K: Kerge tõste L200-le?
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
K: Kerge tõste L200-le?
Kindlasti on keegi siinsetest L200-t (´97...´05a.) natuke kergitanud ja paluks asjatundlikku nõu. Nimelt, kas piisab 2" tõste tarvis soetada sellised asjad: http://www.ebay.ie/itm/161865919185?_tr ... T#shpCntId + eest natuke torsioone peale keerata ja kogu muu alusvankri atribuutika jääks veel tehase oma?
Päris sellist komplekti ei raatsi ka osta : http://www.ebay.ie/itm/171721599886?_tr ... EBIDX%3AIT
Tõste põhjuseks natuke karvasem ja suurem rehv alla pista. Hetkel all 265/75R16 BFG MT
Päris sellist komplekti ei raatsi ka osta : http://www.ebay.ie/itm/171721599886?_tr ... EBIDX%3AIT
Tõste põhjuseks natuke karvasem ja suurem rehv alla pista. Hetkel all 265/75R16 BFG MT
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Miski numbri viga peab seal olema?jaan mmc kirjutas:Suurim rehv mis ilma täiendava tõsteta alla mahtus, oli vist 185 / 75 / 16
Mul tõsteta all 31x10,5 R15. Velje ET ca -20 tekitab olukorra, et rattaid välja keerates käib veidi vastu plastikut. Originaal velje ja ET-ga ei käinud kuskile vastu.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Jaan tahtis ilmselt kirjutada 285/75 R16.
Tagant tahan ikkagi natuke kergitada, kuna hetkel on auto suht loodis ja eest soov natuke peale keerata. Tegelikult käis siin mõte peast läbi praegused rattad asendada 33x12,5R15 koos väikese miinus velgedega.
Hetke pilt ka:
Tagant tahan ikkagi natuke kergitada, kuna hetkel on auto suht loodis ja eest soov natuke peale keerata. Tegelikult käis siin mõte peast läbi praegused rattad asendada 33x12,5R15 koos väikese miinus velgedega.
Hetke pilt ka:
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: K: Kerge tõste L200-le?
285/75/16 ongi ju enam-vähem 33" läbimõõt. Seda ilma tõsteta alla mahutada tundub kahlane.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
285 vs. praeguse 265-ga on jah diameetri vahe 3cm. Ja seda 1,5cm. praeguse seisuga küll ette ära ei mahuta, ilma, et midagi eemaldama või lõikama peaks.seroi kirjutas:285/75/16 ongi ju enam-vähem 33" läbimõõt. Seda ilma tõsteta alla mahutada tundub kahlane.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Ma julgen arvata, et su Mitsul on lehed ja torsoonid väsinud juba. Sirgeks või enam vähem sirgeks vajunud lehtesi pikkemate kiigedega ei ole mõistlik arstida. Vaata algatuseks palju seal praegu liikumisruumi on vedrulehel. Torsooni võid ju proovida mõne tiiru peale keerata. Üldiselt on parim ravi ikkagi väsinud detailide välja vahetamine.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Ses suhtes jagan arvamust, et lehed taga väsinud. kuna eelmine omanik tegeles betoonvaiadega, siis pole ime, kui pidevalt kast betooni täis. Väsinud torsioone väga ei usu, kuna esiots suht kikkis ja sellep. ka auto tühjalt hetkel horisontaalis, kuigi peaks "pepu" ninast kõrgemal olema.Andrus Michelis kirjutas:Ma julgen arvata, et su Mitsul on lehed ja torsoonid väsinud juba. Sirgeks või enam vähem sirgeks vajunud lehtesi pikkemate kiigedega ei ole mõistlik arstida. Vaata algatuseks palju seal praegu liikumisruumi on vedrulehel. Torsooni võid ju proovida mõne tiiru peale keerata. Üldiselt on parim ravi ikkagi väsinud detailide välja vahetamine.
Eks siin olegi 2 varianti, kas tõsta kiikedest või panna kohe alla uued lehed, millel juba tõste kaasas
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Aga kui lehed on peetis, siis need pikemad kiiged vedrustust tööle ei pane. Seega, et asi korda teha, peab ikkagi alustama lehepakkide vahetusest, olgu tõstega või ilma, valikute küsimus. Üksikute lehtede vahetus ja pinnimine on kah selline kulli ja kirja viskamisega sarnane tegevus. Võib väga hea saada aga võid ka 3x ringi teha ja lõpuks ostad ikka poest uued. Omal Mazda kastikada samad sammud ees. Ma õnneks seda 57kw suuremate ratastega koormata ei plaani, lihtsalt, et saaks vedrustuse korda.
