Re: K: Automaat hub raksub?
Postitatud: E Apr 20, 2015 1:35 am
Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.
Kas ainult pöörates või ka otse sõites? Minul raksus otse mäest üles sõites. Tegelikult sõna "raksuma" pole päris õige, pigem metalse kõlksuna kõlas.CaveMan kirjutas:Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.
Mõni meistrimees räägib, et veovõlliots otse sõites ei raksu. Julgen sellele vastu vaielda, kuna minul raksus ka otse sõites kui järsult kiirendada. Aga rattad välja pöörates peaks kindlasti rohkem häält tegema.TiitR kirjutas:Kas ainult pöörates või ka otse sõites? Minul raksus otse mäest üles sõites. Tegelikult sõna "raksuma" pole päris õige, pigem metalse kõlksuna kõlas.CaveMan kirjutas:Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.
Arusaadav, kuid mõtlesin enne kui remonti jõuan viia, küsida siinsetelt, kel igasuguste raginatega rohkem kokkupuuteid olnudPraks1 kirjutas:Internetis ei remondita autot.
Turnimas käisin Tartus Raadi kruusaagus ja seal sai ka asfaldil nii neliveoga kui ilma erinevaid ringe tehtud - ei mingeid raginaid, kilinaid, vms. Väljendus alles siis, kui suht järsu mäe peal seisma jätsin ja pöördeid andes mäge ründasinCaveMan kirjutas: Mõni meistrimees räägib, et veovõlliots otse sõites ei raksu. Julgen sellele vastu vaielda, kuna minul raksus ka otse sõites kui järsult kiirendada. Aga rattad välja pöörates peaks kindlasti rohkem häält tegema.
Ei teagi kuidas seda häält kirjeldada, see selline krõbin pigem. Pane asfaldil nelivedu sisse, lukud ka kui on, ja pööra rahuliku hooga, peab korralik ragin taga olema. Ära üle pinguta
Minu hinnangul seal muud eriti vahetada pole. Panustaks esimese hooga ikka veovõlli otsale.
Õnneks on Carsmart´is mehhaanik, kes ise maasturlusega lähedalt seotud ja mu autosi remondib..foorumlane uhti (Ahti)jaan mmc kirjutas:Maasturi remont neid mitte valdavas suvalises töökojas läheb omanikule tavaliselt põhjendamatult kalliks ja L 200 ei ole Eesti enim müüdud keskklassi sõiduauto, mida iga töökoda valdab.
Kui ma isegi u. 80% tõenäosusega kirjateel diagnoosin, et tegu on käändtelje nõel laagri veaga ei saa sa sellele 90% tõenäosusega tavatöökojast kvaliteetset remonti. Lihtsam on masin täis kontrolliks ja vajadusel remndiks kasvõi nädalateks nt. Maasturid OÜ.-sse viia, kui igat autotarka, L 200 asjatundjaks koolitada.
Ega sa juhuslikult lõtku horisontaalselt vaata? See peabki liikuma.TiitR kirjutas:Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.
Loksus korralikult pöörlemise suunas. Kardaaniristid väga korralikud ja tummised.CaveMan kirjutas:Ega sa juhuslikult lõtku horisontaalselt vaata? See peabki liikuma.TiitR kirjutas:Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.
Pakud esidifrit ennast?totu kirjutas:Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.
Ei paku aga võimalus olemas. Ei ole häält kuulnud, kui "viskab üle", panustaks peaülekandele, kui lihtsalt häälitseb siis püsikiirusliigendile. Esimesel juhul väljalastav õli näitab ära (rauapuru või -tükid).TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.
Pakud esidifrit ennast?totu kirjutas:Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.
Mis see maksab?TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.
Kumb? Silberis ainult ots 250.-, SKF-i komplekt (läbi heade tutvuste) 150.- Mõlemal juhul tellimine ca. 2 nädalat. Taket tahtis vana otsa endale laua peale ja siis aretama hakta (s.t uut vastavate näitajatega kompunnima).CaveMan kirjutas:Mis see maksab?TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.