probleem gen4 pajero ülekandega
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
probleem gen4 pajero ülekandega
nimelt gaasi vajutades äkiliselt käib jõnks läbi, samas 4w peal seda ei juhtu.
kas põhjust kahtlustada vahekasti?
kas põhjust kahtlustada vahekasti?
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
vahepeal siis nii palju, et sai täna auto üles tõstetud ja selgus, et taga difri puksid on suht õhtul.
kirjeldan natuke probleemist..nimelt nagu vahepeal selgunud, siis maasturi meeste seas suht tihti esinev viga/hälve ehk gaasi järsul vajutusel/maha võtmisel käib justkui tagasillas veoülekandes kolks läbi.
täna siis puki otsas taga rattaid keerutades käib kolks läbi nii tagasilla difri juures, kui ka vahekasti enda.
olen lugenud erinevaid välismaa foorumeid, kuid antud hälve pidi esinema ka masinate puhul, mis kõigest 70k läbi sõitnud.
välismaa foorumites on lahendus saadud siis käigukasti läbipesemisel, kui ka veovõllide"pingutamises" suppordi taga, rummlukkude läbipesemisel, kui ka tagadifri pukside vahetamisel(samas nii mõnigi kasutaja väitis peale eelnevate tööde tegemist siiski endist anomaaliat).
välistatud on kolks pool tühja paagiga sõites, olen ka seda nn pooltühja paagi kolksu kuulnud aga see pole see.
täna loksutades kardaani esines nuutide kolksu kardaanis, kuid tagarattaid liigutades oli antud anomaalia ka vahekasti juures kuulda(ehk lõks oli sees nii vahekasti juures kuuldes, kui ka taga difri juures)...samas kulunud difri puksid ei saand kuidagi liikuma, ka töötava mootoriga D pealt R peale vahetades ja masinat ei tõstnud sildadest vaid raamist endast.
sõber mainis, et see nn kolks ongi ok maasturite puhul, kuid endale see on nn häiriv.
andke nõu, kas leppida nn anomaaliaga, kui suure auto puhul enesest mõisteva aasjaga või peaks siiski hakkama mõtlema, et varsti võin tee äärde jääda peale mõningat järsemat tõmmet?
tänud.
kirjeldan natuke probleemist..nimelt nagu vahepeal selgunud, siis maasturi meeste seas suht tihti esinev viga/hälve ehk gaasi järsul vajutusel/maha võtmisel käib justkui tagasillas veoülekandes kolks läbi.
täna siis puki otsas taga rattaid keerutades käib kolks läbi nii tagasilla difri juures, kui ka vahekasti enda.
olen lugenud erinevaid välismaa foorumeid, kuid antud hälve pidi esinema ka masinate puhul, mis kõigest 70k läbi sõitnud.
välismaa foorumites on lahendus saadud siis käigukasti läbipesemisel, kui ka veovõllide"pingutamises" suppordi taga, rummlukkude läbipesemisel, kui ka tagadifri pukside vahetamisel(samas nii mõnigi kasutaja väitis peale eelnevate tööde tegemist siiski endist anomaaliat).
välistatud on kolks pool tühja paagiga sõites, olen ka seda nn pooltühja paagi kolksu kuulnud aga see pole see.
täna loksutades kardaani esines nuutide kolksu kardaanis, kuid tagarattaid liigutades oli antud anomaalia ka vahekasti juures kuulda(ehk lõks oli sees nii vahekasti juures kuuldes, kui ka taga difri juures)...samas kulunud difri puksid ei saand kuidagi liikuma, ka töötava mootoriga D pealt R peale vahetades ja masinat ei tõstnud sildadest vaid raamist endast.
sõber mainis, et see nn kolks ongi ok maasturite puhul, kuid endale see on nn häiriv.
andke nõu, kas leppida nn anomaaliaga, kui suure auto puhul enesest mõisteva aasjaga või peaks siiski hakkama mõtlema, et varsti võin tee äärde jääda peale mõningat järsemat tõmmet?
tänud.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
- Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
Minu masinal tegid sama kolksu kulunud kardaaniotsad nii vahekasti kui tagasilla pool. Kolksus nii 2wd kui 4wd peal. Aitas vahetus. Tagadifri laagrite kulumine kolksu ei põhjusta aga undamist küll,
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
kardaan
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
kardaani otste all peetakse silmas nuut ühendust või liigend pikivõlli, mida tõesti pakub internett varuosadena?
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
mul oli rist kinni, st käega kontrollides mingit lõtku polnud aga vedu taha-vedu maha andis kolksu nagu difrist. Teine sild oli juba laual lahutuna kui üks terava silmaga mees tõstukil autol nägi ära ristis pilu ... ristivahetus ravis kolksu välja
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
Sellel paherol peaks ainult 1 rist olema, seegi esisillal, teised CVJ d.
Tehtud, mõeldud.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
- Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
Kardaani otsa all pean silmas seda flantsi - Mitsubishi keeles: YOKE,PROP SHAFT SLEEVE,RR, OEM kood on MR165015.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
Et kulunud nuudid? Need peaksid igavesed olema, sinna pääseb ju kasti õli juurde. Silla poolne keeratakse veel mutriga ka kinni ja seal ei tohiks mingit elu olla. See kolks viitab arvestatavale ajamilõtkule ja peaks olema tuvastatav. Vahekast- kardaan, kardaan, reduktori sisendflants, reduktori väljundflants- veovõll, veovõll- püsikiirusliigend, püsikiirusliigend- ratas. Kui need paarid koras, jääb reduktor ise, seal siis võimalike variantidena laagrid (peaksid olema flantside külglõtkudega tuntavad), peaülekanne void differentsiaal (nt. erineva läbimõõduga tagarataste kasutamisel võib difri ära kulutada). Kui autol hiiglasuur läbisõit, tekivad kõikidesse, võimalikesse kohtadesse lõtkud, mis ülekande suuna muutudes summeeruvad ja nende kõrvaldamine on küll ebamõistlik. Mul on eelmine mudel (valdavalt sama tehnika), üle 200tuh sõitnud ja ei ole küll mingeid kolkse märganud.
Tehtud, mõeldud.
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
https://www.youtube.com/watch?v=3TWG2Hg4Cgw
sai sõraga proovitud esisilla poolset kardaaniristi otsa liikuma saada, seal ei tundunud lõtku olevat.
küll aga käega esisilda minev kardaan liikus üles alla just vahekasti poolses otsas.
ka tagumine kardaan käega üles alla liigutades andis lõtku.
kõige suurem kolks tundus siiski käigukasti seest tulevat.
sai sõraga proovitud esisilla poolset kardaaniristi otsa liikuma saada, seal ei tundunud lõtku olevat.
küll aga käega esisilda minev kardaan liikus üles alla just vahekasti poolses otsas.
ka tagumine kardaan käega üles alla liigutades andis lõtku.
kõige suurem kolks tundus siiski käigukasti seest tulevat.
Re: probleem gen4 pajero ülekandega
Kas kolksu probleem on lahenduse saanud?