1. leht 1-st

Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 3:09 pm
Postitas ReioKoka
Tere,

Kas siin võiks keegi leiduda, kes tunneb pajero automaat käigukasti. Vahetab käike kõrgel pöördel. Kui kangilt lükata 2. Peale ja sealt edasi D peale siis lükkab 3. Käigu kenasti sisse, aga ainult D peal sõites vajab pööret 3000+.
Mis võiks mureks olla?
94 aasta Pajero 3.0 v6 mootoriga.

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 7:41 pm
Postitas CaveMan
Ega PWR pole sisse lülitatud? See teeb seda, et vahetab käike kõrgematel pööretel.

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 8:09 pm
Postitas ReioKoka
Overdrive pole sees. See väga ei muudagi midagi. Kui maanteel ca 100km/h kiirus siis saab lõpuks 4. Käigu sisse ja kui vajutada Overdrive nuppu, siis viskab 3. Käigule tagasi, seega võiks eeldada, et see funktsioon siiski töötab ja viga ehk milleski muus?

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 9:35 pm
Postitas v6sa
Õlitase on ikka normis?

Õli on viisakas, kõrbelõhna ei ole?

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 10:21 pm
Postitas ReioKoka
Õlitase tsipa üle normi. Õlivahetust kastis ei kujuta ette millal tehtud on, aga plaanis see teha esimesel vabal võimalusel 🙂. Paar päeva tagasi tegin selle avastuse, et kangilt pannes 2. pealt D peale, siis lükkab 3. ilusti sisse. Pakuks, et see õli viga siis ehk pole?

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 10:49 pm
Postitas CaveMan
ReioKoka kirjutas:
P Nov 05, 2023 8:09 pm
Overdrive pole sees. See väga ei muudagi midagi. Kui maanteel ca 100km/h kiirus siis saab lõpuks 4. Käigu sisse ja kui vajutada Overdrive nuppu, siis viskab 3. Käigule tagasi, seega võiks eeldada, et see funktsioon siiski töötab ja viga ehk milleski muus?
Ma ei pidanud silmas overdrive vaid PWR (power) / Hold. Selle lüliti on käsipiduri juures (kui õigesti mäletan). Power on abiks mägedes ja haagisega sõidul, kui vaja kõremaid pöördeid. Hold soovitatakse kasutada näiteks libedal, läheb teisega kohalt ära. Kui nendest on midagi sisse lülitatud, siis ka armatuuris vastav märgutuli põleb, kui ei ole prin läbi põlenud.

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 10:52 pm
Postitas ReioKoka
Sellist nuppu mul ei ole 🙂

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 10:57 pm
Postitas CaveMan
ReioKoka kirjutas:
P Nov 05, 2023 10:52 pm
Sellist nuppu mul ei ole 🙂
Võib-olla on A/T mode nupu peal. Mul pole seda autot paar aastat olnud ja mälu on lüihke.
Aga lugesin, et kõikidel ei pruugi olla jah. Kas sul on 2.8?

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 10:59 pm
Postitas ReioKoka
Sellist nuppu pole jah. 3.0 on mootoriks 🙂

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 11:43 pm
Postitas v6sa
ReioKoka kirjutas:
P Nov 05, 2023 10:21 pm
Õlitase tsipa üle normi. ...
Mõõtsid ikka töötava mootoriga, kang P asendis?

Kui palju need "kõrged pöörded" on, kui kast omast tarkusest käiku vahetab?

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: P Nov 05, 2023 11:45 pm
Postitas ReioKoka
Õlitaset vaatasin töötava mootoriga ja P asendis.
Käike tahab vahetada ca 3000+ pöördel ja siis ka enamasti vaja gaasiga meelitada. 4. käik tahab veel kõvasti kõrgemat pööret.

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: E Nov 06, 2023 8:52 am
Postitas v6sa
ReioKoka kirjutas:
P Nov 05, 2023 11:45 pm
Õlitaset vaatasin töötava mootoriga ja P asendis.
Käike tahab vahetada ca 3000+ pöördel ja siis ka enamasti vaja gaasiga meelitada. 4. käik tahab veel kõvasti kõrgemat pööret.
Üks võimalik variant on filtri ummistumine: rõhku ei jätku...

Kiiresti õlivahetusse! Arvesta, et kui peaks olema õlivahetuse ülelaskmine tegelik põhjus, võib kast olla juba viga saanud ja seda õlivahetusega ei ravi.

Mina laseks dünaamilise teha, saab rohkem sodi süsteemist käte. Oskavad ka teised peale Hõbenoole, tuleb ainult küsida. Dünaamilist vaja ei ole, aga selle käigus on näha, KUI sitane kast seest tegelikult oli...

Re: Pajero 2 automaat käigukasti mure

Postitatud: E Nov 06, 2023 11:09 am
Postitas totu
Kuidas sellel kastil "gaasipedaali" asendi tuvastamine käib? Tross kinni või vaakummembraan/voolik katki? E. kast arvab, et "põhjagaas"?