 03, 2008 9:35 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas zero »

olen läbinud selle vaatetorni kallaku oliveril kõrval istudes luigega ja peaks mainima et päris hea oli.tagarattad tõusid õhku ja suht kõhedaks võttis :twisted:
Suzu Kingquad
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Postitus Postitas Maaks »

tyyp07 kirjutas:
pilgrems kirjutas:Hulludele füüsika ei kehti. Kui vaadata esi rataste puudet maaga mis on ikka väga väike siis võib arvata et natuke veel ja oleks see auto üle kaela käinud
Täpselt sama ka alla tulles.Tagumised rattad ikka vaevu puudutavad maad.
Üle kaela käimine alla tulles on küll kordades tõenäolisem kui üles minnes. Samas hakkab rehv KINDLASTI enne libisema, kui auto raskuskese alumistest ratastest ettepoole jõuab liikuda, mis on ülekaela käimise eelduseks.
Katus on aga suht kindel, kui ming lolli juhuse tõttu auto peaks külje ette ajama :D Kõik ikka teavad, et mäest laskutakse käik sees :?:
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Postitus Postitas pilgrems »

Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

zero kirjutas:olen läbinud selle vaatetorni kallaku oliveril kõrval istudes luigega ja peaks mainima et päris hea oli.tagarattad tõusid õhku ja suht kõhedaks võttis :twisted:
Või siis Väo Off Road Show publiku ette laskumine. Pehme pinnas küll ei lasknud tagarattaid lahti tõusta, aga suht suur oli see allatulekunurk ikkagi. 45 kraadi ju teab mis nii võimatu ei olegi. Ilmselt on seal see kaljupind tõesti piinlikult puhtaks kraabitud ja ilusti liimirajaks muudetud üles-alla sõiduga jättes musti jutte sinna maha rehvide poolt.

Pilt
+372 5028488
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Neuser »

kpihus kirjutas:
ottocar kirjutas:Keerake puud püsti siis näete tegeliku kallakut. Keerake monitori kui muidu ei saa.
On puud püsti, aukartustäratav kallak sellegipoolest:

Pilt
Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele. Formula offroadis on abiks ikkagi pehme pinnas, mis suurte pöörete, õigete rehvide ja tsentrifugaaljõu puhul võimaldab seinast ülesse sõita.
PS. Minu arust üle kaela käia on võimalik järsakust ülesse sõites hea rehvi haakumise puhul palju lihtsam kui alla sõites, sest, loomulikult käiguga, pidureid puutumata, laskumisel on ohu korral võimalik gaasi andes ikkagai auto maapele tagasi tuua, (muidugi on oht põhja kinni sõita) aga tõusul ei ole eriti muid valikuid kui üritada tagurpidi tervelt alla tagasi saada. (2008 Suvesõidu karjäärikatsel üks TR2)
Muide seal ASMSil vaatetorni laskumisel oligi aeglustiga 1 käik natuke liiga aeglane ja nõudis kerget pööret juurde et auto loha ei läheks. Vähemalt minu Toyotal.
PPS. Väo võistlus on igal juhul ülikõva kool, mis aitab kõrguse- ja ümbermineku kartusest lahti saada.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

Neuser kirjutas: Mulle tundub, et asi toimub kuskil mere ääres ja puud on sisemaa (mäe)poole pideva meretuule tõttu kaldu, mis annabki operaatorile võimaluse puud sirgeks ja tõus järsuks keerata. Gravitatsioon mõjub sellel klipil siiski ainult kaameramehele.
Moegatle on (eriti LRi omanike seas) ülipopulaarne offroad safari park Lõuna-Aafrikas ja mereni on sellest kohast päris tubli tükk maad. Kuigi eks savannituuled võivad igerikke puid samamoodi painutada. http://www.moegatle-lodge.co.za/Fourbyfour.htm
Kaameramees on pisut kaasa aidanud küll aga neil on seal mingi juraks kalju keset steppi ja youtubes surfates võib ikka päris palju leida vääägagi muljetavaldavaid turnimisi. Ja teist sama palju neid viidikuid kus side maa ja auto vahel otsa saab. Mine võta kinni, on seda kaljut safarite korraldajad ka töödelnud või saab hea kõva nakkuva pinna ka tuule ja lõputud sõitjate koosmõjul.
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4477
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Eks kaljul hea haakumise saamiseks tuleb 40'' enne soojaks lasta http://www.youtube.com/watch?v=iqnVg49gR10
tartuoffroad.ee
5581340
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

See ikka on seal päris suur tõus, Defekas tuleb ju sealt alla nagu kummipall.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
Vasta

Mine “Videod”