Pihustid on pekkis?
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pihustid on pekkis?
Tere
Mure selline,et miskit hakkab klõbisema!
Hommikul auto käima pannes on kõik justkui ok ja saab mõne km sõita ka,aga siis hakkab miskit klõbisema (mida soojemaks läheb mootor seda tugevamaks muutub klõbin)!
Klõbiseb pöörete järgi ja kui nö käiguga pidurdada siis on auto VÄGA vaikne!
Arvatud on,et pumba pärast klõbiseb,sest see mul vahepeal streikis ja ei teinud koostööd ning arvati,et pump ei jõua piisavalt kütet peale anda?
Teine arvamus oli,et kuna pump maas käis siis ehk nüüd süüde veits vale?
Ise arvan,et äkki pihustid pekkis,sest mitsu foorumist lugesin,et selliste sümptomitega peaks pihustite veale viitama?
Autoks 03a 118kw Pajero
Mure selline,et miskit hakkab klõbisema!
Hommikul auto käima pannes on kõik justkui ok ja saab mõne km sõita ka,aga siis hakkab miskit klõbisema (mida soojemaks läheb mootor seda tugevamaks muutub klõbin)!
Klõbiseb pöörete järgi ja kui nö käiguga pidurdada siis on auto VÄGA vaikne!
Arvatud on,et pumba pärast klõbiseb,sest see mul vahepeal streikis ja ei teinud koostööd ning arvati,et pump ei jõua piisavalt kütet peale anda?
Teine arvamus oli,et kuna pump maas käis siis ehk nüüd süüde veits vale?
Ise arvan,et äkki pihustid pekkis,sest mitsu foorumist lugesin,et selliste sümptomitega peaks pihustite veale viitama?
Autoks 03a 118kw Pajero
Pajero 3.2 Di.D 03a
Re: Pihustid on pekkis?
Klõbin on jah pigem terav.jaan mmc kirjutas:Võibolla nukkade kett veninud Pritsenurk seda klõbinat vast ei põhjusta. KS. pump teeb teravat klõbinat mis meenutab bensuka detoneerimist, kui nt. küte hakkab lõppema või ka filtri ummistudes aga nendel vaevalt mootori temperatuur rolli mängib.
Filter on uus ca 150-200km sõitnud (ostetud SilberAutost).
Süüte kohta arvas mehaanik,et külm mootor tahab natuke varasemat süüdet ja kui mootor soojeneb siis reg ise ennast paika,aga kui nt pumba peale panekul läks 1 hammba valeks siis võib ka sellist häält teha!
Enne pumba remonti seda heli ei olnud!
Pihustid käisid ka stendis ja öeldi,et need avanevad natuke liiga vara,aga see ei pidanud midagi muud tegema kui ainult auto pidi 1l rohkem kütet võtma!?
Pajero 3.2 Di.D 03a
Re: Pihustid on pekkis?
Jaan,aga kas vb nii olla nagu mulle seal töökojas väideti kus auto remondis oli,et pump sai sõidu ajal õhku ja kahjustas madalsurve silindrit ning nüüd ei jõua pump piisavalt kütet peale anda?jaan mmc kirjutas:Võibolla nukkade kett veninud Pritsenurk seda klõbinat vast ei põhjusta. KS. pump teeb teravat klõbinat mis meenutab bensuka detoneerimist, kui nt. küte hakkab lõppema või ka filtri ummistudes aga nendel vaevalt mootori temperatuur rolli mängib.
Kas siis ei peaks mootor kuidagi lonkama vms?
Klõbin tuleb mootorist mitte pumbast!
Pajero 3.2 Di.D 03a
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1127
- Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
- Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa
Re: Pihustid on pekkis?
Mitsuhooldusest saad ehk abi?
Re: Pihustid on pekkis?
Kui pihustid avanevad natuke liiga vara ongi klõbin taga.Ilmselt asi natuke varajane.Tembi andur ka kontrolli,ehk näitab kogu aeg külma mootorit.Pritse nurka ei keeratagi siis hilisemaks.
olge marurahulikud!
Re: Pihustid on pekkis?
Öeldi,et minu pihustid avanevad 160 peal,aga normaalne oleks kui avanevad 180 peal!Uko kirjutas:Kui pihustid avanevad natuke liiga vara ongi klõbin taga.Ilmselt asi natuke varajane.Tembi andur ka kontrolli,ehk näitab kogu aeg külma mootorit.Pritse nurka ei keeratagi siis hilisemaks.
Teab keegi nende nr kohta midagi öelda?
Pajero 3.2 Di.D 03a
Re: Pihustid on pekkis?
See päris nii ka ei ole.Seal on lausa kaks avanemis rõhku.Et mootor vaiksemalt töötaks.Esimene 120 pealt ja järgmine siis juba jah 180 pealt .Aga selleks reguleeritakse mõlemad vedrud eraldi ja nõela tõus samuti.
olge marurahulikud!
Re: Pihustid on pekkis?
Mul oli ka klõbin - peale 5 silindri pihusti vahetust asi vaikne. Puusalt pakkudes lesven jne.
Re: Pihustid on pekkis?
