Suzuki Kingquad ja konkurendid - mis oleks parim valik?
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
Suzuki Kingquad ja konkurendid - mis oleks parim valik?
Veltis jäi silma selline isend. http://veltmotocenter.ee/index.php?show ... uctID=1422 Hind on üpris normaalne varustuse kohta ja välimusel pole ka viga. Kas keegi oskab kommenteerida, kuidas tehniline vastupidamine on. Läbivuselt vist ei ole vahet?
Lugupidamisega,
Päkapikk
Lugupidamisega,
Päkapikk
Viimati muutis Päkapikk, E Nov 17, 2008 9:28 am, muudetud 1 kord kokku.
Kirjaoskamatu pähkel
Vastupidavuse üle pole suuremat kriitikat kuulda. Enamasti kurdetakse plastist õõtsapukside kulumise üle. Ise olen sõinud nii kq700 kui 750-ga. Viimane on ikka samm edasi: jäigem vedrustus, parem kliirens ja juhitavus. Tasub proovida ka Grizzly700. Roolivõim on suur pluss kuigi selle töökindlust on kritiseeritud. Läbivuse määrab suuresti rehvivalik.
- piloodihakatis
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pagan,mul ka Suki 700 ne ja just möödunud nädalavahetusel toetasin kogemata keskonsoolile (töötuli ja kellad) liiga kõvasti vist, ning murdis lihtsalt selle juhtraua küljest lahti. Lahti võttes avastasin , et keevitusest murdunud. Vaadates seda keevitust siis isegi koolipoisid oskavad paremini keevitada kui see mis seal tehtud oli. Õmblused olid ikka kohutavad ja koledasti läbi põletatud ja suured kärakad. No on alles kvaliteet. Kui keegi oskaks mulle öelda kus pagan neid detaile tehakse siis tuleks küll neile tegijatele keevitus kursused korraldada. Kui keevitus ei kannata kahte kolme kilo siis ei kannata kriitikat selline asi. Või kuidas Veldi spetsialistid seda asja selgitavad. Viisin tõelise argooniga keevitaja kätte ja ka tema arvas , et see on kohutavam töö kui tänapäeval suurest Hiinast tulevatel asjadel ? Ta isegi ei uskunud , et see detail üldse on tehasest tulnd massinal küljes olnud. KOLE. Muidu pole nagu masinal viga aga kooste kvaliteet Sellele vastavalt ka hind muidugi. Nii , et igaüks teeb sellest järeldused ise. Õnneks seisab endal kruvikeeraja peos. Ei lähe nii kulukaks.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Nüüd käisin tutvumas ka sellise aparaadiga nagu CAN-AM 800. Päris sümpaaqtne oli. Müüja seletas, et kui ATV on kirjas traktorina registris, siis kõikidesse kohtadesse, kus on traktori või veoki sissesõidu keeld on sellise ATV-ga sõitmine keelatud. Lisak üldteda 50 km/h piirang. CAN-AM on aga registreeritav mingi muu kategooria sõidukina, millel ka B-katiga võib sõita, kuid mis ei kõi traktori alla ja eelloetletud piirangud ei kehti. Kas keegi teab sellest midagi täpsemat.
CAN-AMil tundus ainult tagasild olema imelikul kombel ilma diferentsiaalita. See vist ei ole eriti hea?
CAN-AMil tundus ainult tagasild olema imelikul kombel ilma diferentsiaalita. See vist ei ole eriti hea?
Kirjaoskamatu pähkel
- piloodihakatis
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tere,
Registreerimiseks on kolm võimalust.
1. väiketraktor ( kiirusepiirang 50 km/h )
2. Ratas maastikusõiduk ( ei ole lubatud sõita avalikel teedel )
3. L7e antud katekoorias on kiiruse piirang 75km/h ja võimsus peab olema piirajaga 15KW. L7e peab olema sertifikaadiga.
Alates uuest aastast ei pidanud enam väiketraktoriks saama.
Minuarust peaks olema praegu sedasi.
Registreerimiseks on kolm võimalust.
1. väiketraktor ( kiirusepiirang 50 km/h )
2. Ratas maastikusõiduk ( ei ole lubatud sõita avalikel teedel )
3. L7e antud katekoorias on kiiruse piirang 75km/h ja võimsus peab olema piirajaga 15KW. L7e peab olema sertifikaadiga.
Alates uuest aastast ei pidanud enam väiketraktoriks saama.
Minuarust peaks olema praegu sedasi.
Kahjuks peab tõdema, et eksid. Täpsemalt on Sinu mõeldu tigureduktor ja diferentsiaali oma satelliithammasratastega ei ole , see kehtib muideks kõigi tuntud markide kohta , kõigil justkui difrilukk pidevalt sisse lülitatud ka suzul.kala kirjutas:differ täitsa olemas
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Veltis küll öeldi, et tagumisel sillal on libisev LSD lukk ja esimesel elektriline. Kui taga on sisuliselt reduktor, siis ei ole ju LSD eriti asjakohane, kuna tegemist on ikkagi jäigalt ühendatud ratastega?
Tom 73 kirjutas:Kahjuks peab tõdema, et eksid. Täpsemalt on Sinu mõeldu tigureduktor ja diferentsiaali oma satelliithammasratastega ei ole , see kehtib muideks kõigi tuntud markide kohta , kõigil justkui difrilukk pidevalt sisse lülitatud ka suzul.kala kirjutas:differ täitsa olemas
Kirjaoskamatu pähkel
Vot polarisel kohe 200% ei ole difrit , seda olen suisa ise lahti kiskunud ikkagi kõigil difrita, kuid äkki mõnel apollol või seesugusel on
Kokkuvõtteks: kui tahad rahulikult kulgeda ja üle 27" rehvi alla ei plaani panna, siis suzuki hinna ja kvaliteedi suhe hea nagu ka teistel samasugustel (kawa esilukk minule isiklikult ei süpatiseeri ,sama ka can-am omaga)kui raha rohkem, siis can-am. Kindlasti soovitan ka õõtsade puksid määritavaks teha kui vette plaanid minna.
Kokkuvõtteks: kui tahad rahulikult kulgeda ja üle 27" rehvi alla ei plaani panna, siis suzuki hinna ja kvaliteedi suhe hea nagu ka teistel samasugustel (kawa esilukk minule isiklikult ei süpatiseeri ,sama ka can-am omaga)kui raha rohkem, siis can-am. Kindlasti soovitan ka õõtsade puksid määritavaks teha kui vette plaanid minna.
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
- piloodihakatis
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: R Aug 03, 2007 10:35 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Tere
Nii palju kui proovinud ja keerutanud siis, Suzi 700, honda 650, kawa 750, vist olid sellised kubatuuri nätajad, siis ei ole ühelgi neist täheldanud mitte mingisugust tagasilla lsd tööd, jäik, nigu quadidel, või krt on sattunud sellised kinni keevitatud diffrid.
Nii palju kui proovinud ja keerutanud siis, Suzi 700, honda 650, kawa 750, vist olid sellised kubatuuri nätajad, siis ei ole ühelgi neist täheldanud mitte mingisugust tagasilla lsd tööd, jäik, nigu quadidel, või krt on sattunud sellised kinni keevitatud diffrid.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!