1. leht 1-st

90. a pajero alumised šarniirid

Postitatud: N Mai 04, 2017 5:35 pm
Postitas Tercel
4 erineva tootja šarniiri on näpuvahelt läbi käinud, aga kõigil on koonuseosa liiga kõrge ( pikk ), ning pooltelg, täpne olla kaitsekumm jookseb õõtshooba kinni. Autoküljes oleva šarniiriga jääb pooltelje kaitsekummi ja õõtshoova vahele paar mm. Kas on võimalik et keegi paigaldanud suuremad poolteljeotsad? Pooltelje otsa läbimõõt 100mm.

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

Postitatud: N Mai 04, 2017 8:27 pm
Postitas Tercel
Tal pole vitsaga traditsiooniline, vaid tundub et oleks nagu vulkaniseeritud pooltelje otsakülge, selline topeltservaga kumm. 2,5 TD ja kepikast. Ja ega pooltelje otsa metall osa käib ka uuest šarniirist 2 mm kauguselt mööda, vana šarniiriga on pilt natuke ilusam.

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

Postitatud: L Mai 06, 2017 5:11 pm
Postitas eivo1990
Ise sama asjaga hädas, õõtsa ja võlli vahe suht olematu. Väike vahe on, traadiga kinnitama et kumm maha ei tuleks. Endal tekkis see teema peale veovõlli otsa ja sarniiri vahetust. Nüüd avastasin et klamber on lahkunud.

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

Postitatud: E Mai 08, 2017 6:58 pm
Postitas l300
Küsiks sellist asja,et kas ma õieti aru saanud,et šarniiri vahetamiseks vaja kogu käändmik laiali lammutada.hakkasin juba teostama ja avastasin,et šarniiri võib lahtikeerata aga vahelt kätte ei saa.mul muidugi galloper

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

Postitatud: T Mai 09, 2017 7:17 pm
Postitas l300
jaan mmc kirjutas:Jah, alumine sharniir tuleb koonusest välja alles siis, kui kõik muud asjad käändteljelt lahti võetud.
:eek