K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine? - Ei ole korras.
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Otsisin interneedusest ja sain aru ,et need vidinad on solenoid klapid.Andur ja klapp on väga erinevad asjad.Hinnad on ka muidugi huvitavad,nii 11€ kuni 146GBF
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Silber nimetas neid turbo rõhuanduriteks, kuid jah, otsene tõlge annab heitgaaside solenoid klapid. Silberis 119 €.Uko kirjutas:Otsisin interneedusest ja sain aru ,et need vidinad on solenoid klapid.Andur ja klapp on väga erinevad asjad.Hinnad on ka muidugi huvitavad,nii 11€ kuni 146GBF
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
No jah,rõhu andur näeb teisiti välja,huvitav teavad nad ikka ise mida müüa ja vahetada?
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Eile jõudis klappide komplekt minuni ja täna ilusa ilma puhul sai ka ära vahetatud. Samuti vahetasin välja kõik voolikud, mis heitgaasidega või vaakumiga seotud. Infoks, et sobib sinna siseläbimõõduga 3,2mm. pihusti tagasivoolu voolik. Kulus seda ca. 1,5m. Tulemus 0 - peale ca. 20 sek. kohapeal tiksumist lööb ikkagi mootoritule põlema. Sõitma ei jõudnud, kuna ilm soosib Saku aktsiaid. Käivitub hetkega, ei mingit suitsu käivitamisel ega tuuritamisel, ei mingeid häireid mootori töös...minekut proovin homme (kuigi ka põleva tulega polnud muutusi enne märgata).
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Väike update teemasse.
Kuna katsetasin päris mitmeid variante, siis polnud tahtmist varem postitada.
Ühesõnaga, tegin mitu korda erinevaid loomkatseid, kuna mootorituluke käitus erinevalt ja peale süttimist oli tarvis mõne tunnine "puhkepaus", siis tänase seisuga peale mitmeid proovimisi on tõdemus järgmine - kui teen 1. käivituse ja gaasi pedaaliga kohe natuke tuure ei tõsta (kuigi külma motoga tõstab aju ise natuke pöördeid), siis peale 20 sek. tühikäigul tiksumist viskab mootoritule põlema ja järgmised käivitused ei loe enam ka pöördeid tõstes. Kui, aga teen 1. käivituse ja kohe alguses ka pedaaliga pöördeid tõstes (piisab vaid natukesest), siis tuld põlema ei löö... lasin kohapeal tühikäigul käia üle 10 min. (rohkem ei viitsinud oodata).
Siit ka küsimus, et kas sel mudelil on ka mingi gaasipedaali andur vms? Viitaks nagu käivitamise hetkel kohe "õige signaali" andmisel ajule, et viga ei tekiks?
Esimesel võimalusel üritan uuesti veakoode lugeda, peale klappide ja voolikute vahetamise, äkki on mingi muu kood tekkinud.
Siin ka üks vahepealne ülesvõte, kus kahe käivitamise teema näha. Video alguses hoidsin kohe käivitamisel õrnalt pöördeid kõrgemal ja järgmisel käivitusel mitte. Kui tuure käivitusel mitte lisada, viskab mootoritule põlema. Kui kohe käivitusel natuke pöördeid tõsta, jääb tühikäigul tiksuma, ilma et tuluke põlema läheks.
https://www.youtube.com/watch?v=cxnSTAm ... e=youtu.be
Kuna katsetasin päris mitmeid variante, siis polnud tahtmist varem postitada.
Ühesõnaga, tegin mitu korda erinevaid loomkatseid, kuna mootorituluke käitus erinevalt ja peale süttimist oli tarvis mõne tunnine "puhkepaus", siis tänase seisuga peale mitmeid proovimisi on tõdemus järgmine - kui teen 1. käivituse ja gaasi pedaaliga kohe natuke tuure ei tõsta (kuigi külma motoga tõstab aju ise natuke pöördeid), siis peale 20 sek. tühikäigul tiksumist viskab mootoritule põlema ja järgmised käivitused ei loe enam ka pöördeid tõstes. Kui, aga teen 1. käivituse ja kohe alguses ka pedaaliga pöördeid tõstes (piisab vaid natukesest), siis tuld põlema ei löö... lasin kohapeal tühikäigul käia üle 10 min. (rohkem ei viitsinud oodata).
Siit ka küsimus, et kas sel mudelil on ka mingi gaasipedaali andur vms? Viitaks nagu käivitamise hetkel kohe "õige signaali" andmisel ajule, et viga ei tekiks?
Esimesel võimalusel üritan uuesti veakoode lugeda, peale klappide ja voolikute vahetamise, äkki on mingi muu kood tekkinud.
Siin ka üks vahepealne ülesvõte, kus kahe käivitamise teema näha. Video alguses hoidsin kohe käivitamisel õrnalt pöördeid kõrgemal ja järgmisel käivitusel mitte. Kui tuure käivitusel mitte lisada, viskab mootoritule põlema. Kui kohe käivitusel natuke pöördeid tõsta, jääb tühikäigul tiksuma, ilma et tuluke põlema läheks.
https://www.youtube.com/watch?v=cxnSTAm ... e=youtu.be
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Vaheta see teine tembi andur korraks ka ära .Pumba sees on muidugi ka temp andur,aga see on keerulisem teema.
