Pajero Sport

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 419
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas Rainer »

Jään huviga lõpptulemust ootama,ise liigun 2005a L200 ga,hetkel veel mingeid jõukadumisi ei ole esinenud.
PeTsike
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.

Postitus Postitas PeTsike »

Heheee..
Pane koorem peale ja siis haagis taha ja mine raskemale maatsikule sõida 10 000 km maha ja vaata kas siis veel turbo elus on .

Ega ma ka esimese 15 000 km juures veel häda ei tundnud, sest oli kavas autot säästa ja gaasi ei andnud.
Teine küsimus on vee, kas sul põhjakaitse ka all on ?
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 419
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas Rainer »

Hetkel läbisõit 38500km,kasutanud olen autot VÄGAGi sihtotstarbeliselt,põhjakaitse on see mis tehasest küljes.
PeTsike
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.

Postitus Postitas PeTsike »

Vot ei Vaidle,
Sest yks selge, see jama mis minu autoga siiani toimus oli ikka paras geber.
Nyyd teibiga andur õhutoru kyljes kinni kuni uue õige ajapulga treiiali käest saan. Eks siis ehk normaalselt toimima saab.
Ka korra siis lakist läbi.

Muideks L200 on kõrgem ja õhk paremini ligi pääseb.. Seal äkki ka see vahe on. Aga kuna tegu on kollektori soojusega mis alumiiniumi kaudu yles jookseb siis ei saa ju nii kui nii õieti ta töötada.

Palju l200 trassil koormaga võtab?
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 419
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas Rainer »

Kütusekulu jääb vahemikku 12-16L 100km kohta.
PeTsike
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.

Postitus Postitas PeTsike »

Just sama ka spordil aga see on väga ebanormaalselt suur.
Sest 100-110 nega sõites paat taga ja auto asju täis sai terrano 92kw 2.7 td hakkama 10-12 nega. Ja kiirendus koormata oli autol 10 ne isegi alla 10 sek 0-100 ni. mitte 18 ega 22 nii kui l200l ja pajerol. kusjures transmisioni kadu on enam vähem sama. et 85 kw ja 95 kw ei tohiks se vahe ikka nii suur olla. Et termo anduri nihutamisega kyttekulu on ka vähenenud aga kuhu seda veel ei tea.. 1000 km ei anna veel tulemust head ja hetkel lumi ja 4wd kogu aeg. Kusagil 2 liitri kanti vähem tundub olema.
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 419
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas Rainer »

PeTsike kirjutas:Just sama ka spordil aga see on väga ebanormaalselt suur.
Sest 100-110 nega sõites paat taga ja auto asju täis sai terrano 92kw 2.7 td hakkama 10-12 nega. Ja kiirendus koormata oli autol 10 ne isegi alla 10 sek 0-100 ni. mitte 18 ega 22 nii kui l200l ja pajerol. kusjures transmisioni kadu on enam vähem sama. et 85 kw ja 95 kw ei tohiks se vahe ikka nii suur olla. Et termo anduri nihutamisega kyttekulu on ka vähenenud aga kuhu seda veel ei tea.. 1000 km ei anna veel tulemust head ja hetkel lumi ja 4wd kogu aeg. Kusagil 2 liitri kanti vähem tundub olema.
No ootan huviga ikkagi mis see anduri nihutamine endaga kaasa toob,mul L200 on automaat kastiga.
Kas Pajero kah automaat?
PeTsike
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.

Et siis lood Pajero Spordiga

Postitus Postitas PeTsike »

Tere,
Pole saanud tükil ajal Kirjutada krt.. Kiire kogu aeg.
Et tegu ikka manuaaliga ja nüüd siis ehk lõpuks mingile tasemele liikuma saadud. Peale 55 t km läbimist ja korduvate teeninduses istumiste tulemusena on olukord selline. Nii Umbes kuu tagasi otsustasin iga päev ühe vaakumi kummivooliku vahetada, et teada saada, kuidas toimib see vaakumi värk sel auto, et äkitselt mingi vaakumi puudus. Ja oh imet, jõudes auto turbo lähedusse selgus, et turbot reguleerivate vaakumklappide ees (Vaakumi toru, mis pumpa suundub) oli kiljotiiniga lõgatud metall toru lihtsalt nii umbes kymnendik millimeetri ristlõikega. Ehk sealt siis ei imetud kyll midagi olulist läbi.
Puurisin tolle toru lahti ca 2 mm2. Auto hakkas tunduvalt äkilisemalt liikuma. Kiirendus ei onud enam ühtlane ja jõnksutas Elektri koormuse(tuled välja, salongi soendus välja) ,vähendamisel hakkas automootor paremini töötama ja jõudsamalt vedama. Samas gaasipedaali pressides auto ei suitsenud enam.

Jälle läksin vinguma silberisse.
Ja oh õnne. Üks elektrikutest saatis mu selle jutuga kohe pee.
Samas ei Teine Silberi elektrikutest suundus noa ja kolviga asja kallale ja oh imet. Nyyd siis juba pea nädala jagu auto sõidab.

Üks asi veel tegematta.
Intercooler on Sel masinal väga halb, ainult 11-12 kraadi on sisse ja välja mineva õhutemperatuuri vahe. normaalne võiks ju ikka nii 20 ja rohkem olla.

Et kui trassil sõita siis mööda minekuks nii kahel korral jagub auru aga kolmandal enam mitte. See cooleri kuumenemine on tuntav sellest et kiirendamine 0-100 esimesel korral ok ca 12 sekundi kandis ja siis on cooler tuline ja jõud ka läinud. teisel korral nii 14 sekundit.
Et kui selle ka korda saab siis ehk selle masinaga sõita ka.

Et see kast nyyd liigub aga, See Saab olema Minu viimane Mithsubishi.
Tervitustega, Peeter
L200
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: K Sept 15, 2004 11:16 pm

Re: Et siis lood Pajero Spordiga

Postitus Postitas L200 »

Lugesin ka teema läbi...muljetavaldav. Kas kellegil on veel Pajero Sport 85kw 2004 ja edasi sarnaseid probleeme esinenud?
Ja kas siis tehasest tulevadki kõik 140Nm-sed koned 240-e asemel???
semu
Arborist
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Re: Pajero Sport

Postitus Postitas Arborist »

Lugesin ka teema läbi..korralik k..p ikka :D

sai ka soetatud l200 2005 aut. 85kw.
selle edasi minekuga on jah nagu ta on. Olen auto omanik alles nädal aega. Algul nagu oli hing jumala kinni.peenestasin seda 5-6 korda.hakkas nagu veits paremini liikuma.0-100 oleks nagu enam vähem. Aga kui 95 pealt paned kaasi põhja, läheb käik alla pöörded ülesse..algul nagu ei juhtu midagi.pöörded küll ülal,karjub aga edasi küll ei lähe..veits peale 100 hakkab nagu veidi jälle minema.

peaks ka turbo vaacum vollasi vb vaatama.kui kohapeal töötab siis turbo viliseb küll..vähemalt midagi töötab..


Olen kuulnud et aut. On uimane aga nii uimane..

Mul ka vw passat 66kw td.turboga ok..aga kui see ära kadus siis üle 110 küll ei läinud.kiirendus pigem sama mis passat ilma turbota.
Minu jaoks tundub nagu ulme kui vaatan kuidas l200 laseb 150 kmh.
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Vasta

Mine “Mitsubishi”