2. leht 2-st

Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem

Postitatud: R Mär 13, 2015 9:33 pm
Postitas hans
v6sa kirjutas:
Kalill kirjutas:2,5-4,5bar @ 380rpm on normaalne.
Kui see on silindris mõõdetud rõhk survetakti lõpus täiskompressiooniga, siis seda ju polegi.

Surve mõõtmisel dekoga pole mõtet, see ei näita midagi.

Jube rikkalt käib see pada. Õhku ikka saab?
Ja kuidas Sa mõõta kavatsed selle mootoril?. Tehase poolt antud andmetes on selline rõhk normi piires.

Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem

Postitatud: L Mär 14, 2015 12:45 pm
Postitas Hydroid
Sama jama mõtled, et starterist külmana ei käivitanud aga jalast läks?

Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem

Postitatud: L Mär 14, 2015 3:20 pm
Postitas v6sa
hans kirjutas: ...
Ja kuidas Sa mõõta kavatsed selle mootoril?. Tehase poolt antud andmetes on selline rõhk normi piires.
Tundub, et sel on klappe avav automaatne deko ja seega ei saagi lihtsal viisil mootori tihedust määrata :floff . Tuleb seda tüdeemi sudida ja klapid tihedalt sulguma sundida mõõtmise ajaks. Pole hea...

Kui samas õli tunniga klaasitäit ei rüüpa, sii vaevalt selles viga on.

Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem

Postitatud: P Mär 15, 2015 1:46 pm
Postitas Hydroid
Kusjuures õli ta pole võtnud tilkagi, vähemalt selle 1000 km jooksul mida sõitnud olen, sest räägiti, et kawadele ikka meeldib õli juua :)

Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem

Postitatud: E Apr 06, 2015 6:08 pm
Postitas Hydroid
Olen nüüd sõitnud umbes 70km läbi ja mootori korralikult kuumaks ajanud, keerasin ühe küünla välja, millele niisama juurde pääseb, ja see oli hoopis valge. Oli vahepeal kuumaga puhtaks läinud. Ise tean, et küünal peaks ikka oranzikas olema, siis on segu korras. Kui on valge siis peaks lahja olema, või iriidium küünal peabki valge olema?

Muidu lasin ATVl 5 päeva seista peale remonti, ja ikka ei läinud starterist käima, rutskast kohe läks. :(

Järgmine samm oleks klapivahede kontrollimine vist...