Mure mitsubishi pajero 2,5 tdi 73kw oli vist 1992a atm

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
pajero2006
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: N Veebr 04, 2016 4:28 pm

Mure mitsubishi pajero 2,5 tdi 73kw oli vist 1992a atm

Postitus Postitas pajero2006 »

mitsubishi pajero 2,5 tdi 73kw oli vist 1992a atm

Mure selline et tagumine käik läheb ilusti sisse,aga kui paned drive peale siis on nägu tühi koht. Vahetasin õli ära aga ikka ei midagi,ennem oli jama õli sees. Äkki keegi oskab abiks olla ja annaks nõu mis võib olla viga olla kas mingi plokkis või kus.
Tänan teid kõiki
düsgraafia käes vaevlev !


Volvo xc90 2,4 tdi
Mitsubishi pajero 2.8 tdi
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 44"
Postitusi: 417
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge
Kontakt:

Re: Mure mitsubishi pajero 2,5 tdi 73kw oli vist 1992a atm

Postitus Postitas eerik2 »

Tõenäoliselt kutu 'forward clutch'. Vanemad automaatkastid kasutavad tavaliselt edaspidi sõiduks seda pakki + siis vastav käik (1,2,3,4 clutch), tagurpidi sõiduks lülitatakse sisse 1. ja 4. käik. Ära on tõenäoliselt kolvitihend, harvemal juhul kettad kulunud. Võimalus ka, et on ketastel hambad maha tõmmanud. Pooleks tuleb kast nii-või-naa võtta. Siis juba kõik muu ka üle kontrollida.
F-250XLT 7,3D
pajero2006
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: N Veebr 04, 2016 4:28 pm

Re: Mure mitsubishi pajero 2,5 tdi 73kw oli vist 1992a atm

Postitus Postitas pajero2006 »

olgu kas on kuskil saada kasti manuali ka
düsgraafia käes vaevlev !


Volvo xc90 2,4 tdi
Mitsubishi pajero 2.8 tdi
Kasutaja avatar
eerik2
Fitting 44"
Postitusi: 417
Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
Asukoht: Allpool Emajõge
Kontakt:

Re: Mure mitsubishi pajero 2,5 tdi 73kw oli vist 1992a atm

Postitus Postitas eerik2 »

Kindlasti leidub netis ka manuaali, kasti marki vaja ainult. Nii palju, kui siin foorumis lugenud olen, on vajalikele kastidele manuaal ka leitud. Enda fordile leidsin ka üsna kergelt. Ära võib olla ka veel solenoid, mis lülitab seda edaspidi käiku (saast vahele läinud ja kinni jäänud, vedru katki vms). Manuaalist ongi hea vaadata, kus jooksevad surved 'drive' asendis ja siis seda mööda liikuda. Osadel kastidel on iga käigu survekanalis väljavõte manomeetrite ühendamiseks. Mina lasin sealt suruõhku sisse, et kolvitihendi pidavust kontrollida. Millel väljavõtet polnud, sai see 'clutch' ühes tükis välja võetud ja siis õlikanalist õhk järgi. Välja võttes on ketaste seisukord ja lõtk ka juba näha. Õnneks on need vanemad kastid väheke lihtsamad, kannatab ka ise majandada, kui viitsimist on ja raha remondimehele ei jagu.
F-250XLT 7,3D
Vasta

Mine “Mitsubishi”