K: Kerge tõste L200-le?

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Kindlasti on keegi siinsetest L200-t (´97...´05a.) natuke kergitanud ja paluks asjatundlikku nõu. Nimelt, kas piisab 2" tõste tarvis soetada sellised asjad: http://www.ebay.ie/itm/161865919185?_tr ... T#shpCntId + eest natuke torsioone peale keerata ja kogu muu alusvankri atribuutika jääks veel tehase oma?
Päris sellist komplekti ei raatsi ka osta :oops: : http://www.ebay.ie/itm/171721599886?_tr ... EBIDX%3AIT
Tõste põhjuseks natuke karvasem ja suurem rehv alla pista. Hetkel all 265/75R16 BFG MT
seroi
Fitting 38"
Postitusi: 207
Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas seroi »

jaan mmc kirjutas:Suurim rehv mis ilma täiendava tõsteta alla mahtus, oli vist 185 / 75 / 16
Miski numbri viga peab seal olema?
Mul tõsteta all 31x10,5 R15. Velje ET ca -20 tekitab olukorra, et rattaid välja keerates käib veidi vastu plastikut. Originaal velje ja ET-ga ei käinud kuskile vastu.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Jaan tahtis ilmselt kirjutada 285/75 R16.
Tagant tahan ikkagi natuke kergitada, kuna hetkel on auto suht loodis ja eest soov natuke peale keerata. Tegelikult käis siin mõte peast läbi praegused rattad asendada 33x12,5R15 koos väikese miinus velgedega.

Hetke pilt ka:

Pilt
seroi
Fitting 38"
Postitusi: 207
Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas seroi »

285/75/16 ongi ju enam-vähem 33" läbimõõt. Seda ilma tõsteta alla mahutada tundub kahlane.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

seroi kirjutas:285/75/16 ongi ju enam-vähem 33" läbimõõt. Seda ilma tõsteta alla mahutada tundub kahlane.
285 vs. praeguse 265-ga on jah diameetri vahe 3cm. Ja seda 1,5cm. praeguse seisuga küll ette ära ei mahuta, ilma, et midagi eemaldama või lõikama peaks.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Ma julgen arvata, et su Mitsul on lehed ja torsoonid väsinud juba. Sirgeks või enam vähem sirgeks vajunud lehtesi pikkemate kiigedega ei ole mõistlik arstida. Vaata algatuseks palju seal praegu liikumisruumi on vedrulehel. Torsooni võid ju proovida mõne tiiru peale keerata. Üldiselt on parim ravi ikkagi väsinud detailide välja vahetamine.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Andrus Michelis kirjutas:Ma julgen arvata, et su Mitsul on lehed ja torsoonid väsinud juba. Sirgeks või enam vähem sirgeks vajunud lehtesi pikkemate kiigedega ei ole mõistlik arstida. Vaata algatuseks palju seal praegu liikumisruumi on vedrulehel. Torsooni võid ju proovida mõne tiiru peale keerata. Üldiselt on parim ravi ikkagi väsinud detailide välja vahetamine.
Ses suhtes jagan arvamust, et lehed taga väsinud. kuna eelmine omanik tegeles betoonvaiadega, siis pole ime, kui pidevalt kast betooni täis. Väsinud torsioone väga ei usu, kuna esiots suht kikkis ja sellep. ka auto tühjalt hetkel horisontaalis, kuigi peaks "pepu" ninast kõrgemal olema.
Eks siin olegi 2 varianti, kas tõsta kiikedest või panna kohe alla uued lehed, millel juba tõste kaasas 8)
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Aga kui lehed on peetis, siis need pikemad kiiged vedrustust tööle ei pane. Seega, et asi korda teha, peab ikkagi alustama lehepakkide vahetusest, olgu tõstega või ilma, valikute küsimus. Üksikute lehtede vahetus ja pinnimine on kah selline kulli ja kirja viskamisega sarnane tegevus. Võib väga hea saada aga võid ka 3x ringi teha ja lõpuks ostad ikka poest uued. Omal Mazda kastikada samad sammud ees. Ma õnneks seda 57kw suuremate ratastega koormata ei plaani, lihtsalt, et saaks vedrustuse korda.
Kui oled kindel, et torsoonid korras uuri nt Cruiser eust uute lehepakkide hinda. Hiljem saad kiigedega natuke kõrgust juurde anda vajadusel. Ega neid torsoone kah lõputuna peale keerata ei anna.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas LauriJ »

