3.2 DiD pajero jõud

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

vip3x
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Juul 10, 2018 9:45 am

3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas vip3x » T Juul 10, 2018 10:00 am

Tere!
Kas keegi oskab pakkuda kust poolt peaks nüüd viga otsima. Või on kellelgi olnud sama viga?
Autoks 2002 3.2 Pajero
Juhtus selline lugu, et sõidu pealt kadus jõud ja hakkas suitsema ja vibreerima. Õnneks polnud kodust kaugel ja sõitsin koju. Suitseb vaid siis kui gaasi annan. Käima läheb ilusti. Suits on selline sinakas valge pigem. Terve auto koos mootoriga väriseb. Paar päeva tagasi sai vahetatud õli, õli on sees kõik alles.

Tänud kaasamõtlejatele!

Edit: korraka viskas oranzi mootoritule kaa põlema kuid see kadus paari minuti pärast ja tagasi ei tulnud.
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 292
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas suitsukala » T Juul 10, 2018 11:42 am

Turbo ilmselt andis saba, mina alustaks sealt kontrollimist
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1452
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas jaan mmc » T Juul 10, 2018 12:28 pm

See on 99 % tõenäosusega ks. pumba teema. Kuna mootori ikoon süttis, katsu veakood väljalugeda, kuigi see pole ka väga oluline. suht kindel, et pump vajab remonti.
vip3x
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Juul 10, 2018 9:45 am

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas vip3x » T Juul 10, 2018 1:29 pm

jaan mmc kirjutas:See on 99 % tõenäosusega ks. pumba teema. Kuna mootori ikoon süttis, katsu veakood väljalugeda, kuigi see pole ka väga oluline. suht kindel, et pump vajab remonti.



Kas oskate soovitada kuhu võiks pumba viia ja mis summas umbes remont olla võib? Halb on see, et asume Raplamaal ja auto ise ei sõida nii pikka maad ilmselt. Peaksin pumba ise maha võtma ja kuskile viima..
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1452
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas jaan mmc » T Juul 10, 2018 1:56 pm

Kuuldavasti kas Läti või Leedu automüügi portaalide, varuosade rubriigis pakutakse remonditud pumpasid. Vist oli SSLV mingi leht, kus keegi sihukest kuulutust nägi, hind olla vist u. 700- kanti olnud.
Minu juurde võib ka muidugi tuua, keskmine, kogu ürituse hind on jäänud u. 800.- kanti. Mina tahan alati autot ja mitte mahavõetud pumpa karbis. Puksiiri hind tuleb muidugi omal juurde arvestada.
Viimati muutis jaan mmc, E Mär 11, 2019 5:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
v2ikevenna
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Dets 09, 2008 9:16 pm
Asukoht: Tartu v. Kanepi
Kontakt:

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas v2ikevenna » R Juul 13, 2018 8:15 am

Kütusepump on sellel suuremalt osalt mehaaniline, asub mootori küljes ja käitatakse mootori ketiga. Vähemalt minu autol polnud pumba ja mootoritulukese vahel mingit seost ja samuti ei suutnud diagnostikaga selle riket tuvastada ei esindus, kangialune koht ega minu enda diagnostika seade.

Probleemi kirjelduse järgi panustaksin hoopis EGR klapile. Kui mutrivõtmed käes püsivad ja näppe määrida ei karda, siis võta mootoril katteplastik pealt maha ja see EGR istub kohe mootori peal. Kui EGR maha kruvida, siis mootori ja EGR vahel on üks roostevabast terasest metallist plaat. Kui see plaat 180 kraadi ringi keerata, siis ta sulgeb selle avause, kust väljalaske gaasid sisselaskesse pääsevad. ECU hakkab küll väitma, et EGR on probleemne (mootoritulukene põlema ei jää, kuid autot arvutiga ühendades probleem siiski näha) kuid jõud peaks tagasi tulema nii nagu enne. Koos mõtlemisega võtab protsess aega ca tund ja ise tehes ei kaasne ka rahalisi kulutusi - seega tasub proovida.

Enda autoga sõitsin mitu aastat niimoodi ringi kuni lõpuks siiski uue klapi soetasin. Minekus, kütusekulus jms polnud üldse vahet, samuti ei tekkinud probleeme ÜV ajal.


EDIT: minu teooria kahjuks räägib valge-sinakas suits, kui EGR läbi siis on must lont taga...
Nissan Pathfinder´92, 3.0
Mitshubishi Pajero´06, 3,2
Land Rover Range Rover´98, 4,6
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1452
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas jaan mmc » R Juul 13, 2018 12:55 pm

Esimese asjana tõesti veakood lugeda, võibolla annabki nt. EGRi vms. lihtsama vea. Muidu puksiir ja teise Eesti otsa aga EGRi viga... :)
vip3x
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Juul 10, 2018 9:45 am

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas vip3x » T Juul 17, 2018 9:51 pm

Meil oli kolb puruks hoopis.. praod sees
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1452
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas jaan mmc » T Juul 17, 2018 9:59 pm

Mis selle põhjustas, ülevisanud kett, EGRi tekitatud tahm sisselaskekollektorist ?
vip3x
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: T Juul 10, 2018 9:45 am

Re: 3.2 DiD pajero jõud

PostitusPostitas vip3x » T Juul 17, 2018 11:08 pm

Veel ei tea täpselt, ise ei võtnud laiali, äi võttis täna. Kett ilmselt üle visanud ei olnud.
Ühes silindris igaljuhul survet ei olnud kui viga kodus otsisime. Sealt edasi sõitis auto treilaga äia juurde. Käivitus ja oli liikumisvõimeline kuid väga jõuetu.

Kui täpsemalt teada saan annan teada :)

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline