L200 difrilukk

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

kalha
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: L Dets 04, 2010 12:31 am

L200 difrilukk

PostitusPostitas kalha » T Nov 20, 2018 12:27 pm

1997aasta l200 tahaks endale ühe 1999 aasta auto alt lukuga tagasilda saada(mõlemad 2,5diislid). Nüüd on küsimus selles, et 99a autol on see luku lülitus vms kobakas seal raami küljes jumala roostes ja pekkis ning teisel autol, millele lukuga sild peaks minema, ei ole originaalis üldse lukku. Kuidas see lülitus toimib? Ideaalis tahaks salongi on/off nuppu lihtsalt. On seal nii, et vaakum imeb luku tööasendisse ja hoiab või kuidas see lülitus käib seal?
jemand
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2450
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: L200 difrilukk

PostitusPostitas totu » T Nov 20, 2018 1:55 pm

Pajerol käib õhuga. See roostes kobakas peaks komressori moodul olema. Rõhku on sinna vaja hästi vähe, mingi 0,45bar oli vist maksimum ja kindlasti ei tohi seda palju rohkem anda (membraan ja sillasisesed ühendused üsna hädised).
Tehtud, mõeldud.
kalha
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: L Dets 04, 2010 12:31 am

Re: L200 difrilukk

PostitusPostitas kalha » K Nov 21, 2018 10:01 am

Ühesõnaga mitte vaakum, vaid rõhk 0,4? Väljalülitamiseks piisab kui rõhk tagant ära lasta või on selleks vaakumit vaja?
jemand
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2450
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: L200 difrilukk

PostitusPostitas totu » K Nov 21, 2018 10:31 am

Vedru surub õhu välja. Praktikas jõuab selle luku kinni puhuda, sõna otseses mõttes. Aga räägin Pajero III st, L200 kohta ei väida, et nii on.
Tehtud, mõeldud.

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline