Katkine Polaris e. karburaatori ja nelja takti koostöö.
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Katkine Polaris e. karburaatori ja nelja takti koostöö.
Probleem on selles, et enda Polaris Sportsman 500 ei käi korralikult ja oleks vaja süütemängu proovimiseks laenata. Kui vaja annan ka vaevatasu. Garanteerin demontaai ja montaai kvaliteedi.
Erik
Erik
Viimati muutis erik, K Okt 04, 2006 6:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Seda ma kartsin, et keegi küsib?
Mis ta teeb:
Käivitub kergelt ja probleemivabalt.
Omab täiesti korralikku tühikäiku.
Ei suitse ja ei oma kõrvalisi hääli tühikäigul käies.
Mida teeb - negatiivne:
Nii külmalt kui soojalt gaasi anda ei saa,
hakkab paukuma ja tahab jätkuvalt gaasi all hoides välja surra.
Kui välja sureb, siis on ennast nii täis tõmmanud, et ei jaksa starteriga ringi tõmmata.
Mis tehtud ja vahetatud:
Karburaatoris on vahetatud kõik düüsid uute vastu, samuti on vahetatud segusiibri nõel, segusiiber ja diafragma membraan, segusiibri kuliss.
Samas on vahetatud ujuki nõel.
On välja vahetatud hooratas ja sellega koos lahti olnud magneeto magnetid.
On vahetatud küünal ja piip koos küünla juhtmetega.
Pea on võetud maha ja kõrvaldatud väljalaskeklapi väike leke.
On kontrollitud kõik gaasijaotuse märgid ja reguleeringud.
Karburaatori ujukitaset on seatud kümneid kordi normist mõlemasse äärmusse (polnud mingit vahet).
Elektrisüsteemis on teostatud hooldus ja kontrollmõõtmised, kõik mida mõõta oskasin oli OK.
Arvamused ja tähelepanekud:
Kui karburaator hingab õhku otse (ilma filtrita ja suunava toruta) siis just kui töötaks aga selgelt mitte nii kuis peab.
Visuaalselt kui karburaatoril on õhufiltrisse mineva toru jupp küljes ja kui gaasitamisel karburaatorisse piiluda on näha voolavat bensiini. (minu arvates on seda liiga palju)
See probleem tekkis äkki ja pärast seda jäi ATV aastaks seisma.
Kuna karbussi on juba sitaks näpitud võiks vahel süüdet vaadata.
Mis ta teeb:
Käivitub kergelt ja probleemivabalt.
Omab täiesti korralikku tühikäiku.
Ei suitse ja ei oma kõrvalisi hääli tühikäigul käies.
Mida teeb - negatiivne:
Nii külmalt kui soojalt gaasi anda ei saa,
hakkab paukuma ja tahab jätkuvalt gaasi all hoides välja surra.
Kui välja sureb, siis on ennast nii täis tõmmanud, et ei jaksa starteriga ringi tõmmata.
Mis tehtud ja vahetatud:
Karburaatoris on vahetatud kõik düüsid uute vastu, samuti on vahetatud segusiibri nõel, segusiiber ja diafragma membraan, segusiibri kuliss.
Samas on vahetatud ujuki nõel.
On välja vahetatud hooratas ja sellega koos lahti olnud magneeto magnetid.
On vahetatud küünal ja piip koos küünla juhtmetega.
Pea on võetud maha ja kõrvaldatud väljalaskeklapi väike leke.
On kontrollitud kõik gaasijaotuse märgid ja reguleeringud.
Karburaatori ujukitaset on seatud kümneid kordi normist mõlemasse äärmusse (polnud mingit vahet).
Elektrisüsteemis on teostatud hooldus ja kontrollmõõtmised, kõik mida mõõta oskasin oli OK.
Arvamused ja tähelepanekud:
Kui karburaator hingab õhku otse (ilma filtrita ja suunava toruta) siis just kui töötaks aga selgelt mitte nii kuis peab.
Visuaalselt kui karburaatoril on õhufiltrisse mineva toru jupp küljes ja kui gaasitamisel karburaatorisse piiluda on näha voolavat bensiini. (minu arvates on seda liiga palju)
See probleem tekkis äkki ja pärast seda jäi ATV aastaks seisma.
Kuna karbussi on juba sitaks näpitud võiks vahel süüdet vaadata.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Põhjus miks ma seda küsisin on see,et tavaliselt on need süüted suht lollikindlad.Mul tekkis sellinne mõte,et kui keegi oma süüte mängu sulle ei laena siis võiks proovida sellist asja.Süüte õigeks paneku stroboga kontrollida sädeme olemas olu suurematel pööretel.Võibolla jääb säde nõrgaks suurematel pöörlemis sagedustel.
Veel üks mõte tekkis.Proovi tekidada selline olukord kus piibu sees tekib säde küünla otasale ja sealt edasi küünla elektroodile.Ma sain ühe mootori nii käima ja pärast piisas küünla vahetusest,et asi korralikult käiks.
Kuhu poole ta paugub?
Edu
Veiko
Veel üks mõte tekkis.Proovi tekidada selline olukord kus piibu sees tekib säde küünla otasale ja sealt edasi küünla elektroodile.Ma sain ühe mootori nii käima ja pärast piisas küünla vahetusest,et asi korralikult käiks.
Kuhu poole ta paugub?
Edu
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma proovin vene mopeedi süütemängu osta ja peale panna (põhimõtteliselt sama) kui sellest pole abi ja keegi ei ütle kellel sihuke pill on siis vaatame edasi. Igatahes on mul juba hull kopp ees, ma hakkasin sellega kevadel tegelema ja siia maani tolku pole ja Bike Worldi ma ka ei lähe, sest seal on väga papimaijad tegelased kes pole eriti usaldusväärset muljet jätnud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kuna mul Honda kaherattaline ja sõpruskonnas neid veel siis olen ma BW mõnigi kord kokku puutunud.Asi on tunduvalt paremaks läinud kui seda oli 3 aastat tagasi kuid arenemis ruumi veel on.Selle koha jätaks ka mina viimaseks võimaluseks.
Anna teada kuidas lood arenevad.
Veiko
Anna teada kuidas lood arenevad.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Kas sul kusagil bensuvoolikus ei ole auku sees?? Täpselt sama case oli kunagi sõbra motikaga kus oli nii väike auguke sees et isegi ei pannud tähele kuid sümptomid millest räägid on täpselt samad. Täpselt piisas sellest et tõmbas sealt õhku küttele vaheke; ei saanud piisavalt kütet kätte; mis iganes, et tegi samasugust pulli nagu sinu ATV.
Kõige naljakam oli see, et läks mööda sõbra naine kes lihtsalt jäi meie kirumist pealt vaatama ja siis küsis kas kütuse voolik peabki niimoodi läikima? Meie parasjagu ehitasime a'la uut aju tsiklile. Meie arvasime, et bensuhais on sellest et täis tõmbab vms.
Võibolla tobe soovitus aga igaljuhul peale vooliku vahetamist pill käis nagu mõte.
J.
Kõige naljakam oli see, et läks mööda sõbra naine kes lihtsalt jäi meie kirumist pealt vaatama ja siis küsis kas kütuse voolik peabki niimoodi läikima? Meie parasjagu ehitasime a'la uut aju tsiklile. Meie arvasime, et bensuhais on sellest et täis tõmbab vms.
Võibolla tobe soovitus aga igaljuhul peale vooliku vahetamist pill käis nagu mõte.
J.
Palju ilusaid asju...
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Nii eile tuli isand Kotkas garaai ja tõi kaasa strobo. Panime strobo külge, ei muhvigi mis ei tööta on strobo. Uurisime, mõtlesime äkki on säde nii nõrk, et ei teki piisavalt induktiivvoolu ja sellepärast ei tööta ka strobo. Kuna maja ees ei seisnud ühtegi küünlajuhet omavat autot (diislid ja BMW) siis tuli oodata naabrinaist, kes ka õnneks varsti saabus. Tema masinal sähvis strobo nii et vähepolnud. Tagasi ATV juurde, küünlajuhe maha ja siis trobo külge (strobo hakkas tööle) juhe küünlapeale tagasi, ei toimi. OK Lasime tal siis lihtsalt küünlajuhtme otsas vilkuda ja üritasin siis käivitamisel süütemärgi august süüte õigsust vaadata ja oh imet mida ei näe on süüte märk ja jäi tunne et mees teeb nelja takti jooksul e. kahe täispöördepeal u. 6 süüdet.
Pmst. on selge et süüde on süüdi aga milline komponent peab hakkama proovima. Oleks vaid kellegi selline korralik toimiv isend saaks vea kergesti kätte.
Ma krt. ei loe englisit ka nii ludinal, et ATV foorumitest seda iva välja lugeda, sest seda juttu on seal ikka sitaks.
Räägi, Buster kus su pill seisab.
Pmst. on selge et süüde on süüdi aga milline komponent peab hakkama proovima. Oleks vaid kellegi selline korralik toimiv isend saaks vea kergesti kätte.
Ma krt. ei loe englisit ka nii ludinal, et ATV foorumitest seda iva välja lugeda, sest seda juttu on seal ikka sitaks.
Räägi, Buster kus su pill seisab.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.