Küsimused Pajero filtrite kohta + kütuseprobleem

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Küsimused Pajero filtrite kohta + kütuseprobleem

Postitus Postitas djkiller »

Heips

Autoks ikka ja jälle -99 2,8 TD pajero Long wagon

Küssad

1.Kas sellel autol on salongi filter (või mingid kanalid umbes) kuidagi lahjalt puhub kui panna ka max pööretele vendi?
2.Kas keegi on pannud orig filtri asemele koonusfiltri (millist tüüpi oleks soovitav ja kuhu kõige parem paigaldada)?
3.Öö jooksul langeb vist kuskilt kütus tagasi ,et iga hommik peab käsipumbast peale kütet pumpama.Kas käsipumba membraan ei pea või milles asi?
kütuse paagi väljund ja voolikud kuni küütusefiltrini vahetatud


tänud juba ette;)
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Kontrolli ka ülevoolu süsteem üle ja vaheta vajalikud voolikud, kütuseviga võib seal olla.
Milleks se koonusfilter, ei usu, et se midagi juurde annab ja kui siis väga vähe.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

allar kirjutas:Kontrolli ka ülevoolu süsteem üle ja vaheta vajalikud voolikud, kütuseviga võib seal olla.
Milleks se koonusfilter, ei usu, et se midagi juurde annab ja kui siis väga vähe.
kui ujutaks üle ole käivitamine raske ja mingi aja jooksul võtaks tuurid üles.
kuid siin näha et kütusepuudus ning pumbast juurde pumpamine annab vajaliku kütuse ning tuurid tõusevad.

õhufiltri osas see et need kanalid on pikad ja jooksutavad seda õhku pikalt.sp võtab ka tuure aeglasemalt üles
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

djkiller kirjutas:
TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Lõhnab väga selle järele, et salongis asuv radiaator vajab puhastamist. Kui radiaator umbes siis õhk sealt hästi läbi ei jookse.
Kas konditsioneer ka peal?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

Ptyyp kirjutas:
djkiller kirjutas:
TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Lõhnab väga selle järele, et salongis asuv radiaator vajab puhastamist. Kui radiaator umbes siis õhk sealt hästi läbi ei jookse.
Kas konditsioneer ka peal?
jah on küll ning vajab enne talve täitmist või siis kuskilt lekib( aga se ejuba teine teema)

kus täpsemalt see see radiaator asub?
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

See radiaator asub armatuuri all. Täpsema asukoha näed siis kui kapoti lahti teed ja vaatad kust kohast need tosooli torud salongi lähevad.
Arvatavasti kogu armatuur eest ära ja alles siis pääseb ligi.
Konditsioneeri kohta küsisin sellepärast, et kui kondi radiaatori koja äravoolu toru on umbes siis ei pääse kondentsvesi minema ja kondi tööle lülitades see vesi lihtsalt jäätub kondi radika võrede vahele ja jällegi ei puhu õhku.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

djkiller kirjutas:
TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Minu käes oli see auto vist ainult ühe talve ja puhus see puhur ikka korralikult ja talvel ilusti ka esiklaasi puhtaks. Minu oma oli ka kondiga, kuid seda ma korralikult tööle panna ei jõudnudki.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
siis peaks ju disla hais üleval olema?

seda nagu ei tunne hommikuti
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

djkiller kirjutas:
Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
siis peaks ju disla hais üleval olema?

seda nagu ei tunne hommikuti
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Maasturid kirjutas:
djkiller kirjutas:
Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
siis peaks ju disla hais üleval olema?

seda nagu ei tunne hommikuti
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima? :roll:
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

TiitR kirjutas:
Maasturid kirjutas:
djkiller kirjutas: siis peaks ju disla hais üleval olema?

seda nagu ei tunne hommikuti
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima? :roll:
Sõitsin kaa ligi 6 kuud jukerdava pumbaga, mul läks ta küll käima aga seda ainult korraks, ja kohe suri, siis käsipumbaga peale veits ja jälle käis, nii ühe külmkäivitusega 3x
Pajero pumpa ju suht lihtne eemaldada, 100eeki investeeringut ja peaks korras olema. Mäletan, et minuomal oli se tihend ikka ulme rabe.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
djkiller
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: L Dets 13, 2008 9:52 pm
Asukoht: Ida-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas djkiller »

allar kirjutas:
TiitR kirjutas:
Maasturid kirjutas: Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima? :roll:
Sõitsin kaa ligi 6 kuud jukerdava pumbaga, mul läks ta küll käima aga seda ainult korraks, ja kohe suri, siis käsipumbaga peale veits ja jälle käis, nii ühe külmkäivitusega 3x
Pajero pumpa ju suht lihtne eemaldada, 100eeki investeeringut ja peaks korras olema. Mäletan, et minuomal oli se tihend ikka ulme rabe.
kust kohast selel pumba ostsid taketist?

et me üksteisest mödöa ei räägi siis lisan pildid et milline osa välja vahetada kas pildil nr 1(terve kupatus) või pilt nr2 (mingi kindel detail hea kui ütled pildil oleva koodi)

http://img411.imageshack.us/g/31240929.jpg/
Pakkuda parima hinnaga auto varuosi
www.autoosad24.ee
info@autoosad24.ee
Vasta

Mine “Mitsubishi”