1. leht 1-st

paak

Postitatud: R Dets 09, 2016 9:35 am
Postitas gunts1
Tere.

Kas kellelgi on kokkupuudet olnud metallist paagi vahetamisega mingit sorti plastikust paagi vastu. Mitsubishi Pajero 2.8TD 92kW 1997. Kuidas selline vahetus tööle hakkaks.
Paak 60l. Kas Pajero Sport väga erinev.

Re: paak

Postitatud: R Dets 09, 2016 3:23 pm
Postitas belmondoke
gunts1 kirjutas:Tere.

Kas kellelgi on kokkupuudet olnud metallist paagi vahetamisega mingit sorti plastikust paagi vastu. Mitsubishi Pajero 2.8TD 92kW 1997. Kuidas selline vahetus tööle hakkaks.
Paak 60l. Kas Pajero Sport väga erinev.
Miks see paak nii väike on.mul 98a.ja paak 100l. või tiba alla?

Re: paak

Postitatud: R Dets 09, 2016 3:56 pm
Postitas gunts1
Sest mul on 3 ukseline masin, aga sul 5 ukseline.

Re: paak

Postitatud: R Dets 09, 2016 4:04 pm
Postitas v6sa
jaan mmc kirjutas:Klaasplastist paaki ei soovita, üks känd ja tükid taga. Spordil on erinev paak.
Kaitse ei säästa? Leebet painutamist plastid ju taluvad, teravaid elamusi ei kannata.

Sel on paak vist kaunikesti haavavalt saba all?

Re: paak

Postitatud: R Dets 09, 2016 6:37 pm
Postitas gunts1
Nende paakide häda on selles, et keskelt kokku pressitud osa mädaneb lihtsalt läbi ja hakkab tilkuma. Olen läbi põdenud selle nii Galloperiga kui ka Pajerol hakkab ilmnema sama häda. Mõtlesin, et võib olla sobitada mõne sõiduauto paak alla, aga kuidas sobivad pistikud ja näiduki tahaks ka ikka tööle saada.

Re: paak

Postitatud: P Mär 12, 2017 9:45 am
Postitas gunts1
Mõtlesin just seda, et varemalt kui omasin 91 aasta Passatit, siis sai mammisid veetud seene- ja marjametsa ning üle kändude sai lastud ka vahest, ei juhtunud miskit suuremat. Vahest kriipis vähe rohkem paaki ja oligi kõik. Polnud seda nägugi, et hakkaks kuskilt purunema. Pajerol ka nõrk koht veel paagist väljatuleku torud. Kui need läbi mädanevad ega seal siis suurt vist teha enam pole.

Re: paak

Postitatud: E Mär 13, 2017 10:05 am
Postitas belmondoke
Hiljuti vahetasin neid torusi.Ainult esinduse teema ja 90 raha.

Re: paak

Postitatud: E Mär 13, 2017 8:39 pm
Postitas gunts1
Ehk elmondoke kirjeldad vähe, mida seal siis tehti. Ise olen vaadanud, et neid peeneid polte ei võta millegagi lahti ilma murdumata. Asendamise plaani pole olnudki kuna minu arust pole neid võimalik ka vahetada olnud. Mida sinu autoga siis tehti konkreetselt.


Tänud vastamast.

Re: paak

Postitatud: T Mär 14, 2017 5:14 pm
Postitas belmondoke
Vahetasin ikka ise.Aga toruvidina ja uue tihendi ostsin esindusest.Mul õnneks tulid kõik poldid ilusti lahti.

Re: paak

Postitatud: T Mär 14, 2017 5:21 pm
Postitas puhvel
gunts1 kirjutas:Mõtlesin just seda, et varemalt kui omasin 91 aasta Passatit, siis sai mammisid veetud seene- ja marjametsa ning üle kändude sai lastud ka vahest, ei juhtunud miskit suuremat. Vahest kriipis vähe rohkem paaki ja oligi kõik. Polnud seda nägugi, et hakkaks kuskilt purunema. Pajerol ka nõrk koht veel paagist väljatuleku torud. Kui need läbi mädanevad ega seal siis suurt vist teha enam pole.
Vot just, miks herrad ajavad siin miskit klaasplasti juttu kui on olemas plastpaagid.
Ei mingit klaasi nagu vanal passatil näiteks ja neid marke küll veel peaks olema ja ei usu, et kergesti lagunevad.

Re: paak

Postitatud: K Mär 15, 2017 4:33 pm
Postitas puhvel
Ei Mitsudest ei tea aga muud sinna ei areta vist jah ?

Re: paak

Postitatud: R Mär 17, 2017 9:27 am
Postitas uppund kana
Paak on ikka osavate näppude klubi. Kunagi taastasime ühte vana Ford Taunust ja paak oli täitsa ussipuru. Ega muud kui võtsime vana paagi jäänused ja lammarisse. Lõpuks mitu tundi hiljem oli meil plastikust paak mis sobis pea ,et samade vitsade vahele. No oli küll vist ainult 35L aga parem kui tilkuv. See plast paak on tegelikult täitsa tugev tükk. Kannatab painutamist küll ja veel. Kohe tuleb meelde näit. Renault Kangoo 2003 a millel on plast paak ja muumeelest on Renault kaubikutel vist kõigil plast paagid all. Lisaks peaks sinna paaki saama aretada kõik võimalike torusid ja pumpasid kuna paagil peal on suur keeeratav kork.