Ma pigem ei topiks suuremat ratast alla, pigem paneks veidi karvasema rehvi alla kui läbivusest praeguste MT-dega väheks jääb. Torsioonide pealekeeramisega kaotad sõidumugavuses, igast sillageomeetriad ajad paigast ära, poolteljed on suurema nurga all, vedrustamata mass kasvab suurema rattaga jne. Osta pigem samas mõõdus SpecialTrack vms alla ning liigud kaugemale, kui 33" BFG MT-ga.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

LauriJ kirjutas:Ma pigem ei topiks suuremat ratast alla, pigem paneks veidi karvasema rehvi alla kui läbivusest praeguste MT-dega väheks jääb. Torsioonide pealekeeramisega kaotad sõidumugavuses, igast sillageomeetriad ajad paigast ära, poolteljed on suurema nurga all, vedrustamata mass kasvab suurema rattaga jne. Osta pigem samas mõõdus SpecialTrack vms alla ning liigud kaugemale, kui 33" BFG MT-ga.
Samuti nõus kõigega, kuid tean kindlalt, e samas mõõdus Special Track seal samas seades vabalt ringi käima ei hakka. Selleks oleks samuti natuke kergitada. Ja kui juba eest kergitada, siis peaks tagant samuti kaasa aitama.
Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele. Aga teema postituse algmõtte juurde tagasi, kas piisab vaid eest torsioonidega ja tagant 2" kiigetõstega asja ravida?
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 662
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas Uko »

Uued vedrud ja pikemad,..mis need olidki need junnid seal.Aga kas just 2 tolli vaja ongi ,esiots läheb muidugist pealekeerates paigast ära.Ei mäleta hetkel kas ülemisi õõtsasid saab niipalju sissepoole lasta kui vaja.Aga tee ära,näis mis välja tuleb .Mõtlesin isegiet peaks natuke tuunima ,enne kui päris ära laguneb kätte.Ah jah ,raud stange kah veel ette.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Uko kirjutas:Uued vedrud ja pikemad,..mis need olidki need junnid seal.Aga kas just 2 tolli vaja ongi ,esiots läheb muidugist pealekeerates paigast ära.Ei mäleta hetkel kas ülemisi õõtsasid saab niipalju sissepoole lasta kui vaja.Aga tee ära,näis mis välja tuleb .Mõtlesin isegiet peaks natuke tuunima ,enne kui päris ära laguneb kätte.Ah jah ,raud stange kah veel ette.
Erinevaid välismaa lehti lugedes, siis 2" on selline tõste, kus muid asju veel muutma ei pea. Kui, aga tahta tõsta juba 3", siis peab lisaks ka esimesed ülemised pikemad õõtsad panema: http://www.ebay.co.uk/itm/201436076194 ja kui üle 3", siis lisaks eelmistele juba pikemad amordid, teised torsioonid, pikendama erinevaid torustikke, käigu hoovastikku, jne...
Aga eks peale sildadega mängimist on regull iseenesest mõistetav.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

TiitR kirjutas: Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele.
Täna sain mahti (enne kui pimedaks läks) korra alla piiluda ja ka mingi pilt olukorrast teha (ega sealt teab mis head pilti teha ei saanud). Ei oska kommenteerida, kas selline seis on seal juba väsinud lehtedega või mitte?
Samas privaatselt on mind aidatud mõttega, et loobuda pikematest kiikedest ja kasutada pigem lisalehte? Pole ka ju üldse halb mõte?

Pilt
Pilt
elver
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: T Apr 27, 2010 2:30 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas elver »

TiitR kirjutas:
TiitR kirjutas: Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele.
Täna sain mahti (enne kui pimedaks läks) korra alla piiluda ja ka mingi pilt olukorrast teha (ega sealt teab mis head pilti teha ei saanud). Ei oska kommenteerida, kas selline seis on seal juba väsinud lehtedega või mitte?
Samas privaatselt on mind aidatud mõttega, et loobuda pikematest kiikedest ja kasutada pigem lisalehte? Pole ka ju üldse halb mõte?

Pilt
Pilt
Oma L 200 panin maxi load plus lisalehe ees on aga teised vedrud ja amordid, mudel küll nati uuem ja eest spiraalidega. 285 75 r16 bf mt mahtus ilusti alla
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Kerge tõste L200-le?

Postitus Postitas TiitR »

Spiraalidega nati lihtsam jah majandada. Kuid kust sa teised lehed hankisid? Vaatasin, et 4x4cruiser pakub ka midagi.
Vasta

Mine “Mitsubishi”