2. leht 4-st

Re: K: Automaat hub raksub?

Postitatud: E Apr 20, 2015 1:35 am
Postitas CaveMan
Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.

Re: K: Automaat hub raksub?

Postitatud: E Apr 20, 2015 9:58 am
Postitas TiitR
CaveMan kirjutas:Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.
Kas ainult pöörates või ka otse sõites? Minul raksus otse mäest üles sõites. Tegelikult sõna "raksuma" pole päris õige, pigem metalse kõlksuna kõlas.

Re: K: Automaat hub raksub?

Postitatud: E Apr 20, 2015 10:09 am
Postitas Praks1
Internetis ei remondita autot.
Kui on nuudud maas, või pragu sees, teebki pingeall häält algul.
Lahti võttes jõuad naguinii järjest nende asjadeni, kuna tuleb eraldada need.
Vahekasti ketti jne asju saab edukalt katsetada asfaldil.

Re: K: Automaat hub raksub?

Postitatud: E Apr 20, 2015 10:13 am
Postitas CaveMan
TiitR kirjutas:
CaveMan kirjutas:Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.
Kas ainult pöörates või ka otse sõites? Minul raksus otse mäest üles sõites. Tegelikult sõna "raksuma" pole päris õige, pigem metalse kõlksuna kõlas.
Mõni meistrimees räägib, et veovõlliots otse sõites ei raksu. Julgen sellele vastu vaielda, kuna minul raksus ka otse sõites kui järsult kiirendada. Aga rattad välja pöörates peaks kindlasti rohkem häält tegema.
Ei teagi kuidas seda häält kirjeldada, see selline krõbin pigem. Pane asfaldil nelivedu sisse, lukud ka kui on, ja pööra rahuliku hooga, peab korralik ragin taga olema. Ära üle pinguta :)
Minu hinnangul seal muud eriti vahetada pole. Panustaks esimese hooga ikka veovõlli otsale.

Re: K: Automaat hub raksub?

Postitatud: E Apr 20, 2015 10:26 am
Postitas TiitR
Praks1 kirjutas:Internetis ei remondita autot.
Arusaadav, kuid mõtlesin enne kui remonti jõuan viia, küsida siinsetelt, kel igasuguste raginatega rohkem kokkupuuteid olnud :D
CaveMan kirjutas: Mõni meistrimees räägib, et veovõlliots otse sõites ei raksu. Julgen sellele vastu vaielda, kuna minul raksus ka otse sõites kui järsult kiirendada. Aga rattad välja pöörates peaks kindlasti rohkem häält tegema.
Ei teagi kuidas seda häält kirjeldada, see selline krõbin pigem. Pane asfaldil nelivedu sisse, lukud ka kui on, ja pööra rahuliku hooga, peab korralik ragin taga olema. Ära üle pinguta :)
Minu hinnangul seal muud eriti vahetada pole. Panustaks esimese hooga ikka veovõlli otsale.
Turnimas käisin Tartus Raadi kruusaagus ja seal sai ka asfaldil nii neliveoga kui ilma erinevaid ringe tehtud - ei mingeid raginaid, kilinaid, vms. Väljendus alles siis, kui suht järsu mäe peal seisma jätsin ja pöördeid andes mäge ründasin :wink:

P.S Carsmart´is homme õhtuks aeg kokkulepitud. Eks saame asjast sotti.

Re: K: Automaat hub raksub?

Postitatud: E Apr 20, 2015 7:31 pm
Postitas TiitR
jaan mmc kirjutas:Maasturi remont neid mitte valdavas suvalises töökojas läheb omanikule tavaliselt põhjendamatult kalliks ja L 200 ei ole Eesti enim müüdud keskklassi sõiduauto, mida iga töökoda valdab.
Kui ma isegi u. 80% tõenäosusega kirjateel diagnoosin, et tegu on käändtelje nõel laagri veaga ei saa sa sellele 90% tõenäosusega tavatöökojast kvaliteetset remonti. Lihtsam on masin täis kontrolliks ja vajadusel remndiks kasvõi nädalateks nt. Maasturid OÜ.-sse viia, kui igat autotarka, L 200 asjatundjaks koolitada.
Õnneks on Carsmart´is mehhaanik, kes ise maasturlusega lähedalt seotud ja mu autosi remondib..foorumlane uhti (Ahti) :wink:

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: T Apr 21, 2015 7:25 pm
Postitas TiitR
Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: T Apr 21, 2015 7:28 pm
Postitas CaveMan
TiitR kirjutas:Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.
Ega sa juhuslikult lõtku horisontaalselt vaata? See peabki liikuma.

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: T Apr 21, 2015 7:30 pm
Postitas TiitR
CaveMan kirjutas:
TiitR kirjutas:Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.
Ega sa juhuslikult lõtku horisontaalselt vaata? See peabki liikuma.
Loksus korralikult pöörlemise suunas. Kardaaniristid väga korralikud ja tummised.

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: K Apr 22, 2015 9:41 am
Postitas totu
Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: K Apr 22, 2015 11:34 am
Postitas TiitR
Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.
totu kirjutas:Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.
Pakud esidifrit ennast?

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: K Apr 22, 2015 12:50 pm
Postitas Praks1
Kõige reaalsem asi mis üle viskab sellistel autodel on kett.
Ei nõua mingeid teadmisi ja aega, et katsetus teha.

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: K Apr 22, 2015 1:04 pm
Postitas totu
TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.
totu kirjutas:Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.
Pakud esidifrit ennast?
Ei paku aga võimalus olemas. Ei ole häält kuulnud, kui "viskab üle", panustaks peaülekandele, kui lihtsalt häälitseb siis püsikiirusliigendile. Esimesel juhul väljalastav õli näitab ära (rauapuru või -tükid).

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: K Apr 22, 2015 2:10 pm
Postitas CaveMan
TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.
Mis see maksab?

Re: K: Esisild raksub?

Postitatud: K Apr 22, 2015 2:34 pm
Postitas TiitR
CaveMan kirjutas:
TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.
Mis see maksab?
Kumb? Silberis ainult ots 250.-, SKF-i komplekt (läbi heade tutvuste) 150.- Mõlemal juhul tellimine ca. 2 nädalat. Taket tahtis vana otsa endale laua peale ja siis aretama hakta (s.t uut vastavate näitajatega kompunnima).