1. leht 1-st

Pajero I 2,5td mootor

Postitatud: E Dets 03, 2018 8:10 pm
Postitas tavott
Tere. kas kellelgi on mahavõetult esimese põlvkonna 2,5 mootorit. Sooviks mootori salongipoolsest otsast pilte. Enda auto on 2,5td 70kw atm. Kas mootori tagant tuleva turbo õlitoru tihendit saab ilma mootorit maha võtmata ka vahetada?

Re: Pajero I 2,5td mootor

Postitatud: T Dets 04, 2018 7:32 am
Postitas Maasturid
tavott kirjutas:Tere. kas kellelgi on mahavõetult esimese põlvkonna 2,5 mootorit. Sooviks mootori salongipoolsest otsast pilte. Enda auto on 2,5td 70kw atm. Kas mootori tagant tuleva turbo õlitoru tihendit saab ilma mootorit maha võtmata ka vahetada?
Sellel õlitorul pole seal plokikaane tagaosas tihendit. Toru tihendatakse koonustega.
Aga kui probleem on selles, et mootor tagantpoolt õline siis tuleks viga otsida klapikambrikaane tihenist ja ennekõike on probleemiks plokikaane tagaseinas olev nuka liini poolkuu mis õli läbi laseb. Klapikaane tihend ja kummist poolkuu uues tihendikomplektis ja maksab mingi 7.-
Pilt

Re: Pajero I 2,5td mootor

Postitatud: T Dets 04, 2018 9:12 pm
Postitas gunts1
Sai neid kunagi vahetatud 98 aasta Galloperil. Mõlemal korral oli see poolkuu kõvast plastikust ja pidama ei saanudki. Väidetavalt kataloog muid variante ei andnud. :D

Re: Pajero I 2,5td mootor

Postitatud: K Dets 05, 2018 7:29 am
Postitas Maasturid
gunts1 kirjutas:Sai neid kunagi vahetatud 98 aasta Galloperil. Mõlemal korral oli see poolkuu kõvast plastikust ja pidama ei saanudki. Väidetavalt kataloog muid variante ei andnud. :D
Ei tea mis komplektis see poolkuu kõvast plastikust on aga meie oleme kasutanud Reinzi komplekte aastaid ja selles on see poolkuu sama pehmest kummist kui tihend ise ja kerelt näpuga mootori silikooni ka lisaks pandud.