1. leht 1-st

Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: R Mär 02, 2018 10:42 am
Postitas Andres1
Tere!

Kas kellegil on olnud kogemust järgmise murega?
Tegemist 3,2 125kw mootoriga, käivitud soojalt/külmalt ideaalset, sõidab samuti väga hästi kuid kui kiirendada, siis käikudelt 2-3 ja 3-4 näiteks möödasõitu tehes, siis kuskil 3000 pöörde peal poob ennast kinni ja edasi ei lähe, samuti ei vaheta käiku üles enne kui möödunud on kuskil 5-6 sekundit. Teine asi on, et sõidan rahulikult ja kiirendan korraks ja lasen gaasipedaali lahti, siis jõnksutab autot, algul tundis nagu kast lahmiks käike kuid tundub, et midagi ikka mootoriga.

Tänades abi eest ette!

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: R Mär 02, 2018 12:09 pm
Postitas Bill
Vaheta alustuseks kütusefiltrid ära.

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: R Mär 02, 2018 1:35 pm
Postitas Andres1
Esinduse hooldus oli 2500 km tagasi :/

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: R Mär 02, 2018 3:10 pm
Postitas totu
Andres1 kirjutas:Esinduse hooldus oli 2500 km tagasi :/
Filter ummistub mustast kütusest, mitte hooldamatusest. Korraliku küttega võib filter läbi roostetada, väljsat sisse ja halva kütusega võib paagitäiega mitu filtrit vahetada.

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: R Mär 02, 2018 3:20 pm
Postitas v6sa
Andres1 kirjutas:Esinduse hooldus oli 2500 km tagasi :/


Kas probleem algas peale konkreetset tankimist mõne minuti jooksul? Siis kütus.

Kas probleem ilmneb alati samades tingimustes? Või vahel ei ole probleemi? Siis vaakum ja turbo juhtimine.

Kas seda autot saab arvutiga üle kuulata sõidu ajal? Kas kõikpöörlemised ja surved on normis probleemi tekkimisel või mõni näit hüppab?

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: E Mär 05, 2018 9:10 pm
Postitas Andres1
Tere!

Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.

Tervitades

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: E Mär 05, 2018 9:45 pm
Postitas TiitR
Andres1 kirjutas:Tere!

Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.

Tervitades

50000km? :shock: Tegid nalja praegu?

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: T Mär 06, 2018 6:39 am
Postitas honkomees
TiitR kirjutas:
Andres1 kirjutas:Tere!

Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.

Tervitades

50000km? :shock: Tegid nalja praegu?
Miks nalja, esindused teevad hooldust ju tehasejuhendi järgi, mu isuzul on kütusefiltri vahetus nn suures hoolduses elik 45 ooo km pealt, muidugi vahetan iga õlivahetusega kõik filtrid, seda enam et pole enam esinduse originaalfiltrid.

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: T Mär 06, 2018 8:47 am
Postitas TiitR
honkomees kirjutas:
TiitR kirjutas:
Andres1 kirjutas:Tere!

Tänan kõiki vastajaid.
Täna käis AGR ja arvuti vigu ei näidanud, küll läks vahetusele kütusefilter mis olla andmebaasi järgi vahetatud 50 000km tagasi.
Praegu toimib justkui kõik ideaalselt.

Tervitades

50000km? :shock: Tegid nalja praegu?
Miks nalja, esindused teevad hooldust ju tehasejuhendi järgi, mu isuzul on kütusefiltri vahetus nn suures hoolduses elik 45 ooo km pealt, muidugi vahetan iga õlivahetusega kõik filtrid, seda enam et pole enam esinduse originaalfiltrid.

Pean vaatama arve pealt, kuid meil käib uuem Jeep iga 20000km. tagant Silberis hoolduses ja minu arust on igakord ka küttefilter vahetatud. Soovitatakse ju see filter vahetada hiljemalt kahe hoolduse tagant. Mina enda omadel teen seda igal hooldusel (olenevalt autost, kas 10 või 15000km. tagant).

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: T Mär 06, 2018 10:27 am
Postitas honkomees
TiitR kirjutas:... meil käib uuem Jeep iga 20000km. tagant Silberis hoolduses ja minu arust on igakord ka küttefilter vahetatud. Soovitatakse ju see filter vahetada hiljemalt kahe hoolduse tagant. ...

Rõhk sõnadel minu arust :wink: Isuzul on meil norm 15 000 hoolduseks, saksal 20 000 km, aga kütusefiltri vahetus ette nähtud igal kolmandal hooldusel (nn suur hooldus koos kõigi mahlade vahetusega, sillad, kastid jne).
Muide kütusefilter oli ainuke asi, mida esindus tungivalt soovitas ka pärast garantiiaega kasutada vaid originaali, igasugu pukside jms osas pakkusid ise odavaid alternatiive.

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: T Mär 13, 2018 10:41 pm
Postitas alfasierra1
Minu 2007 Pajerol olid samad sümptomid. Kiirendamisel jõud kadunud ja mootor justkui poos. Sai käidud AGR-is ja sealt öeldi, et kiirendades ei saa mootor piisavalt õhku.
Viga oli ummistunud sisselaske kollektoris. Kui see maha võeti, siis avanev pilt oli masendav. Kanalid olid totaalselt umbes. Peale puhastamist kaaluti kollektorist välja raiutud pigi ja seda oli peaaegu 600g :)
Peale seda sai EGR kinni pandud ja ajust välja progetud. Nüüd vajutad ja läheb 8)
kolle2.jpg
kolle2.jpg (100.69 KiB) Vaadatud 3084 korda
pigi.jpg
pigi.jpg (78.78 KiB) Vaadatud 3084 korda
kolle1.jpg
kolle1.jpg (89.22 KiB) Vaadatud 3084 korda

Re: Pajero 2007 poob kinni kiirendades

Postitatud: T Juun 05, 2018 10:09 am
Postitas alfasierra1
Lisan siia teemasse veel ühe võimaliku probleemi ja lahenduse.
Sõitsin u. kuu aega tagasi läbi löökaugust, mis peale hakkas auto mootor puterdama. Tööle läks ilusti nii külmalt kui soojalt, kuid kiirendus kadunud ( tõmme tuli järgi alles 3000+ pööretel), aeglasel sõidul kord vedas ja siis jälle mitte. Paar korda pikemal distantsil viskas mootori tule põlema ja turbo tagant ära ( veakood P0299 turbocharger). Et saaks edasi sõita, pidin veakoodi OBD skänneriga ära kustutama.
Murest murtuna panin aja kinni Silber autosse, kirjutades oma murest ja tellisin täis diagnostika ( Peterburi teel), lootes saada abi margiesindusest. Esimene ja viimane kord kui sinna lähen ... täielik joke! Viisin lonkava auto sinna, sain päeva peale vastuse, et viga ei leitud ja võite oma auto ära viia ... ning sõitsin oma lonkava autoga sealt minema. Kuna teenuse eest arvet ei esitatud ja ühtegi paberit kaasa ei antud, siis ei tea kas üldse mingit diagnosti tehtiga.
Probleemi lahendus - lugesin erinevaid foorumeid nii meilt kui välismaalt ja arvatavaks probleemseks kohaks pakuti MAF andurit, ehk siis õhumassi lugejat. Sain kokku tuttavaga, kellel sama Pajero. Laenasin tema masina MAF-i ja probleemid kadusin nagu nõia väel :) Eile sain kätte uue tellitud (DENSO DMA-0113) anduri ja mootor töötab ja veab nii nagu vaja :bg