90. a pajero alumised šarniirid

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Tercel
Fitting 38"
Postitusi: 241
Liitunud: N Dets 06, 2007 7:28 pm

90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas Tercel » N Mai 04, 2017 5:35 pm

4 erineva tootja šarniiri on näpuvahelt läbi käinud, aga kõigil on koonuseosa liiga kõrge ( pikk ), ning pooltelg, täpne olla kaitsekumm jookseb õõtshooba kinni. Autoküljes oleva šarniiriga jääb pooltelje kaitsekummi ja õõtshoova vahele paar mm. Kas on võimalik et keegi paigaldanud suuremad poolteljeotsad? Pooltelje otsa läbimõõt 100mm.
Y60
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas jaan mmc » N Mai 04, 2017 5:53 pm

Kui olemasolevaga on lõdviku / õõtsa vahe vaid paar mm. siis tekib tõesti kahtlus, et lõdvik on suurema diameetriga või lausa kogu välimine liigend. Kas kaitsekumm on sisemisest otsast ikka koonuses? viimase rõnga dia võiks olla u. 66 mm. Liigendi dia peaks olema u. 90 mm. Või mis kohast lõdvik õõtsa vastu jääb, välimisest otsast, klambri kohalt? Ja mis mootori ja kastiga see on ?
Tercel
Fitting 38"
Postitusi: 241
Liitunud: N Dets 06, 2007 7:28 pm

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas Tercel » N Mai 04, 2017 8:27 pm

Tal pole vitsaga traditsiooniline, vaid tundub et oleks nagu vulkaniseeritud pooltelje otsakülge, selline topeltservaga kumm. 2,5 TD ja kepikast. Ja ega pooltelje otsa metall osa käib ka uuest šarniirist 2 mm kauguselt mööda, vana šarniiriga on pilt natuke ilusam.
Y60
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas jaan mmc » N Mai 04, 2017 10:36 pm

Osadel Mitsu vanemate mudelite veovõlli originaal lõdvikute klambritel on kummirõngas ümber, et klambri pressimis aas endale rohtu ümberkerima ei hakkaks.
eivo1990
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Veebr 27, 2017 6:13 pm

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas eivo1990 » L Mai 06, 2017 5:11 pm

Ise sama asjaga hädas, õõtsa ja võlli vahe suht olematu. Väike vahe on, traadiga kinnitama et kumm maha ei tuleks. Endal tekkis see teema peale veovõlli otsa ja sarniiri vahetust. Nüüd avastasin et klamber on lahkunud.
l300
Fitting 38"
Postitusi: 370
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas l300 » E Mai 08, 2017 6:58 pm

Küsiks sellist asja,et kas ma õieti aru saanud,et šarniiri vahetamiseks vaja kogu käändmik laiali lammutada.hakkasin juba teostama ja avastasin,et šarniiri võib lahtikeerata aga vahelt kätte ei saa.mul muidugi galloper
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas jaan mmc » T Mai 09, 2017 5:56 pm

Jah, alumine sharniir tuleb koonusest välja alles siis, kui kõik muud asjad käändteljelt lahti võetud.
l300
Fitting 38"
Postitusi: 370
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas l300 » T Mai 09, 2017 7:17 pm

jaan mmc kirjutas:Jah, alumine sharniir tuleb koonusest välja alles siis, kui kõik muud asjad käändteljelt lahti võetud.

:eek
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: 90. a pajero alumised šarniirid

PostitusPostitas jaan mmc » K Mai 10, 2017 4:36 pm

Nt. B 2500-l ja Rangeril on sama tööjärjekord

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist