l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

tt75
Mudder
Postitusi: 62
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas tt75 » R Aug 26, 2016 12:39 am

Sai pandud eile kasti CASTROL TRANSMAX Z ja tõepoolest oli tunda mõningast paranemise märki. Sai eemaldatud kasti montaazkaan ,ning piilutud kasti sisemuses asuvate mehhanismide tööd.Võib täheldada ,et kasti enda mehhaanikaosa paistis töötavat,ning mingeid anomaaliaid,ega lõtke ei esinenud ,seega kasti mehhaanikaosa probleemid võiks välistada.Sai ka proovitud sellist süsteemi,kus peale linnasõitu sai auto tagaots üles tungitud ja proovitud seda ,kas sidur lahutatud olekus ja käik sees rattad pöörlevad ,ja tõepoolest sel hetkel kui käik sisse sai lükatud tegid rattad veerand pööret(seda siis lahutatud siduri korral),muidu kui käik oli sees seisid rattad paigal.
Huvitav tähelepanek oli veel see,et kuu aega vana käigukasti õli oli värvunud tumedaks.
Järgmiseks plaanin käsile võtta siduri enda,sest siduri testimisest võiks järeldada seda,et lahutatud olekus kasti peavõlli pöörleb liialt palju.
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1541
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas jaan mmc » R Aug 26, 2016 2:21 pm

Kiirelt tumenev õli pole sellele kastile iseloomulik. Järelikult on varem õli liiga pikkade intervallidega vahetatud ja kast seest nõgine. Õli peaks olema keskmisel kasutajal ka 40 tuh järel täitsa limonaadi karva.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
l300
Fitting 38"
Postitusi: 343
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas l300 » N Sept 08, 2016 6:14 pm

Vastus kasutajale tt75.jah varem läksid käigud normaalselt sisse aga nüüd enam ei lähe eriti tagumine,+hakkas ka libisema nüüd.kuid imelik tundub see,et kui siduri silindri vahelt ära korra võtsin ja käik sees sstarteriga käima lasin siis ei libise ühegi käiguga
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1541
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas jaan mmc » R Sept 09, 2016 2:39 pm

Võibolla töösilindri kolb ei lähe mingil põhjusel korralikult tagasi :roll: Ummistus trassis või rooste kolvi vahel.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 38"
Postitusi: 339
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge
Kontakt:

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas eerik2 » L Sept 10, 2016 12:18 am

Sellisel juhul võib ka sees olev vedru katki olla. Kuid kui töösilindri kolb tagasi ei lähe, siis tekib pedaalile pikk vabakäik..
F-250XLT 7,3D
B3 1,6TD
VFR750F
T-28XTZ
l300
Fitting 38"
Postitusi: 343
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas l300 » L Sept 10, 2016 9:18 am

Mu omal käib praegu siduripedaal imekergelt.ühekäe pehme jõuga vajutan alla.eks näis,kui keegi juhuslikult ära ei osta tellin lähipäevil uue siduri ja eks vahetuse käigus lahkan edasi.tahaks juba metsa minna üle mitme kuu.vaikselt hakkab ka vabaaega tekkima
tt75
Mudder
Postitusi: 62
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas tt75 » K Okt 19, 2016 10:25 pm

Kuna purunes üks käiguvahetustross,siis arvasin et oleks paras aeg piiluda ka siduri seisukorda.Sai siis täna eemaldatud käigukast,ning siduri korv koos kettaga.Erilisi anomaalseid kulumisjälgi ma ei täheldanud:küll aga,hooratta tööpind oli roostekarva ,peavõlli tsentreerimis laager käis näpuga keerates natuke katkendlikult(on kinnine laager,kuid tundub et on kuiv) ,siduri survelaagri liugpinnal oli tunda väikest kulumisranti(survelaager tundus muidu korras olevat) ,peavõllil mis läheb väntvõlli otsas olevasse tsentreerimislaagrisse oli väike kulumisrant ,siduriketta tööpinnad olid kuidagi imelikult palju läikes ja tundus,et kogu ketta tööpind ei ole töötanud korraga ,kui sidurikorvi surveplaadile panin peale sirge lati,siis tööpind oli u-0,2 mm kooniline.
Üritan panna siia ka pildi hoorattast,kui õnnestub ja siduri korvist.
008.JPG
008.JPG (206.05 KiB) Vaadatud 1564 korda
011.JPG
011.JPG (189.22 KiB) Vaadatud 1563 korda

ja veel küsimus:kas tasuks hooratas üle treida?(kui maha treida ainult 0,1-0,2 mm)
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1541
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas jaan mmc » N Okt 20, 2016 9:45 am

Ranti sidurivõllil saad kompenseerida laiema laagriga (selle diameetriga laagrit on ka laiemat varjanti saadaval).Vist oli võimalus ka laagrit pesas nihutada, ilma et see sidurit segama jääks, st. jätta laager pesas rohkem kasti poole, et see kannaks rohkem sidurivõlli kulumata osale. Kirjelduste järgi on su vana tugilaager omadega läbi.
Kui roorattale asetatud rihtlatile mahtus ketta tööpinna kohale 0,2 lehtkaliiber vahele siis peaks hooratta vahetama, treida küll ei soovita.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
tt75
Mudder
Postitusi: 62
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas tt75 » N Okt 20, 2016 9:22 pm

Parandan kasutajat "jaan mmc",mitte hooratal ei ole vahe 0,2mm vaid sidurikorvi surveplaadil.Hooratta tahtsin ma üle treida sellepärast,et siduriketta tööpind on natukene imelik.Üldiselt avastasin ,et sidurikomplekti on mingi aeg tagasi vahetatud ,ning selle asendamise käigus on ohtrasti kasutatud vasemääret .Seda on lastud ka peavõllile siduriketta nuudile ja survelaagri tööpinnale, mille tulemusena on ajapikku tekkinud siduriketta tolmu ja vasemäärde kooslusena kitisarnane asi.Avastasin veel täna hooratta lähemal uurimisel,et hammasvööl on umbes 20 cm jagu hambad poolenisti kulunud,seega nüüd küsimus:kas kuskil vahetatakse haammasvööd?kas kuskil üldse müüakse hammasvööd? või oleks mõistlik asendada terve hooratas ja kust seda hooratast võiks saada?
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1541
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas jaan mmc » N Okt 20, 2016 9:36 pm

No korv tuleks siis vahetada. Hooratast uuri Maasturid OÜ-st või Mitsubishi foorumist või Lammutuskodade liidust või Varuosakeskus.ee-st, jne. Hammasvööd võib olla võimalik eraldi täitsa tellida, kas originaalina või neti avarustest aga kas on mõtet, eriti kui tööpind kah niru.
Kust see masin pärineb? Küsin sest kasutan ise kah vase määret sellistes kohtades.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
tt75
Mudder
Postitusi: 62
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas tt75 » N Okt 20, 2016 10:26 pm

Masin olla toodud aasta tagasi norrast,seesama l300 militaarroheline mattmusta katusega mis ka siin foorumis oli müügis kusagil suve keskel.Vasemääret ei soovitata sellepärast et sisaldab vase osakesi ja pikapeale hangub,pigem kuivmääre siduri peavõlli nuudile nt. bardahli mos ja vaseliin survelaagri pinnale nt.würthi pidurivaseliin.See vasemääre ei sobi väga ,pidevalt pöörlevate asjade jaoks,küll aga nt. poltidele ja muttritele vahele panna.
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1541
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas jaan mmc » R Okt 21, 2016 7:18 pm

Hooratast võid otsida ka Pajero mootorite küljest.
Vasemäärde omadused määrab suuresti õli.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
tt75
Mudder
Postitusi: 62
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas tt75 » R Okt 21, 2016 9:32 pm

Jah olen otsinud ka pajerote,galloperide ja olen uurinud ka hammasvööde saadavust.Suure lombi taga ebay-s vist ilmselt saaks 99naela+saatmiskulud,küsisin ka 4x4 cruiser eu-st ,seal 130 euri(siis hammasvöö).Mis puudutab seda vasemääret,siis vaatasin algul et kogu sidurikoda nagu roostes,aga täna siis eemaldasin hooratta ja uurisin neid asju lähemalt ja tundub et hooratta ja korvi mõningaid kohti katab punakas tolm .Seal sees aga pole ükski asi roostes,nii et... ei teagi,vasemäärde kasutamise jälgi aga on nt.peavõlli nuut,survlaagri liugpind,sidurikahvli munakas,lisaks on mingil määral tsentrifugaaljõuga loopinud seda ka sidurikoja seintele mis omakorda on muutunud kitisarnaseks olluseks.Ja miks on siis hoorattal siduriketta tööpind värvunud punaseks,samas kõrval halias metallpind?Ma ei tahaks nüüd väit et kõik halvad asjad on tingitud sellest vasemäärdest,aga eks tulevikus ole näha kui saab korraliku hooratta või hammasvöö ja uue sidurikomplekti ,kuidas need käigud siis sisse lülituvad.Võibolla tuleb vahetada ka siduri töösilinder ja peasilinder ja siduri silindri voolik,ja kui need asjad ka käigulülitamist paremaks ei tee,siis panen automaatkasti...!!!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 4944
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas TiitR » R Okt 21, 2016 9:55 pm

tt75 kirjutas:Jah olen otsinud ka pajerote,galloperide ja olen uurinud ka hammasvööde saadavust.Suure lombi taga ebay-s vist ilmselt saaks 99naela+saatmiskulud,küsisin ka 4x4 cruiser eu-st ,seal 130 euri(siis hammasvöö).

99£ on ju ise juba 110€ + saatmine + ootamine? ...ehk võta 4x4cruiserist ära ja sellega see asi (vaat, et odavamaltki) lahendatud.
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
XC90 - Linnas ja koera vedamiseks.
NaviL300
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Veebr 06, 2017 11:48 pm

Re: l300 käigud ei taha vahest sisse minna!

PostitusPostitas NaviL300 » E Veebr 06, 2017 11:55 pm

Mul sarnane probleem 4 käik ainult jäi ja muud mitte . Hoovad all kasti küljes liiguvad , sai sõraga ka proovitud hooba liigutada , aga ei miskit . Ära kadusid maanteel sõites , teel käis kerge jõnks ja korras . Eks tellin uue siduri komplekti ja siis katsetab veel . Ma alal uus ja õpin alles 4x4 tundma . Tegemist siis L300 2.5 td 64 kW ja 91 aasta .

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline