Pajero automaat 2004a. 3,2 118kw taga differ ???

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
laskarpoiss
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: P Dets 04, 2011 6:41 pm
Asukoht: Rapla / Helsinki

Pajero automaat 2004a. 3,2 118kw taga differ ???

Postitus Postitas laskarpoiss »

Kysimus järgmine. Autol all taga differ millel korpusel number MR446873 ja splitkal taga kiri E34D ja ylekanne 3,197 vist. Diffril pole peale tuulutuse yhtegi pistikut ega voolikut. Uuel diffril aga korpusel sama number kuid splitkal on taga kirjas X...32, teist numbrit ei loe välja. Diffril pistik kyljes ja mingi torujupp veel pistiku kõrval, lisaks tuulutusele. Kysimus kas se differ sobib sinna alla ja kas võib panna, mis juhtub (Teeb).
Miks diffrit tahab vahetada on see et vahel väikse hooga pidi imelikult paukuma ja jänksutama (tõmblema) ja vahel isegi rattad lukku lööma (plokki) suurema hooga ei tee eriti. Kas se viga yldse võib olla tagadiffris, või on pigem tõenäoline vahekasti plrobleem (kett)??? Ise nendest maastiku autode asjast natukene kauge, sooviks lisainfot, kes kursis nendega asjadega???
Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 MPI V8 158kw
Peugeot 307 2,0 HDI
VV Golf II 1,8
MB 314 2.9 td (Sprinter)
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Pajero automaat 2004a. 3,2 118kw taga differ ???

Postitus Postitas totu »

Mille poolest see maastikuauto teistest erineb? Milliseid rattaid plokki lööb? Millises vahekasti reziimis? Kas otse sõites või ainult pööramisel? Kas pidurid on korras? Kui asi juba kinni haagib, peaks lärmi olema, igasugusel kiirusel.
Aga see voolik ja kaabel on mehaanilise difriluku teema ja ei sega kedagi (vooliku otsa peaks küll ilmastiku eest ära kaitsma) ja kui sinna sisse puhuda, laseb difri lukku. Ülekanne peaks küll olema 3,917 vms. automaatkastiga, manuaalkastil 4,1 ja kõigil bensukatel 4,3.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Mitsubishi”