Kui oled kindel, et torsoonid korras uuri nt Cruiser eust uute lehepakkide hinda. Hiljem saad kiigedega natuke kõrgust juurde anda vajadusel. Ega neid torsoone kah lõputuna peale keerata ei anna.
Kui oled kindel, et torsoonid korras uuri nt Cruiser eust uute lehepakkide hinda. Hiljem saad kiigedega natuke kõrgust juurde anda vajadusel. Ega neid torsoone kah lõputuna peale keerata ei anna.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Ma pigem ei topiks suuremat ratast alla, pigem paneks veidi karvasema rehvi alla kui läbivusest praeguste MT-dega väheks jääb. Torsioonide pealekeeramisega kaotad sõidumugavuses, igast sillageomeetriad ajad paigast ära, poolteljed on suurema nurga all, vedrustamata mass kasvab suurema rattaga jne. Osta pigem samas mõõdus SpecialTrack vms alla ning liigud kaugemale, kui 33" BFG MT-ga.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Samuti nõus kõigega, kuid tean kindlalt, e samas mõõdus Special Track seal samas seades vabalt ringi käima ei hakka. Selleks oleks samuti natuke kergitada. Ja kui juba eest kergitada, siis peaks tagant samuti kaasa aitama.LauriJ kirjutas:Ma pigem ei topiks suuremat ratast alla, pigem paneks veidi karvasema rehvi alla kui läbivusest praeguste MT-dega väheks jääb. Torsioonide pealekeeramisega kaotad sõidumugavuses, igast sillageomeetriad ajad paigast ära, poolteljed on suurema nurga all, vedrustamata mass kasvab suurema rattaga jne. Osta pigem samas mõõdus SpecialTrack vms alla ning liigud kaugemale, kui 33" BFG MT-ga.
Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele. Aga teema postituse algmõtte juurde tagasi, kas piisab vaid eest torsioonidega ja tagant 2" kiigetõstega asja ravida?
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Uued vedrud ja pikemad,..mis need olidki need junnid seal.Aga kas just 2 tolli vaja ongi ,esiots läheb muidugist pealekeerates paigast ära.Ei mäleta hetkel kas ülemisi õõtsasid saab niipalju sissepoole lasta kui vaja.Aga tee ära,näis mis välja tuleb .Mõtlesin isegiet peaks natuke tuunima ,enne kui päris ära laguneb kätte.Ah jah ,raud stange kah veel ette.
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Erinevaid välismaa lehti lugedes, siis 2" on selline tõste, kus muid asju veel muutma ei pea. Kui, aga tahta tõsta juba 3", siis peab lisaks ka esimesed ülemised pikemad õõtsad panema: http://www.ebay.co.uk/itm/201436076194 ja kui üle 3", siis lisaks eelmistele juba pikemad amordid, teised torsioonid, pikendama erinevaid torustikke, käigu hoovastikku, jne...Uko kirjutas:Uued vedrud ja pikemad,..mis need olidki need junnid seal.Aga kas just 2 tolli vaja ongi ,esiots läheb muidugist pealekeerates paigast ära.Ei mäleta hetkel kas ülemisi õõtsasid saab niipalju sissepoole lasta kui vaja.Aga tee ära,näis mis välja tuleb .Mõtlesin isegiet peaks natuke tuunima ,enne kui päris ära laguneb kätte.Ah jah ,raud stange kah veel ette.
Aga eks peale sildadega mängimist on regull iseenesest mõistetav.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Täna sain mahti (enne kui pimedaks läks) korra alla piiluda ja ka mingi pilt olukorrast teha (ega sealt teab mis head pilti teha ei saanud). Ei oska kommenteerida, kas selline seis on seal juba väsinud lehtedega või mitte?TiitR kirjutas: Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele.
Samas privaatselt on mind aidatud mõttega, et loobuda pikematest kiikedest ja kasutada pigem lisalehte? Pole ka ju üldse halb mõte?
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Oma L 200 panin maxi load plus lisalehe ees on aga teised vedrud ja amordid, mudel küll nati uuem ja eest spiraalidega. 285 75 r16 bf mt mahtus ilusti allaTiitR kirjutas:Täna sain mahti (enne kui pimedaks läks) korra alla piiluda ja ka mingi pilt olukorrast teha (ega sealt teab mis head pilti teha ei saanud). Ei oska kommenteerida, kas selline seis on seal juba väsinud lehtedega või mitte?TiitR kirjutas: Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele.
Samas privaatselt on mind aidatud mõttega, et loobuda pikematest kiikedest ja kasutada pigem lisalehte? Pole ka ju üldse halb mõte?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Kerge tõste L200-le?
Spiraalidega nati lihtsam jah majandada. Kuid kust sa teised lehed hankisid? Vaatasin, et 4x4cruiser pakub ka midagi.