Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Täiesti ootamatult hakkas Pajero Spordi esisild tugevalt häält tegema. Kui ainult tagasillaga sõita, siis pole mingit häält kuulda. Kui üks esiratas üles tõsta ja sellest keerata, siis krobiseb päris kõvasti. Tundub, et hääl tuleb juhi poolt. Juhipoolne sisemine pooltelje ots loksub üles-alla vähemalt pool cm. Kas vigane võib olla seal sillatalas sees olev laager? Kas see tüüpviga ja kui keeruline on selle vahetus, sild ikka maha vaja võtta?
Või äkki on vigane ainult sisemine pooltelje ots?
Või äkki on vigane ainult sisemine pooltelje ots?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Kõigile nendele esitatud küsimustele saab vastuse kui hakata seal esisillas neid asju kontrollima ja kindlasti saabki lõpuks teada milline neist osutus vigaseks kohaks.dislafänn kirjutas:Täiesti ootamatult hakkas Pajero Spordi esisild tugevalt häält tegema. Kui ainult tagasillaga sõita, siis pole mingit häält kuulda. Kui üks esiratas üles tõsta ja sellest keerata, siis krobiseb päris kõvasti. Tundub, et hääl tuleb juhi poolt. Juhipoolne sisemine pooltelje ots loksub üles-alla vähemalt pool cm. Kas vigane võib olla seal sillatalas sees olev laager? Kas see tüüpviga ja kui keeruline on selle vahetus, sild ikka maha vaja võtta?
Või äkki on vigane ainult sisemine pooltelje ots?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Pole küll ühelgi Mitsul selle katkise vaakumlülituse pärast mingit raginat täheldanud.jaan mmc kirjutas:Ennustan et vaakumlülitus ei lülita hammasrattaid lõpuni hambumisse ja hammasrataste otste omavaheline kokkupuude põhjustab ragina.
Kui see vaakummembraan on katki siis jääb tagaveoga sõites armatuuris roheline 4WD tuli viluma ja see tähendab, et esireduktor ei lülitunud vabaks ning pöörleb ka tagaveoga kaasa.(esikardaan ja kett vahekastis samuti)
Sellest olenemata töötavad mõlemad 4WD asendid probleemideta.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Sellel Spordil on terve see esiosa kaetud õhukese lömmisõidetud plekiga, millelegi eriti ligi niisama ei saa. See selleks, aga isennesest esivedu toimib, ainult et hääl on täpselt selline segamini jooksnud laagri krobin. Kõrvalistujapoone sisemine pooltelje ots ei loksu üldse, teine pool aga ebaloomulikult palju.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Aga oled sa mõnel Mitsul neid lülitus hammakaid vahetanud?Mina pole seal ühelgi probleemi näinud ja keegi pole neid ka kunagi ilmselt küsinud.jaan mmc kirjutas:
Kui lülitus jääb nö. pooldevinna, st. lüliti on nt. kinni jäänud vms. siis võivad lülitushammasrattad kõrisema jääda (nagu juhtub tavaliselt, sõidupealt 4 veole lülitusel). Aga eks asju nägemata saab see olla loomulikult vaid ennustus.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Pooltelg on ikka ilusti pesas ? Äkki põhjusel X tuli pooltelg pesast välja ja nüüd ragistab nuudi otsast ja vahepeal ka veidi veab jne . Pole sellist asja küll näinud aga teoreetiliselt ehk võimalik ?
Mul pajero 3 ka vahest lülitades 4wd peale ragistab esisilda...aitab uuesti sisse välja lükkamine, et korralikult hambasse saada see aga see ilmselt veidi teine teema ikka kui teemaalgatajal.
Mul pajero 3 ka vahest lülitades 4wd peale ragistab esisilda...aitab uuesti sisse välja lükkamine, et korralikult hambasse saada see aga see ilmselt veidi teine teema ikka kui teemaalgatajal.
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Läheme nüüd alguse juurde tagasi,väidetavalt loksub sisemine pooltelje ots pool sentimeetrit.Sealt tulebki otsida.Ilmselt on miski puruks ,ei soovitaks küll sellega edasi kaarutada.Aga muidugi mis arvaja mina olen.
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Minu l200-l täpselt selline olukord oligi. Peale uue vaakummebraani külgepanekut, kustus vilkuv neliveo indikaator pea koheselt. Nüüd on hakanud jälle pikemalt vilkuma, kui neliveo tagant lülitan...jälle membraan? Samuti vilgub see tuluke kohapeal autot soojendades ca. 5min. ja siis kustub? Nelivedu lülitub taha hetkega ja korralikult, ilma ühegi viperuseta.Maasturid kirjutas:Pole küll ühelgi Mitsul selle katkise vaakumlülituse pärast mingit raginat täheldanud.jaan mmc kirjutas:Ennustan et vaakumlülitus ei lülita hammasrattaid lõpuni hambumisse ja hammasrataste otste omavaheline kokkupuude põhjustab ragina.
Kui see vaakummembraan on katki siis jääb tagaveoga sõites armatuuris roheline 4WD tuli viluma ja see tähendab, et esireduktor ei lülitunud vabaks ning pöörleb ka tagaveoga kaasa.(esikardaan ja kett vahekastis samuti)
Sellest olenemata töötavad mõlemad 4WD asendid probleemideta.
Re: Pajero Sport esisilda tuli tugev müra
Täna lendas seal sillas midagi päris segamini, ragises ja paukus päris julmalt, poos vahepeal vasakut ratast kinni. Tuli treiler kutsuda.