L200 difrilukk
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
L200 difrilukk
1997aasta l200 tahaks endale ühe 1999 aasta auto alt lukuga tagasilda saada(mõlemad 2,5diislid). Nüüd on küsimus selles, et 99a autol on see luku lülitus vms kobakas seal raami küljes jumala roostes ja pekkis ning teisel autol, millele lukuga sild peaks minema, ei ole originaalis üldse lukku. Kuidas see lülitus toimib? Ideaalis tahaks salongi on/off nuppu lihtsalt. On seal nii, et vaakum imeb luku tööasendisse ja hoiab või kuidas see lülitus käib seal?
jemand
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2860
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: L200 difrilukk
Pajerol käib õhuga. See roostes kobakas peaks komressori moodul olema. Rõhku on sinna vaja hästi vähe, mingi 0,45bar oli vist maksimum ja kindlasti ei tohi seda palju rohkem anda (membraan ja sillasisesed ühendused üsna hädised).
Tehtud, mõeldud.
Re: L200 difrilukk
Ühesõnaga mitte vaakum, vaid rõhk 0,4? Väljalülitamiseks piisab kui rõhk tagant ära lasta või on selleks vaakumit vaja?
jemand
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2860
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: L200 difrilukk
Vedru surub õhu välja. Praktikas jõuab selle luku kinni puhuda, sõna otseses mõttes. Aga räägin Pajero III st, L200 kohta ei väida, et nii on.
Tehtud, mõeldud.