Suzuki Kingquad ja konkurendid - mis oleks parim valik?

Neile, kes ei karda, kui kereni märg oled ja silmad tahavad okste taha kinni jääda... Tõelised hulljulged. Kõik siia, kokkusaamistest lihtsa ATV teemaliste juttudeni.

Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators

Vasta
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Suzuki Kingquad ja konkurendid - mis oleks parim valik?

Postitus Postitas Päkapikk »

Veltis jäi silma selline isend. http://veltmotocenter.ee/index.php?show ... uctID=1422 Hind on üpris normaalne varustuse kohta ja välimusel pole ka viga. Kas keegi oskab kommenteerida, kuidas tehniline vastupidamine on. Läbivuselt vist ei ole vahet?

Lugupidamisega,
Päkapikk
Viimati muutis Päkapikk, E Nov 17, 2008 9:28 am, muudetud 1 kord kokku.
Kirjaoskamatu pähkel
st1300
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Mai 06, 2008 2:25 pm
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas st1300 »

Suzu on enim müüdud atv eestis. Vastupidamise kohapealt probleeme pole. Eks tehasepraaki ikka ole nagu kõikide muude asjadega. Hind on hea ja soovitan soojalt.
il
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Dets 09, 2004 12:14 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas il »

Vastupidavuse üle pole suuremat kriitikat kuulda. Enamasti kurdetakse plastist õõtsapukside kulumise üle. Ise olen sõinud nii kq700 kui 750-ga. Viimane on ikka samm edasi: jäigem vedrustus, parem kliirens ja juhitavus. Tasub proovida ka Grizzly700. Roolivõim on suur pluss kuigi selle töökindlust on kritiseeritud. Läbivuse määrab suuresti rehvivalik.
Kasutaja avatar
piloodihakatis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas piloodihakatis »

Meil nüüd Veldis ka kampaania :)

hind 106 900.- ja saad kas vintsi või põhja tasuta kaasa.

Kui on küsimusi siis helistame
56255500
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

Pagan,mul ka Suki 700 ne ja just möödunud nädalavahetusel toetasin kogemata keskonsoolile (töötuli ja kellad) liiga kõvasti vist, ning murdis lihtsalt selle juhtraua küljest lahti. Lahti võttes avastasin , et keevitusest murdunud. Vaadates seda keevitust siis isegi koolipoisid oskavad paremini keevitada kui see mis seal tehtud oli. Õmblused olid ikka kohutavad ja koledasti läbi põletatud ja suured kärakad. No on alles kvaliteet. Kui keegi oskaks mulle öelda kus pagan neid detaile tehakse siis tuleks küll neile tegijatele keevitus kursused korraldada. Kui keevitus ei kannata kahte kolme kilo siis ei kannata kriitikat selline asi. Või kuidas Veldi spetsialistid seda asja selgitavad. Viisin tõelise argooniga keevitaja kätte ja ka tema arvas , et see on kohutavam töö kui tänapäeval suurest Hiinast tulevatel asjadel ? Ta isegi ei uskunud , et see detail üldse on tehasest tulnd massinal küljes olnud. KOLE. Muidu pole nagu masinal viga aga kooste kvaliteet :puke: Sellele vastavalt ka hind muidugi. Nii , et igaüks teeb sellest järeldused ise. Õnneks seisab endal kruvikeeraja peos. Ei lähe nii kulukaks.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Nüüd käisin tutvumas ka sellise aparaadiga nagu CAN-AM 800. Päris sümpaaqtne oli. Müüja seletas, et kui ATV on kirjas traktorina registris, siis kõikidesse kohtadesse, kus on traktori või veoki sissesõidu keeld on sellise ATV-ga sõitmine keelatud. Lisak üldteda 50 km/h piirang. CAN-AM on aga registreeritav mingi muu kategooria sõidukina, millel ka B-katiga võib sõita, kuid mis ei kõi traktori alla ja eelloetletud piirangud ei kehti. Kas keegi teab sellest midagi täpsemat.
CAN-AMil tundus ainult tagasild olema imelikul kombel ilma diferentsiaalita. See vist ei ole eriti hea?
Kirjaoskamatu pähkel
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

differ täitsa olemas :D
56157755
Kasutaja avatar
piloodihakatis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas piloodihakatis »

Tere,

Registreerimiseks on kolm võimalust.

