K: Esisild raksub? Korras!

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
CaveMan
Rock Crawler
Postitusi: 927
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Haabneeme
Kontakt:

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas CaveMan » E Apr 20, 2015 1:35 am

Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.
Mitsubishi Pajero ´00 GLS, 2,8TD Aut. - 33'' BFG AT - Come Up DV-9
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5319
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas TiitR » E Apr 20, 2015 9:58 am

CaveMan kirjutas:Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.

Kas ainult pöörates või ka otse sõites? Minul raksus otse mäest üles sõites. Tegelikult sõna "raksuma" pole päris õige, pigem metalse kõlksuna kõlas.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
BMW X5 3.0sd M-pakett
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas Praks1 » E Apr 20, 2015 10:09 am

Internetis ei remondita autot.
Kui on nuudud maas, või pragu sees, teebki pingeall häält algul.
Lahti võttes jõuad naguinii järjest nende asjadeni, kuna tuleb eraldada need.
Vahekasti ketti jne asju saab edukalt katsetada asfaldil.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
CaveMan
Rock Crawler
Postitusi: 927
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Haabneeme
Kontakt:

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas CaveMan » E Apr 20, 2015 10:13 am

TiitR kirjutas:
CaveMan kirjutas:Kui veovõlli ots, siis ilma veota ei raksu. Kui nelivedu, siis veovõlli ots kipub pigem pöörates raksuma kui jõud taga.

Kas ainult pöörates või ka otse sõites? Minul raksus otse mäest üles sõites. Tegelikult sõna "raksuma" pole päris õige, pigem metalse kõlksuna kõlas.


Mõni meistrimees räägib, et veovõlliots otse sõites ei raksu. Julgen sellele vastu vaielda, kuna minul raksus ka otse sõites kui järsult kiirendada. Aga rattad välja pöörates peaks kindlasti rohkem häält tegema.
Ei teagi kuidas seda häält kirjeldada, see selline krõbin pigem. Pane asfaldil nelivedu sisse, lukud ka kui on, ja pööra rahuliku hooga, peab korralik ragin taga olema. Ära üle pinguta :)
Minu hinnangul seal muud eriti vahetada pole. Panustaks esimese hooga ikka veovõlli otsale.
Mitsubishi Pajero ´00 GLS, 2,8TD Aut. - 33'' BFG AT - Come Up DV-9
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5319
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas TiitR » E Apr 20, 2015 10:26 am

Praks1 kirjutas:Internetis ei remondita autot.

Arusaadav, kuid mõtlesin enne kui remonti jõuan viia, küsida siinsetelt, kel igasuguste raginatega rohkem kokkupuuteid olnud :D

CaveMan kirjutas:Mõni meistrimees räägib, et veovõlliots otse sõites ei raksu. Julgen sellele vastu vaielda, kuna minul raksus ka otse sõites kui järsult kiirendada. Aga rattad välja pöörates peaks kindlasti rohkem häält tegema.
Ei teagi kuidas seda häält kirjeldada, see selline krõbin pigem. Pane asfaldil nelivedu sisse, lukud ka kui on, ja pööra rahuliku hooga, peab korralik ragin taga olema. Ära üle pinguta :)
Minu hinnangul seal muud eriti vahetada pole. Panustaks esimese hooga ikka veovõlli otsale.

Turnimas käisin Tartus Raadi kruusaagus ja seal sai ka asfaldil nii neliveoga kui ilma erinevaid ringe tehtud - ei mingeid raginaid, kilinaid, vms. Väljendus alles siis, kui suht järsu mäe peal seisma jätsin ja pöördeid andes mäge ründasin :wink:

P.S Carsmart´is homme õhtuks aeg kokkulepitud. Eks saame asjast sotti.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
BMW X5 3.0sd M-pakett
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1456
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas jaan mmc » E Apr 20, 2015 7:18 pm

Maasturi remont neid mitte valdavas suvalises töökojas läheb omanikule tavaliselt põhjendamatult kalliks ja L 200 ei ole Eesti enim müüdud keskklassi sõiduauto, mida iga töökoda valdab.
Kui ma isegi u. 80% tõenäosusega kirjateel diagnoosin, et tegu on käändtelje nõel laagri veaga ei saa sa sellele 90% tõenäosusega tavatöökojast kvaliteetset remonti. Lihtsam on masin täis kontrolliks ja vajadusel remndiks kasvõi nädalateks nt. Maasturid OÜ.-sse viia, kui igat autotarka, L 200 asjatundjaks koolitada.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5319
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Automaat hub raksub?