Kui kõva see klõbin sul oli?maudi kirjutas:Mul oli ka klõbin - peale 5 silindri pihusti vahetust asi vaikne. Puusalt pakkudes lesven jne.
Mul teeb ikka kõva häält!
Saaks kuskilt pihustid korraks,et proovida kas on nende viga siis teaks kas osta uued või viga mujalt edasi otsida!
Pajero 3.2 Di.D 03a
Re: Pihustid on pekkis?
Minul oli klõbin just kiirendades ja teatud pööretel. Mina käisin Lesvenis ja sealt tagasitulles auto vaikne nagu uus. Endal jäi vana pihusti sinna ja selle võrra uus odavam.
Re: Pihustid on pekkis?
Mul klõbin pm koguaeg ainult nö käiguga pidurdades on vaikne ja külma mootoriga ei ole või siis on vähe ja vaikne!maudi kirjutas:Minul oli klõbin just kiirendades ja teatud pööretel. Mina käisin Lesvenis ja sealt tagasitulles auto vaikne nagu uus. Endal jäi vana pihusti sinna ja selle võrra uus odavam.
Aga mis hinnaga nad pihusteid pakkusid?
Pajero 3.2 Di.D 03a
Re: Pihustid on pekkis?
Mootoriõli normis ? Pihusteid mine ikka kõigepealt kontrollima vbl pole vaja hakata kohe uue pärast muretsema , aga kui uus pihusti ikka loosi läheb siis tuleb paarsada euri ikka kukrut kergitada pluss töö. Minul kõikide pihustite seibid pluss uued poldid pluss uus pihusti 500 eur.
Kui pihustid korras siis pakuks , et hoopis viga kas tõukurites vms. Pumba veaga peaks vast koguaeg klõbistama - st detonatsioon on pidev. Aga see minu arvamus ,las pumba spetsid arutavad.
Kui pihustid korras siis pakuks , et hoopis viga kas tõukurites vms. Pumba veaga peaks vast koguaeg klõbistama - st detonatsioon on pidev. Aga see minu arvamus ,las pumba spetsid arutavad.
Re: Pihustid on pekkis?
Kuna olen laupäeva hommikust saadik haige olnud siis ei ole jõudnud asjaga tegeleda.
Täna õhtul käisin ja tegin väikse ringi ja oli kuulda susinat kui kasvõi natukene kiirendada" ja siis jalg pedaalilt võtta!
Susin oli sarnane nagu turbo oma,aga see tekib ka siis kui kasvõi kohalt minnes -1500 rpm "kiirendada või rahulikult sõites 1600-1700rpm ja siis vaikselt 100/200rpm üles ja siis jälle jalg pedaalilt võtta!
Täna õhtul käisin ja tegin väikse ringi ja oli kuulda susinat kui kasvõi natukene kiirendada" ja siis jalg pedaalilt võtta!
Susin oli sarnane nagu turbo oma,aga see tekib ka siis kui kasvõi kohalt minnes -1500 rpm "kiirendada või rahulikult sõites 1600-1700rpm ja siis vaikselt 100/200rpm üles ja siis jälle jalg pedaalilt võtta!
Pajero 3.2 Di.D 03a
Re: Pihustid on pekkis?
Väidetavalt väitis seda Karla,aga ei ole enam kindel kas pump ültse Karlas või kusagil mujal käisjaan mmc kirjutas:Vaevalt õhk kõrgsurvepumba osi kahjustab. Mis töökoda seda väidab?melkaleht kirjutas:Jaan,aga kas vb nii olla nagu mulle seal töökojas väideti kus auto remondis oli,et pump sai sõidu ajal õhku ja kahjustas madalsurve silindrit ning nüüd ei jõua pump piisavalt kütet peale anda?jaan mmc kirjutas:Võibolla nukkade kett veninud Pritsenurk seda klõbinat vast ei põhjusta. KS. pump teeb teravat klõbinat mis meenutab bensuka detoneerimist, kui nt. küte hakkab lõppema või ka filtri ummistudes aga nendel vaevalt mootori temperatuur rolli mängib.
Kas siis ei peaks mootor kuidagi lonkama vms?
Klõbin tuleb mootorist mitte pumbast!
Peab vist auto ikkagi kuhugile pädevamasse koht viima ja asja laskma üle vaadata.
Tean ka seda,et kuna nende (seal kus auto "remondis" käis) arvates olid klapivahed ka liiga suured siis regullisid nad neid ka ja ehk see klõbin nüüd sealt tulebki,sest enne sinna "remonti" viimist klõbinat ei olnud!?
Pajero 3.2 Di.D 03a
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Pihustid on pekkis?
Paraku ei meeldi täppispaarile kohe mitte kuivalt töötada... Mootori töötamisel (kümneid tsükleid sekundis) kuivale jäänud paar kaotab tihedust küll. Iseasi, et ühest korrast ei piisa äratapmiseks.jaan mmc kirjutas:
Vaevalt õhk kõrgsurvepumba osi kahjustab. Mis töökoda seda väidab?
Kas pulgaga kuulates ei õnnestu hääle allikat tuvastada?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...