1. leht 1-st

Pajero III, IV tagasild.

Postitatud: E Juun 18, 2018 8:49 pm
Postitas totu
Tekkis mõte (tegelikult sai ka pulgad kohale veetud) installida võistlusautole selle isendi veovõllid ja perspektiivis ka lukuga tagareduktor. Seoses selle plaaniga, kas on keegi suutnud silla ajamis midagi pooleks saada? Ise vean sellisega käru ja kiirendades kipub rehv käunuma täiesti pingevabalt, offroadis on rehv veidi suurem (33") ja muutujaid rohkem aga seeria autol peaks arvestatav tugevusvaru ka olema. Püsikad hakkavad üsna suure nurga all tööle aga need ka üsna tugeva olemisega. Kui keegi teab, miks see paha mõte on, võiks märku anda. Auto ise ca 1250kg, ca. 180kW bensukat ja 4 käiguline automaat, täissõltumatu vedrustus ja esialgu tahaks tagumised võllid kestma saada.

Re: Pajero III, IV tagasild.

Postitatud: L Juul 14, 2018 12:42 am
Postitas totu
Nonii, tehtud, mõtleme kunagi hiljem. Uskumatult suurt nurka lubab välimine CVJ, "full drop"is laseb veel ratast 45 kraadi keerata :shock: . Pühapäeval rajale, siis paistab.
PS: diffriluku aktiveerimiseks piisab torusse puhumisest :) .

Re: Pajero III, IV tagasild.

Postitatud: P Aug 12, 2018 4:13 pm
Postitas totu
Mitte, et sellest teadmisest kellelegi kasu oleks aga 2 sõitu on nende võllidega tehtud ja 4 kaitsekummi on ka ribadeks saadud. Huvitav, et püsikad kannatavad ka mudakeskonnas suhteliselt raju lammutamist, 33" rehviga, diffrilukku ei ole isegi viitsinud klõpsutada, koguaeg kinni ja ongi parem "slaidi" sõita.