Polarise atv-d
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
Polarise atv-d
et tahaks teada, kui head üldse on polarise atv-d, pole eriti kogemusi, aga tahaks osta endale
endale meeldib kõige rohkem grizzly ja siis kawasaki atv-d, aga need liiga kallid. polarise omad tunduvad odavamad.
http://www.mobile.de/SIDVeFmZ6N1-mhyGvB ... 1203077584&
näiteks selline, tundub ju hea ja läbisõit ka väike, aga hind kuidagi liiga madal pole atv kohta?
kõik info oodatud siis polarise kohta ja üldse atv kohta..
endale meeldib kõige rohkem grizzly ja siis kawasaki atv-d, aga need liiga kallid. polarise omad tunduvad odavamad.
http://www.mobile.de/SIDVeFmZ6N1-mhyGvB ... 1203077584&
näiteks selline, tundub ju hea ja läbisõit ka väike, aga hind kuidagi liiga madal pole atv kohta?
kõik info oodatud siis polarise kohta ja üldse atv kohta..
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Link ei tööta.
Üldiselt on ATV`dega nii, et arvesta pruugitu ostmisel kindlasti täishooldusega, mis sul kohe teha tuleb. Selle maksumus sõltub juba ostetavast isendist, odav se pole. Toon näiteid Polarisest; piduriklotsid 1000-2000, variaatori rihm 1000, õlivahetused ja filtrid 1500, rooliotsad 1000 tk (läheb 2tk), variaator 10000, on täiesti kuluosa, kestab 2-5 rihma vahetust, veermiku puksid a` 250 tk (neid ikka läheb). Vanematel on püsikiirusliigendid kulund a`2500. Kui on paugu pannud, lisanduvad õõtsad, lenksuvõll, lingid, trossid. Kõige vähem tasub muretseda plastikute pärast, need sõidad ise nii, ehk naa puruks. Vähemalt polarisel on täishooldus iga kasutatud 100 tunni tagant. Pluss vahehooldused. Üldisel on nii, et vastupidavamad on japsid aga juppid on kallid (kallimad), vähemvastupidavad on usakad nende hooldatavus (määritavus) on parem ja jupid sutsu soodsamad. Uuemad ATV`d on võrreldavad keerukuselt väikeste autotega. Kui endal käed küljest ei kuku võid kõik asjad pea ise vahetada ja remontida aga osade maksumus ja margiesinduste suhtumine ajab tihti sita keema.
Kui rehvid on kulund, siis alla tonni rehvi ei saa.
P.S. Sellest, ei ole mõtet isegi kirjutada kui mis siis saab, kui hooldused unarusse jätad.
Kasutatud polarise omanik.
Üldiselt on ATV`dega nii, et arvesta pruugitu ostmisel kindlasti täishooldusega, mis sul kohe teha tuleb. Selle maksumus sõltub juba ostetavast isendist, odav se pole. Toon näiteid Polarisest; piduriklotsid 1000-2000, variaatori rihm 1000, õlivahetused ja filtrid 1500, rooliotsad 1000 tk (läheb 2tk), variaator 10000, on täiesti kuluosa, kestab 2-5 rihma vahetust, veermiku puksid a` 250 tk (neid ikka läheb). Vanematel on püsikiirusliigendid kulund a`2500. Kui on paugu pannud, lisanduvad õõtsad, lenksuvõll, lingid, trossid. Kõige vähem tasub muretseda plastikute pärast, need sõidad ise nii, ehk naa puruks. Vähemalt polarisel on täishooldus iga kasutatud 100 tunni tagant. Pluss vahehooldused. Üldisel on nii, et vastupidavamad on japsid aga juppid on kallid (kallimad), vähemvastupidavad on usakad nende hooldatavus (määritavus) on parem ja jupid sutsu soodsamad. Uuemad ATV`d on võrreldavad keerukuselt väikeste autotega. Kui endal käed küljest ei kuku võid kõik asjad pea ise vahetada ja remontida aga osade maksumus ja margiesinduste suhtumine ajab tihti sita keema.
Kui rehvid on kulund, siis alla tonni rehvi ei saa.
P.S. Sellest, ei ole mõtet isegi kirjutada kui mis siis saab, kui hooldused unarusse jätad.
Kasutatud polarise omanik.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kõike korraga ikka ei pea.Muidugi sõltub palju eelmisest kasutajast ja millistes oludes on see pisike sõitnud.Erik luges üles kõik kuluvad osad millega sul tuleb arvestad kui endale ATV soetad.Ise sa kirjutasid,et igasugune info on ootatud ATV-de kohta.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Njah, minu kokkupuuted ATV`dega on just olnud seotud Polaristega.
Saanud nendega nii metsas "jalutamas" käia, remontida, kui ka lõhkuda.
Mudelid mida kasutanud olen olid küll Sportsman 400 ja 500,
ja täishoolduse hinnad jäid sinna 15K-20K vahele, kuid
ega need kuluosade hinnad 700 mudelige eriliselt ei erine.
Ja rehvidest niipalju, et on olemas ju firmad, kes tegelevad
meile tundmatute rehvitootjate toodete turustamisega eestis ja
neilt on võimalus saada nii 400 -1500 eekiga täiesti korraliku rehvi.
Minuteada on selliste korralike kasutatud S 700 mudelite hinnad
nii 80-100K kanti. Niiet, see Mobile.de 38K + transa oleks ikka suht
odavalt saadud.
Lisan ka Bikeworld.ee lingi antud mudeli kohta:
http://www.bikeworld.ee/?show=products& ... ductID=303
Ja on olemas ka ATV meeste/naiste foorum:
http://foorum.atv.pri.ee/
Aitasin siis mina niipalju kui oskasin!
parimas
rames
Saanud nendega nii metsas "jalutamas" käia, remontida, kui ka lõhkuda.
Mudelid mida kasutanud olen olid küll Sportsman 400 ja 500,
ja täishoolduse hinnad jäid sinna 15K-20K vahele, kuid
ega need kuluosade hinnad 700 mudelige eriliselt ei erine.
Ja rehvidest niipalju, et on olemas ju firmad, kes tegelevad
meile tundmatute rehvitootjate toodete turustamisega eestis ja
neilt on võimalus saada nii 400 -1500 eekiga täiesti korraliku rehvi.
Minuteada on selliste korralike kasutatud S 700 mudelite hinnad
nii 80-100K kanti. Niiet, see Mobile.de 38K + transa oleks ikka suht
odavalt saadud.
Lisan ka Bikeworld.ee lingi antud mudeli kohta:
http://www.bikeworld.ee/?show=products& ... ductID=303
Ja on olemas ka ATV meeste/naiste foorum:
http://foorum.atv.pri.ee/
Aitasin siis mina niipalju kui oskasin!
parimas
rames
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
Polaris tundub jaapanlastega võrreldes küll kallis üleval pidada. Ma olen lisaks õlidele-filtritele 2 a. jooksul ainult esimesed piduriklotsid vahetanud. Masin oli muidugi uuena ostetud ka. Soovitakski osta uuena - saab garantii ja teadmise et pole varjatud vigu. Siin toodud numbritest tuleb välja, et kasutatud masina hind + täishooldus annabki peaaegu uue hinna kokku.