PostitusPostitas TiitR » E Apr 20, 2015 7:31 pm

jaan mmc kirjutas:Maasturi remont neid mitte valdavas suvalises töökojas läheb omanikule tavaliselt põhjendamatult kalliks ja L 200 ei ole Eesti enim müüdud keskklassi sõiduauto, mida iga töökoda valdab.
Kui ma isegi u. 80% tõenäosusega kirjateel diagnoosin, et tegu on käändtelje nõel laagri veaga ei saa sa sellele 90% tõenäosusega tavatöökojast kvaliteetset remonti. Lihtsam on masin täis kontrolliks ja vajadusel remndiks kasvõi nädalateks nt. Maasturid OÜ.-sse viia, kui igat autotarka, L 200 asjatundjaks koolitada.

Õnneks on Carsmart´is mehhaanik, kes ise maasturlusega lähedalt seotud ja mu autosi remondib..foorumlane uhti (Ahti) :wink:
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
BMW X5 3.0sd M-pakett
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5319
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas TiitR » T Apr 21, 2015 7:25 pm

Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
BMW X5 3.0sd M-pakett
Kasutaja avatar
CaveMan
Rock Crawler
Postitusi: 927
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Haabneeme
Kontakt:

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas CaveMan » T Apr 21, 2015 7:28 pm

TiitR kirjutas:Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.


Ega sa juhuslikult lõtku horisontaalselt vaata? See peabki liikuma.
Mitsubishi Pajero ´00 GLS, 2,8TD Aut. - 33'' BFG AT - Come Up DV-9
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5319
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas TiitR » T Apr 21, 2015 7:30 pm

CaveMan kirjutas:
TiitR kirjutas:Vasakpoolne sisemine pooltelje ots korraliku lõtkuga.


Ega sa juhuslikult lõtku horisontaalselt vaata? See peabki liikuma.

Loksus korralikult pöörlemise suunas. Kardaaniristid väga korralikud ja tummised.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
BMW X5 3.0sd M-pakett
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1456
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas jaan mmc » K Apr 22, 2015 8:08 am

Veovõllide liigendid, eriti sisemised, on väga vastupidavad, kui just pikemat aega purunenud lõdvikuga pole liigeldud. Enne, kui selle uue, nn. uue, B-grupi osa vastu vahetad, võta see laiali ja vaata, kas kuulid või nende tööpinnad tõesti on vigastatud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2451
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas totu » K Apr 22, 2015 9:41 am

Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5319
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas TiitR » K Apr 22, 2015 11:34 am

Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.

totu kirjutas:Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.

Pakud esidifrit ennast?
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland
BMW X5 3.0sd M-pakett
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas Praks1 » K Apr 22, 2015 12:50 pm

Kõige reaalsem asi mis üle viskab sellistel autodel on kett.
Ei nõua mingeid teadmisi ja aega, et katsetus teha.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2451
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: K: Esisild raksub?

PostitusPostitas totu » K Apr 22, 2015 1:04 pm

TiitR kirjutas:Kuna sisemist otsa eraldi pakub vaid Silber, siis sai tellitud kogu pooltelg SKF-i oma.

totu kirjutas:Ajamis võivad häälitsused kosta allikast kaugemalt. Pinges metall kannab häält väga hästi edasi. Ja nuutühendus lõpetab paari ülekeeramisega igasuguse jõu edasiandmisega, seega panustaks ka püsikiirusliigendi defektile (võib olla ka sisemise). Kuigi jõu all üleviskamised viitavad pigem peaülekandele.

Pakud esidifrit ennast?

Ei paku aga võimalus olemas. Ei ole häält kuulnud, kui "viskab üle", panustaks peaülekandele, kui lihtsalt häälitseb siis püsikiirusliigendile. Esimesel juhul väljalastav õli näitab ära (rauapuru või -tükid).
Tehtud, mõeldud.

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist