Katkine Polaris e. karburaatori ja nelja takti koostöö.
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tänud Veiko, aga ma võtsin ennast kätte ja lugesin ise neid foorumeid. Enamus inffi on loomulikult BS aga jäi kõlama, et el. süütebox võib asjas süüdi olla.
Tellisi junni netist ära (jälle u 3 kilo). Nüüd peab u 2 nädalat ootama, eks siis näis.
Igasuguste katsetuste käigus ma põletasin maha ühe Hiina võrri süüteboksi ja atv uus aku on pidevate käivitamistega ja stardiabiga tuksi läinud.
Tellisi junni netist ära (jälle u 3 kilo). Nüüd peab u 2 nädalat ootama, eks siis näis.
Igasuguste katsetuste käigus ma põletasin maha ühe Hiina võrri süüteboksi ja atv uus aku on pidevate käivitamistega ja stardiabiga tuksi läinud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Nii, laekusin just Kundast, kus hea inimene laskis oma samatüübiliselt ATV´lt juppe maha keerata, et neid siis minu omale lives peale panna. Resultaat 0, täitsa pe....
Omavahel vahetasime järgnevad detailid:
Karburaator
Süüteblok
Süütepool
Küünal
Piip koos juhtmega
Bensiinipump
Panin paaki uue bensiini (ei tea mitmes kord juba)
Süüteandur magneetol
Ainuke mida ei õnnestunud vahetada olid magneeto mähised, kuna ei olnud piisavalt head tõmmitast selle maha tõmbamiseks.
Kusjuures proovisin ka süüdet kruttida äärmusest äärmusse, ei mingit vahet.
Ma enam ei tea, kas sõita veel koos tõmmitsa ja ATV´ga Kundasse ja proovida mähiste vahetust ka või alustada uuesti mootori defekteerimist.
Omavahel vahetasime järgnevad detailid:
Karburaator
Süüteblok
Süütepool
Küünal
Piip koos juhtmega
Bensiinipump
Panin paaki uue bensiini (ei tea mitmes kord juba)
Süüteandur magneetol
Ainuke mida ei õnnestunud vahetada olid magneeto mähised, kuna ei olnud piisavalt head tõmmitast selle maha tõmbamiseks.
Kusjuures proovisin ka süüdet kruttida äärmusest äärmusse, ei mingit vahet.
Ma enam ei tea, kas sõita veel koos tõmmitsa ja ATV´ga Kundasse ja proovida mähiste vahetust ka või alustada uuesti mootori defekteerimist.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Siis on ikka jama küll.
Mul selline mõte,et ennem kui neid mähiseid maha hakkad sikutama kas ei oleks neid võimalik kuidagi testriga mõõta.?Takistust.Ja siis teisega võrrelda.
Veel üks mõte.Võta strobo kaasa ja vaata mis ta korraliku käiva mootoriga sul näitab.
Tunnen kaasa.
Veiko
Mul selline mõte,et ennem kui neid mähiseid maha hakkad sikutama kas ei oleks neid võimalik kuidagi testriga mõõta.?Takistust.Ja siis teisega võrrelda.
Veel üks mõte.Võta strobo kaasa ja vaata mis ta korraliku käiva mootoriga sul näitab.
Tunnen kaasa.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Testriga ma juba neid mõõtsin, natuke kaldub remondikataloogi parameetritest mööda aga mu isa, kes jagab mähistest palju, arvas et see vahemik on ok. Strobo ei töödanud ka teisel töötaval ATV`l millest arvan, et kasutatavad piibujuhtmed on kas hea varjestusega või pole Kotka strobo piisavalt tundlik. Kui sul on strobo, sooviks seda sult laenata.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
sul sumpas mingit m6ra ple v?
et ta naq paugub?..
MUl oli atmil selline umbes taoline asi, et mul oli naq syytelukul yks juhe kyljest tulnud, ja kui köima said ja peale istusid siis kohe automaatselt hakkas 6hku ahmima ja tahtis välja surrra,ja kui gaasi anda siis ka tahtis välja surra, aga kui ma siis syyteluku yle vaatasin ja seda märkasin ,siis tinutasin selle kokku tagasi ja nyyd käib nagu vilepill..
et ta naq paugub?..
MUl oli atmil selline umbes taoline asi, et mul oli naq syytelukul yks juhe kyljest tulnud, ja kui köima said ja peale istusid siis kohe automaatselt hakkas 6hku ahmima ja tahtis välja surrra,ja kui gaasi anda siis ka tahtis välja surra, aga kui ma siis syyteluku yle vaatasin ja seda märkasin ,siis tinutasin selle kokku tagasi ja nyyd käib nagu vilepill..
atv kross on parim
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
No lõpuks ta töötab aga oh seda vilet ja vett.
Vahepeal sai veel mootor laiali võetud kõik osad üle mõõdetud ja veendutud, et kulumist praktiliselt pole. Proovitud klapiajamit muuta, ketist süsteemi hamba võrra ümber tõstes, lisaks juppe vahetatud (toonorilt) sh. magneeto mähised jne. Tulemuseks null.
Kuna midagi polnud enam proovida siis ma vaatasin kõrvalseisvat toimivat ATV`d ja mõtlesin mida mul ei ole ja korralikul on. Ainuke asi oli õhufiltri kopsik, (ATV õhufiltri kopsik on hermeetiliselt suletav ja peenikese snorklitoruga plastkarp mille sees on paberelement). Installisin kiiruga kopsiku külge ja hoppa, masin käis.
Nii targad inimesed, rääkige miks on vaja kindla ruumala ja pikkusega sisselaset 4T mootoril. Arvata on et tegemist on mingi resonatsiga aga et see nii oluline on.
Vahepeal sai veel mootor laiali võetud kõik osad üle mõõdetud ja veendutud, et kulumist praktiliselt pole. Proovitud klapiajamit muuta, ketist süsteemi hamba võrra ümber tõstes, lisaks juppe vahetatud (toonorilt) sh. magneeto mähised jne. Tulemuseks null.
Kuna midagi polnud enam proovida siis ma vaatasin kõrvalseisvat toimivat ATV`d ja mõtlesin mida mul ei ole ja korralikul on. Ainuke asi oli õhufiltri kopsik, (ATV õhufiltri kopsik on hermeetiliselt suletav ja peenikese snorklitoruga plastkarp mille sees on paberelement). Installisin kiiruga kopsiku külge ja hoppa, masin käis.
Nii targad inimesed, rääkige miks on vaja kindla ruumala ja pikkusega sisselaset 4T mootoril. Arvata on et tegemist on mingi resonatsiga aga et see nii oluline on.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.