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Päris täpne nimetus sellele MR577099 komplektile on "turbo throttle valve VGT solenoids", ehk nagu aru saan, siis natuke on gaasipedaaliga seotud küll?Uko kirjutas:No jah,rõhu andur näeb teisiti välja,huvitav teavad nad ikka ise mida müüa ja vahetada?
Millist andurit sa silmas pead nüüd?Uko kirjutas:Vaheta see teine tembi andur korraks ka ära .Pumba sees on muidugi ka temp andur,aga see on keerulisem teema.
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Neid ees mootori peal peaks kaks tükki olema ,automaadil vist isegi kolm.Üks näitab kellale sees ja teine pumbale tempi.See vaheta millel pistik on keerulisem.Võid muidugi takistust mõõta mõlemil,nii uuel kui vanal siis.See peab mootori soojenedes muutuma.See turbo solenoid ei ole otseselt gaasi pedaaliga seotud,see juhib turbo geomeetriat.Autu arvuti teeb seda vastavalt näitudele mis talle edastatakse.
olge marurahulikud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine?
Minu poolt võib hetkeseisuga teema lõppenuks lugeda. Siinkohal järjekordsed tänud Carsmart´i meeskonnale ja foorumlasele uhtile, kes vanad veakoodid ära kustutasid ja muid näite lugesid. Vead tagasi ei ilmunud ja tuli kenasti kustu. Ju oli siis see tulukese ebakorrapärane tegutsemine seotud vanade veakoodide mälus olemisega vms.? Ja ravi saigi siis ilmselt selle solenoid klappide vahetusega.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine? - Korras!
Polegi ta nii väga korras midagi. Peale ülalkirjutatud vahetamisi ja vigade kustutamist, sain sõita 3 päeva. Ei mingeid probleeme. Täna läksin siis korralisele TÜV-ile ja põikasin sõbra juurest läbi. Lobisesime ca. tund aega juttu ja kui hakkasin TÜV-ile minema, viskas käivitamisel mootoritule põlema. Vaatasime ka kohe veakoode ja jällegi viga nr. "41 - Throttle valve control motor 1" tagasi.
Kustutasime jälle ära, läbisin TÜV-i kenasti ära ja tulin koju. Tuli peale kustutamist jälle kustu...aga kui kauaks? Mis krt seal vahepeal jebib?
Internet annab sellise vaste:
"Error 41 is the butterfly spindle in the intake manifold just below where the hose from the intercooler joins. It should be open when engine running if it is closed it will cause boost issues and running problems."
Kustutasime jälle ära, läbisin TÜV-i kenasti ära ja tulin koju. Tuli peale kustutamist jälle kustu...aga kui kauaks? Mis krt seal vahepeal jebib?
Internet annab sellise vaste:
"Error 41 is the butterfly spindle in the intake manifold just below where the hose from the intercooler joins. It should be open when engine running if it is closed it will cause boost issues and running problems."
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine? - Korras!
Mul on olnud 3 korda vigane mootori juhtplokk, kus Throttle valve solenoidi juhtimise ahelas probleem.TiitR kirjutas: viskas käivitamisel mootoritule põlema. Vaatasime ka kohe veakoode ja jällegi viga nr. "41 - Throttle valve control motor 1" tagasi.
MUT III on ei ole neil juhtudel lasknud solenoidi aktvieerida, et testida.
Remontinud on Jaanis, Pintlex OÜ
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine? - Korras!
Tänud. Uurin neilt, mida teha annab.laf1247 kirjutas:Mul on olnud 3 korda vigane mootori juhtplokk, kus Throttle valve solenoidi juhtimise ahelas probleem.TiitR kirjutas: viskas käivitamisel mootoritule põlema. Vaatasime ka kohe veakoode ja jällegi viga nr. "41 - Throttle valve control motor 1" tagasi.
MUT III on ei ole neil juhtudel lasknud solenoidi aktvieerida, et testida.
Remontinud on Jaanis, Pintlex OÜ
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: L200 2,5 tdi pöörete tõstmine? - Korras!
Päeval Jaanis v. Jaanusega vms. räägitud. Nagu ikka soovitati autoga kohale tulla, et 100% õige diagnoos panna, mis ka loogiline , kuid minu kirjelduse peale (et viga kord tuleb ja siis jälle pikka aega ei väljendu) pakkus, et täitsa võimalik, et viga võib olla juhtmekimbus, eriti kui auto suuresti vaid metsas sõidab.laf1247 kirjutas:Mul on olnud 3 korda vigane mootori juhtplokk, kus Throttle valve solenoidi juhtimise ahelas probleem.TiitR kirjutas: viskas käivitamisel mootoritule põlema. Vaatasime ka kohe veakoode ja jällegi viga nr. "41 - Throttle valve control motor 1" tagasi.
MUT III on ei ole neil juhtudel lasknud solenoidi aktvieerida, et testida.
Remontinud on Jaanis, Pintlex OÜ