Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2441
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Kas vahetati ehku peale? Või oli konkreetne viga?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Vahetsin ehku peale lootes, et mõjutab käivituse pikkust ning sel hetkel oli ka tühikäigu regulaator (pole kindel, et selline nimi asjal) kinni mille tõttu olid pöörded kõrgel ka sooja mootoriga.
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Mootori töö muutus peale anduri vahetust minu arvates paremaks. Tühikäigumootor oli väga tahmane ja selle puhastades hakkas see ka kenasti liikuma ning hetkel tundub, et tühikäiguga korras. Külma mootoriga pöörded kōrgemal ja vaikselt hakkavad alla kukkuma. Kahjuks ei taibanud vana temp anduriga kütusekulu arvutada. Teadsin, et rüüpab ja ei osanud selle peale tulla, et liiga palju. Kas kogemuste põhjal on mõni tootja kelle andurit võiks usaldada või peaks originaali saama?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Mitsu minu teada ise andureid ei tooda, ilmselt Denso? Samas ka Siemensi toodangut olen erinevatel kasutanud.
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Vahetasin täna süütepooli ära ja panin tagasi vana temp anduri. Midagi nagu muutus, aga see võib ka peas kinni olla. Käivitus ikkagi pikem, kui peaks. Küttekulu kohta saab siis hinnangu anda mõne aja möödudes.
-
- Mudder
- Postitusi: 65
- Liitunud: T Jaan 08, 2019 9:21 am
- Asukoht: Tallinn
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Minu vana V6 opel ei seedi laiatarbe 95 mootoribensiini. Käivitus pikk, puterdab tühikäigul. Läksin üle 98'le ja kõik korras, võibolla aitaks ka biovaba 95.
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Ma pole kordagi 95 pand. Sõidab Alexela 98-ga
Re: Pajero 3.0 V6 kütusekulu
Nüüd vana temp anuriga ja uue süütepooliga sõitnud ca 200 km ja kütusekulu ca 21.
Käivitus jätkuvalt pikk.
Käivitus jätkuvalt pikk.