K: Kerge tõste L200-le?

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:Selle tõstega muutub mõnevõrra alati ka juhitavus nii, et harjuta masina muutunud käitumist turvalises kohas enne kui eurokraavide vahele lähed. Sama aegse Mazda B2500 võrreldes muutub see siiski minimaalselt, Mazda muutub peale torosiooni põhjakeeramist vedrustuseta järelhaagiseks :D
Peale garaažist tulekut kimasin mööda trassi ca. 8km. ja sirgelt metsa, et metsaelukatele söödad välja viia. Ei saanud ei kruusal, ega asfaldil mingitest muutustest aru :roll: . Kruusal esiots vb. natuke jäigem ja hüplevam oli.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:
TiitR kirjutas:
jaan mmc kirjutas:Selle tõstega muutub mõnevõrra alati ka juhitavus nii, et harjuta masina muutunud käitumist turvalises kohas enne kui eurokraavide vahele lähed. Sama aegse Mazda B2500 võrreldes muutub see siiski minimaalselt, Mazda muutub peale torosiooni põhjakeeramist vedrustuseta järelhaagiseks :D
Peale garaažist tulekut kimasin mööda trassi ca. 8km. ja sirgelt metsa, et metsaelukatele söödad välja viia. Ei saanud ei kruusal, ega asfaldil mingitest muutustest aru :roll: . Kruusal esiots vb. natuke jäigem ja hüplevam oli.
No ega väga palju tavaliselt ei muutugi aga igaks juhuks mainisin. Lahtine kruus ja kiilakas auklikul teel, proovi siiski ettevaatlikult ära sh. koormaga.
Lihtsalt võrdluseks, et lasin täna mingi 3..4km. kruusapidi, kiirus nagu tavaliselt 70..80km/h. ja käitumise erinevusest veel aru ei saanud (vb. jah juba mainitud veidi rohkem hüplev esiots). Kuna me varustame söödaplatse 200L (ca. 600kg. nisu, teised viljad vähe kergemad) vaatides viljaga (kahjuks mahub selle auto kasti vaid 3 vaati korraga...koopaääred segavad neljandat panemast), siis ei pea selle koormamisega järgmise põdrajahini ootama :D . Aga tänud hoiatamast ikkagi :wink:
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas urmas »

sambla-aadu kirjutas:Mul majapidamises kõik neliveolised masinad talasildadega ja kokkujooksu paikakeeramiseks pole miskit sillastendi vaja.
Jep, kaks puupulka, millele pastakaga joon peale. Ma olen 1,5mm jäätnud joonte vahele 15" veljega. Ei tea, palju või vähe, aga minul on nad nii :)
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:Kui torosioon põhja keerata jääb L200 horisontaali ja ma ei näe tagavedrude pikendatud kiigedel mõtet. Suurim rehv mis ilma täiendava tõsteta alla mahtus, oli vist 285 / 75 / 16
Jaan, oskad kommenteerida, kas antud mõõt hakkas ka orig. veljega ilma midagi lõikumata ringi käima? Kuna hetkel kahevahel, kas jätta praegused veljed ja minna 285/75 mõõdu peale või 15" ja 33x12,5 rehvi ja miinus offsetiga velje peale.
Kuna see 285/75 ikka korralikult kõrgem kui tehase oma, kas välja keerates raami v. kuhugi käima ei hakka (auto küll eest tõstetud ca. 3cm, kuid ratta keeramine otsustab?)
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Nagu rehvi/velje ostuteemas juba kirjutasin, siis see saaga minu jaoks lõpuks läbi :D . Sai päris jupp aega õigeid lahendusi otsitud, vahepeal ühed ostetud veljed müüjale tagasigi saadetud (kirjeldus ei vastanud tegelikkusele), kuid lõpptulemus päädis selliselt: 33x13,5 r15 vähe kulunud (jääk 16mm.) Mudzillad + 8x15 ET-20 velgedel. Esimesed porilapakad tuli eemaldada ja natuke lõikuda esistanget. Homme katsun ka metsas proovida, täna jäin väga pimedasse ja hilja peale. Kalasaba mustrit alla pannes teadsin, et ulub kindlalt rohkem kui praegused rehvid, kuid üllatav, et pommilennukit meenutavat häält tegid need vaid, kui foori taha pidurdasin ja kõige suurem ulumine oli siledal asfaldil kiirustel 40..60 km/h. Kui kiirus juba üle selle, siis vaid grammikese undavamad olid kui praegused.

