Ahoi,
Olen mõned nädalad juba olnud kasutatud cfmoto 500A omanik, tasapisi tulevad probleemid:
Panin tähele, et 4wd üheltmaat ise lülitus välja ja taas sisse (kuigi kui nupp oli sisse lülitatud) ja teatud maalt enam ei lülitunud üldse sisse.
Jõudsin sisselülitamise mootorini, liigutasin ühendust - hakkas toimima.
Arvasin ja eeldasin, et seal on harilik klemmidega pistik ning tahtsin selle lahti võtta ja ära puhastada.
Ei rakendanud just palju jõudu, kuid juhtus selline asi nagu piltidel.
1, 2
Hetke seisuga ta pole isegi enam selline nagu pilt 2-l.
Mõtlesin aretada midagi väga ajutist, et väikesed kruvid keeran sinna sisse ja ühendan kuidagi juhtmetega ära - lõpuks üks soon vist ei saanud üldse ühendust vms - ning kui ülemist halli soont vastu panna, toimus vaid relee klõps sadula alla (mitte mootori lülitumine). Seda tegin ma nädalavahetusel ning alles päevad hiljem sain flindist vastuse, et ei olegi lahtikäiv ühendus
Kas keegi on seda mootorit küljest ära võtnud? Või tervet esidiffrit alt ära
Krt, kruvide otsad, millega see mootor seal kinni on, lasevad ka üle - nii, et tundub, et ei saagi seda kätte ilma tervet diffri alt võtmata
Terv,
Madis
CFMoto esidifri mootoriremont
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
Re: CFMoto esidifri mootoriremont
Kui sul juhtmeotsad välja paistavad, siis võta jootekolb ja jooda sinna juhtmed külge. Kontrolli ära, kui kõik töötab, siis fikseeri kuidagi asjad nii ära, et see jootekoht enam ei liiguks, muidu murrab juhtmed uuesti ära. Kui muidu ei saa, vala eposse. See kruvide keeramine sina sisse on minu meelest enda narrimine, sest kontakt hakkab käima nii nagu ise tahab, just peale niiskuse saamist.
Re: CFMoto esidifri mootoriremont
Jootmistöö sai tehtud korralikult, silikooniga tihendatult
Igatahes 2wd/4wd nupp kui ka diff-lock nupud ei toimi:
4wd on koguaeg sees ilma diff-lukuta olenemata nuppudest.
Seda, et nupud ei toimi, täheldasin tegelikult juba peale seda kui khkhm olin suutnud nendest neljast juhtmest mõned omavahel kokku lasta - see tekitas relee klõbina istme all.
Igatahes 2wd/4wd nupp kui ka diff-lock nupud ei toimi:
4wd on koguaeg sees ilma diff-lukuta olenemata nuppudest.
Seda, et nupud ei toimi, täheldasin tegelikult juba peale seda kui khkhm olin suutnud nendest neljast juhtmest mõned omavahel kokku lasta - see tekitas relee klõbina istme all.
Re: CFMoto esidifri mootoriremont
Võtsin selle 4wd lülitussüsteemi plastkarbi lahti ning avastasin, et mikromootor omadega läbipõlenud.
See ilmselgelt juhtus selle tõttu, et ma eelnevalt lasin klemmid kokku :/
Nüüd peab oomipoodi/elfat külastama, et mootor saada
72€ ma nüüd küll ei taha kohe maksta, et tervet lülitussüsteemi saada Flint-ist
See ilmselgelt juhtus selle tõttu, et ma eelnevalt lasin klemmid kokku :/
Nüüd peab oomipoodi/elfat külastama, et mootor saada
72€ ma nüüd küll ei taha kohe maksta, et tervet lülitussüsteemi saada Flint-ist
Re: CFMoto esidifri mootoriremont
Seda esidiffrit olen lapanud nii, et halb on, mootoril on üks polt sita kohapeal, sinna pane 6mm polt ja mutter otsa, saab iga aeg mootori august diffrisse piiluda.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923