terv.
Probleem siis Pajero tagavedrudega(mis muide on mul spiraalid).
Plaan oli autot tagant veidi tõsta kuna alla sai soetatud 33" rehv,niisiis sai pandud vedru taldrikute alla mingid 5cm "pakud",peale seda taovad räigelt ,kas amordid või vedrud läbi(ühesõnaga väiksemgi auk ja vedrud löövad korraliku pauguga põhja),et äkki keegi oskab soovitada kas panna uued vedrud või amordid või mõlemad ja kui vedrusid vahetada siis mille omad panna,et tagumik originaalist ikka kõrgem oleks kui ma selle p.rno sealt tagant maha saen?
Samas esimene ots ka ikka krdi madal kuigi torsoon on põhja keeratud,milles jama ja kuidas teda eest kõrgemale upitada?
auto ise on 90a. 3.0 v6 lühike kere
Igatahes tänud vastajatele ja sry kui tuli pikk loll jutt
Terv Martin
jälle vedrudest
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 104
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm
- bittikeeraja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 145
- Liitunud: E Okt 01, 2007 10:30 pm
- Asukoht: Tartu
Re: jälle vedrudest
Väga huvitav, mul on plaan sama ise teha Enda oma on lihtsalt a. 96.väike-niva kirjutas: ... et äkki keegi oskab soovitada kas panna uued vedrud või amordid või mõlemad ja kui vedrusid vahetada siis mille omad panna,et tagumik originaalist ikka kõrgem oleks kui ma selle p.rno sealt tagant maha saen?
Samas esimene ots ka ikka krdi madal kuigi torsoon on põhja keeratud,milles jama ja kuidas teda eest kõrgemale upitada?
auto ise on 90a. 3.0 v6 lühike kere
Terv Martin
Jah, amordid tuleb vahetada.
Paistab et sul on esimene mudel, MK1?
Vaata:
http://www.outerlimits4x4.com/phpBB2/vi ... front+lift -> Lifting a Gen 1
-Munck