Pihustid on pekkis?

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

Tere
Mure selline,et miskit hakkab klõbisema!
Hommikul auto käima pannes on kõik justkui ok ja saab mõne km sõita ka,aga siis hakkab miskit klõbisema (mida soojemaks läheb mootor seda tugevamaks muutub klõbin)!
Klõbiseb pöörete järgi ja kui nö käiguga pidurdada siis on auto VÄGA vaikne!
Arvatud on,et pumba pärast klõbiseb,sest see mul vahepeal streikis ja ei teinud koostööd ning arvati,et pump ei jõua piisavalt kütet peale anda?
Teine arvamus oli,et kuna pump maas käis siis ehk nüüd süüde veits vale?
Ise arvan,et äkki pihustid pekkis,sest mitsu foorumist lugesin,et selliste sümptomitega peaks pihustite veale viitama?

Autoks 03a 118kw Pajero
Pajero 3.2 Di.D 03a
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

jaan mmc kirjutas:Võibolla nukkade kett veninud :roll: Pritsenurk seda klõbinat vast ei põhjusta. KS. pump teeb teravat klõbinat mis meenutab bensuka detoneerimist, kui nt. küte hakkab lõppema või ka filtri ummistudes aga nendel vaevalt mootori temperatuur rolli mängib.
Klõbin on jah pigem terav.
Filter on uus ca 150-200km sõitnud (ostetud SilberAutost).
Süüte kohta arvas mehaanik,et külm mootor tahab natuke varasemat süüdet ja kui mootor soojeneb siis reg ise ennast paika,aga kui nt pumba peale panekul läks 1 hammba valeks siis võib ka sellist häält teha!
Enne pumba remonti seda heli ei olnud!
Pihustid käisid ka stendis ja öeldi,et need avanevad natuke liiga vara,aga see ei pidanud midagi muud tegema kui ainult auto pidi 1l rohkem kütet võtma!?
Pajero 3.2 Di.D 03a
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

jaan mmc kirjutas:Võibolla nukkade kett veninud :roll: Pritsenurk seda klõbinat vast ei põhjusta. KS. pump teeb teravat klõbinat mis meenutab bensuka detoneerimist, kui nt. küte hakkab lõppema või ka filtri ummistudes aga nendel vaevalt mootori temperatuur rolli mängib.
Jaan,aga kas vb nii olla nagu mulle seal töökojas väideti kus auto remondis oli,et pump sai sõidu ajal õhku ja kahjustas madalsurve silindrit ning nüüd ei jõua pump piisavalt kütet peale anda?
Kas siis ei peaks mootor kuidagi lonkama vms?
Klõbin tuleb mootorist mitte pumbast!
Pajero 3.2 Di.D 03a
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas kkaaleste »

Mitsuhooldusest saad ehk abi?
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas Uko »

Kui pihustid avanevad natuke liiga vara ongi klõbin taga.Ilmselt asi natuke varajane.Tembi andur ka kontrolli,ehk näitab kogu aeg külma mootorit.Pritse nurka ei keeratagi siis hilisemaks.
olge marurahulikud!
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

Uko kirjutas:Kui pihustid avanevad natuke liiga vara ongi klõbin taga.Ilmselt asi natuke varajane.Tembi andur ka kontrolli,ehk näitab kogu aeg külma mootorit.Pritse nurka ei keeratagi siis hilisemaks.
Öeldi,et minu pihustid avanevad 160 peal,aga normaalne oleks kui avanevad 180 peal!
Teab keegi nende nr kohta midagi öelda?
Pajero 3.2 Di.D 03a
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas Uko »

See päris nii ka ei ole.Seal on lausa kaks avanemis rõhku.Et mootor vaiksemalt töötaks.Esimene 120 pealt ja järgmine siis juba jah 180 pealt .Aga selleks reguleeritakse mõlemad vedrud eraldi ja nõela tõus samuti.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
maudi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: R Mai 16, 2014 10:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas maudi »

Mul oli ka klõbin - peale 5 silindri pihusti vahetust asi vaikne. Puusalt pakkudes lesven jne.
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

maudi kirjutas:Mul oli ka klõbin - peale 5 silindri pihusti vahetust asi vaikne. Puusalt pakkudes lesven jne.
Kui kõva see klõbin sul oli?
Mul teeb ikka kõva häält!
Saaks kuskilt pihustid korraks,et proovida kas on nende viga siis teaks kas osta uued või viga mujalt edasi otsida!
Pajero 3.2 Di.D 03a
Kasutaja avatar
maudi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: R Mai 16, 2014 10:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas maudi »

Minul oli klõbin just kiirendades ja teatud pööretel. Mina käisin Lesvenis ja sealt tagasitulles auto vaikne nagu uus. Endal jäi vana pihusti sinna ja selle võrra uus odavam.
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

maudi kirjutas:Minul oli klõbin just kiirendades ja teatud pööretel. Mina käisin Lesvenis ja sealt tagasitulles auto vaikne nagu uus. Endal jäi vana pihusti sinna ja selle võrra uus odavam.
Mul klõbin pm koguaeg ainult nö käiguga pidurdades on vaikne ja külma mootoriga ei ole või siis on vähe ja vaikne!
Aga mis hinnaga nad pihusteid pakkusid?
Pajero 3.2 Di.D 03a
Kasutaja avatar
maudi
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: R Mai 16, 2014 10:50 am
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas maudi »

Mootoriõli normis ? Pihusteid mine ikka kõigepealt kontrollima vbl pole vaja hakata kohe uue pärast muretsema , aga kui uus pihusti ikka loosi läheb siis tuleb paarsada euri ikka kukrut kergitada pluss töö. Minul kõikide pihustite seibid pluss uued poldid pluss uus pihusti 500 eur.
Kui pihustid korras siis pakuks , et hoopis viga kas tõukurites vms. Pumba veaga peaks vast koguaeg klõbistama - st detonatsioon on pidev. Aga see minu arvamus ,las pumba spetsid arutavad.
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

Kuna olen laupäeva hommikust saadik haige olnud siis ei ole jõudnud asjaga tegeleda.
Täna õhtul käisin ja tegin väikse ringi ja oli kuulda susinat kui kasvõi natukene kiirendada" ja siis jalg pedaalilt võtta!
Susin oli sarnane nagu turbo oma,aga see tekib ka siis kui kasvõi kohalt minnes -1500 rpm "kiirendada või rahulikult sõites 1600-1700rpm ja siis vaikselt 100/200rpm üles ja siis jälle jalg pedaalilt võtta!
Pajero 3.2 Di.D 03a
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas melkaleht »

jaan mmc kirjutas:
melkaleht kirjutas:
jaan mmc kirjutas:Võibolla nukkade kett veninud :roll: Pritsenurk seda klõbinat vast ei põhjusta. KS. pump teeb teravat klõbinat mis meenutab bensuka detoneerimist, kui nt. küte hakkab lõppema või ka filtri ummistudes aga nendel vaevalt mootori temperatuur rolli mängib.
Jaan,aga kas vb nii olla nagu mulle seal töökojas väideti kus auto remondis oli,et pump sai sõidu ajal õhku ja kahjustas madalsurve silindrit ning nüüd ei jõua pump piisavalt kütet peale anda?
Kas siis ei peaks mootor kuidagi lonkama vms?
Klõbin tuleb mootorist mitte pumbast!
Vaevalt õhk kõrgsurvepumba osi kahjustab. Mis töökoda seda väidab?
Väidetavalt väitis seda Karla,aga ei ole enam kindel kas pump ültse Karlas või kusagil mujal käis :evil:
Peab vist auto ikkagi kuhugile pädevamasse koht viima ja asja laskma üle vaadata.
Tean ka seda,et kuna nende (seal kus auto "remondis" käis) arvates olid klapivahed ka liiga suured siis regullisid nad neid ka ja ehk see klõbin nüüd sealt tulebki,sest enne sinna "remonti" viimist klõbinat ei olnud!?
Pajero 3.2 Di.D 03a
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2433
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Pihustid on pekkis?

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
Vaevalt õhk kõrgsurvepumba osi kahjustab. Mis töökoda seda väidab?
Paraku ei meeldi täppispaarile kohe mitte kuivalt töötada... Mootori töötamisel (kümneid tsükleid sekundis) kuivale jäänud paar kaotab tihedust küll. Iseasi, et ühest korrast ei piisa äratapmiseks.

Kas pulgaga kuulates ei õnnestu hääle allikat tuvastada?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Mitsubishi”