Pajero III, IV tagasild.
Postitatud: E Juun 18, 2018 8:49 pm
Tekkis mõte (tegelikult sai ka pulgad kohale veetud) installida võistlusautole selle isendi veovõllid ja perspektiivis ka lukuga tagareduktor. Seoses selle plaaniga, kas on keegi suutnud silla ajamis midagi pooleks saada? Ise vean sellisega käru ja kiirendades kipub rehv käunuma täiesti pingevabalt, offroadis on rehv veidi suurem (33") ja muutujaid rohkem aga seeria autol peaks arvestatav tugevusvaru ka olema. Püsikad hakkavad üsna suure nurga all tööle aga need ka üsna tugeva olemisega. Kui keegi teab, miks see paha mõte on, võiks märku anda. Auto ise ca 1250kg, ca. 180kW bensukat ja 4 käiguline automaat, täissõltumatu vedrustus ja esialgu tahaks tagumised võllid kestma saada.