1. väiketraktor ( kiirusepiirang 50 km/h )
2. Ratas maastikusõiduk ( ei ole lubatud sõita avalikel teedel )
3. L7e antud katekoorias on kiiruse piirang 75km/h ja võimsus peab olema piirajaga 15KW. L7e peab olema sertifikaadiga.

Alates uuest aastast ei pidanud enam väiketraktoriks saama.
Minuarust peaks olema praegu sedasi.
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

kala kirjutas:differ täitsa olemas :D
Kahjuks peab tõdema, et eksid. Täpsemalt on Sinu mõeldu tigureduktor ja diferentsiaali oma satelliithammasratastega ei ole , see kehtib muideks kõigi tuntud markide kohta , kõigil justkui difrilukk pidevalt sisse lülitatud :lol: ka suzul.
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Veltis küll öeldi, et tagumisel sillal on libisev LSD lukk ja esimesel elektriline. Kui taga on sisuliselt reduktor, siis ei ole ju LSD eriti asjakohane, kuna tegemist on ikkagi jäigalt ühendatud ratastega?
Tom 73 kirjutas:
kala kirjutas:differ täitsa olemas :D
Kahjuks peab tõdema, et eksid. Täpsemalt on Sinu mõeldu tigureduktor ja diferentsiaali oma satelliithammasratastega ei ole , see kehtib muideks kõigi tuntud markide kohta , kõigil justkui difrilukk pidevalt sisse lülitatud :lol: ka suzul.
Kirjaoskamatu pähkel
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

No on mehed need müügimehed- aga tee diil, et kui on libisev, siis ostad täis hinnaga ja kui ei ole siis poole hinnaga , vaata kas siis ka veel on :lol:
Ja kui vaja tõestust, siis võta ühendust ja annan lingi, kus 100% näha ,et jäik ühendus!! :wink:
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

siis sellisel juhul pole jah peale polarise ühelgi difrit vaid reduktorid,aga can amil lihtsalt õõtsad teistmoodi ja vedrustus töötab ka teistmoodi
reduktor samasugune nagu teistel põhimõtteliselt.
56157755
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

:lol: Vot polarisel kohe 200% ei ole difrit , seda olen suisa ise lahti kiskunud :wink: ikkagi kõigil difrita, kuid äkki mõnel apollol või seesugusel on :lol:
Kokkuvõtteks: kui tahad rahulikult kulgeda ja üle 27" rehvi alla ei plaani panna, siis suzuki hinna ja kvaliteedi suhe hea nagu ka teistel samasugustel (kawa esilukk minule isiklikult ei süpatiseeri ,sama ka can-am omaga)kui raha rohkem, siis can-am. Kindlasti soovitan ka õõtsade puksid määritavaks teha kui vette plaanid minna.
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Kasutaja avatar
piloodihakatis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas piloodihakatis »

Vaatasime varuosa programmist järgi.
On kirjas, et read diferentsial. :lol:
Reaalselt on seal sees siiski taldrik kus on jäigalt kinni veovõllid. Vähemalt tundus sedasi.
Ei tööta nagu differ. Katsetamisel ei ole võimalik tagumisi rattaid pöörlema panna erin eva kiirusega.
krunnn
Fitting 38"
Postitusi: 377
Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis

Postitus Postitas krunnn »

Tere

Nii palju kui proovinud ja keerutanud siis, Suzi 700, honda 650, kawa 750, vist olid sellised kubatuuri nätajad, siis ei ole ühelgi neist täheldanud mitte mingisugust tagasilla lsd tööd, jäik, nigu quadidel, või krt on sattunud sellised kinni keevitatud diffrid.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Vasta

Mine “All Terrain Vehicles maakeeli ATV”