Garaažist tagasi ja selline see kooslus hetkel sai:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:Mis see kokkuvõte nüüd on, et ees torosioonid põhja keeratud, taha mingid tuuning amaordid ja kõrgemad rehvid. Sain ma õieti aru?
Mitte päris. Ees tõesti torsioonid peaaegu põhjas (kaalun ka natuke maha keeramist...oleneb, kuidas ratas mahub käima, samas ei häiri ka selline olukord), taha lisatud Maxi-Load lisalehed + kõrgemad/laiemad rehvid ja teised veljed. Muud puutunud pole.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas Uko »

Jõuab edasi ka minna nendega?
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Uko kirjutas:Jõuab edasi ka minna nendega?
Pelgasin isegi suuremat jõuetust, kuid ei, täpselt sama nobedalt kiirendas. Mina küll muutusest aru ei saanud. Metsa jõuan ilmselt alles reedel-laupäeval, eks siis selgub ka jõulisus mudas. Laiem rehv otsis asfaldil vaid igat rööbet ja vagu, rohkem kui eelmised... nagu ikka sel puhul.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Uko kirjutas:Jõuab edasi ka minna nendega?
Täna helistas jahikaaslane, kes oli oma L200 keset põldu kõhupeale istutanud (läks mingeid rupskeid kuhugi söödaplatsile viima ja mõtles, et lõikab üle lumise põllu)..paraku oli mitu päeva vihma + paar päeva ca. 20..30cm. vett täis lund põlluga oma teinud ja seal ta sildade peal kinni oli. Ühesõnaga ukerdasin talle kuidagi ligi. Ukerdamine on vist siinkohal õige sõna, kuna auto vajus lihtsalt põllule sõiduga juba poolde rattasse ja tavalise nelikuga liikudes ei jõudnud see moto kõiki 4-ja ratast seal mudas korralikult ringi lüüa. Aeglusti aitas. Kuid jah, autost välja tulles, oli kogu jalgealune kui soo...suisa õõtsus ja auto vajus oma raskusega juba maa sisse, rääkimata siis, kui rattad ringi võttis. Aga kraabib see klots korralikult, vb. isegi liiga korralikult, kuna peale igat täistiiru vajus auto silmnähtavalt maa tuuma poole :D .
1 on ka kindel - vajalikud lisa laiendid olemasolevatele (just tagumistele)... :D

Pilt
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Täna sain auto Axi Racingust kätte. Vahepeal tõin küll auto koju ja sai korra isegi metsas käidud ja üht abilist väljasikutamas, kuid ratta kalded polnud õiged ja sai tegemisse viidud. Tegu oli siis ratta kallete reguleerimisega. Kuna sellel mudelil (vist ka 2.gen. Pajerol) käib kallete regull ülemisest õõtsast, regull seibide/kahvlite eemaldamise-lisamisega, kuid minu omal olid juba seibid eelmise omaniku poolt eemaldatud, oli vaja natuke tuunida. Tuunida saabki vaid õõtsapukside vahelist polti. Kuna minu omal oli vaja rattaid alt rohkem kõhu alla ja seda saabki vaid seibide eemaldamisega, siis otsustasime, et paneme üldse uued õõtsad. Poest valisin TRW firma õõtsad, kus siis olid juba küljes ka šarniirid. Peale tõstet kitsama rehviga ei tundnudki asi nii hull, kuid laiema rehviga riivas lausa silma. Mõõtetulemus - juhipoolne 1,5 kraadi ja parempoolne 2 kraadi vale. Tänusõnad Axi Racingu poistele, kes asja ideaalseks ajasid.
Vasta

Mine “Mitsubishi”