L200 difrilukk

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
kalha
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: L Dets 04, 2010 12:31 am

L200 difrilukk

Postitus Postitas kalha »

1997aasta l200 tahaks endale ühe 1999 aasta auto alt lukuga tagasilda saada(mõlemad 2,5diislid). Nüüd on küsimus selles, et 99a autol on see luku lülitus vms kobakas seal raami küljes jumala roostes ja pekkis ning teisel autol, millele lukuga sild peaks minema, ei ole originaalis üldse lukku. Kuidas see lülitus toimib? Ideaalis tahaks salongi on/off nuppu lihtsalt. On seal nii, et vaakum imeb luku tööasendisse ja hoiab või kuidas see lülitus käib seal?
jemand
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2860
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: L200 difrilukk

Postitus Postitas totu »

Pajerol käib õhuga. See roostes kobakas peaks komressori moodul olema. Rõhku on sinna vaja hästi vähe, mingi 0,45bar oli vist maksimum ja kindlasti ei tohi seda palju rohkem anda (membraan ja sillasisesed ühendused üsna hädised).
Tehtud, mõeldud.
kalha
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: L Dets 04, 2010 12:31 am

Re: L200 difrilukk

Postitus Postitas kalha »

Ühesõnaga mitte vaakum, vaid rõhk 0,4? Väljalülitamiseks piisab kui rõhk tagant ära lasta või on selleks vaakumit vaja?
jemand
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2860
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: L200 difrilukk

Postitus Postitas totu »

Vedru surub õhu välja. Praktikas jõuab selle luku kinni puhuda, sõna otseses mõttes. Aga räägin Pajero III st, L200 kohta ei väida, et nii on.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Mitsubishi”