Tere
Kas keegi jagaks kogemusi L200 131kw kohta.
Mis on head ja vead, kas eelistada automaat või manuaali?
Kuidas auto käitub raskema haagise vedamisel ning kuidas on temaga tühjalt sõita, kuna ise kulgen enamiku ajast mööda maanteed suht tühja autoga.
Tänud vastajatele
Kogemused L200 131KW?
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Kogemused L200 131KW?
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Re: Kogemused L200 131KW?
Neid videosid olen näinud, manavad pildi, kui suutlikust kastikast.
Aga kuidas on tema hooldamisega?
Omast kogemusest võin öelda, et D-max'iga oli esinudses hoolduses käia pea 2x soodsam kui X-trailiga (mõlemad diislid ja ostu hetkel uued autod).
Manuaal D-max'i keskmiseks kütusekuluks on mul reeglina 10L sajale, millest 70% mnt ja 30% linnas.
Kuidas L200 see näitaja reaalses elus on?
On L200 mingeid nn tüüpvigasid, millega peaks auto ostu puhul arvestama.
Kuidas kere meie kliimas roostele vastu peab, D-max hakks juba pärast 3 aastat juba suht x-kohtades rebast näitama.
Tänud ette
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kogemused L200 131KW?
Natuke teemast välja, aga kuda sul kulu nii suur on? Eeldan, et tegu eelmise põlvkonna d-maxiga, kuigi 2,5 mootorid vist peaksid neil laias laastus sarnased olema (eelmisel ja praegusel põlvkonnal). Mul 2014 d-max automaat võtab 80% linn, 20% maantee puhul ca 8-9 vahel ja maanteel saab hakkama 7,5-ga (kui raskem jalg). Penskarit pannes saab isegi tiba alla 7 hakkama. Manuaalkastil on kirjade järgi veel väiksem kulu.2K kirjutas: Manuaal D-max'i keskmiseks kütusekuluks on mul reeglina 10L sajale, millest 70% mnt ja 30% linnas.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: R Okt 15, 2010 10:26 am
- Asukoht: Rapla lähedal
- Kontakt:
Re: Kogemused L200 131KW?
D-max on aastast 2007, uuena eestist ostetud, 3,0L manuaal 120kw.tarmo kirjutas:Natuke teemast välja, aga kuda sul kulu nii suur on? Eeldan, et tegu eelmise põlvkonna d-maxiga, kuigi 2,5 mootorid vist peaksid neil laias laastus sarnased olema (eelmisel ja praegusel põlvkonnal). Mul 2014 d-max automaat võtab 80% linn, 20% maantee puhul ca 8-9 vahel ja maanteel saab hakkama 7,5-ga (kui raskem jalg). Penskarit pannes saab isegi tiba alla 7 hakkama. Manuaalkastil on kirjade järgi veel väiksem kulu.2K kirjutas: Manuaal D-max'i keskmiseks kütusekuluks on mul reeglina 10L sajale, millest 70% mnt ja 30% linnas.
Suvel saan 80% linnas ja 20% mnt 100'le keskmiselt 9,5l. Talvel tuleb kuskil 10,5l. Rehv on 245/75 BFG AT aastaringselt.
Jalg on mul selline keskmine, kuskil otseselt ei kihuta, jään ikka reeglina piirkiiruste juurde.
Isegi olen vahel mõelnud, et kulu on kuidagi suur.
Moto Guzzi V7 RACER- suvel
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Isuzu D-Max - talvel
Kuldar 5698 6832
Re: Kogemused L200 131KW?
Eks väga palju olenebki rehvist. Kui lased tehases alla pandud "kolme triibuga" tillukese niidirulliga siis näitbki imeväikseid (ehk kataloogis lubatud) kulusid. Pane alla sihtotstarbelise mõistliku suuruse ja laiusega AT või MT ja imestad kuhu liitrid kaovad.
AMAROK 190kW 01/2019
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
Koduabiliseks vali uus 225 AVANT kompaktlaadur!
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
Re: Kogemused L200 131KW?
Mul näitab L200 131kw automaat tehase mõõtu ratastega 10,5L/100km keskmist aga seda 80% linna tänavail sõites.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR