Küsimused Pajero filtrite kohta + kütuseprobleem
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Küsimused Pajero filtrite kohta + kütuseprobleem
Heips
Autoks ikka ja jälle -99 2,8 TD pajero Long wagon
Küssad
1.Kas sellel autol on salongi filter (või mingid kanalid umbes) kuidagi lahjalt puhub kui panna ka max pööretele vendi?
2.Kas keegi on pannud orig filtri asemele koonusfiltri (millist tüüpi oleks soovitav ja kuhu kõige parem paigaldada)?
3.Öö jooksul langeb vist kuskilt kütus tagasi ,et iga hommik peab käsipumbast peale kütet pumpama.Kas käsipumba membraan ei pea või milles asi?
kütuse paagi väljund ja voolikud kuni küütusefiltrini vahetatud
tänud juba ette;)
Autoks ikka ja jälle -99 2,8 TD pajero Long wagon
Küssad
1.Kas sellel autol on salongi filter (või mingid kanalid umbes) kuidagi lahjalt puhub kui panna ka max pööretele vendi?
2.Kas keegi on pannud orig filtri asemele koonusfiltri (millist tüüpi oleks soovitav ja kuhu kõige parem paigaldada)?
3.Öö jooksul langeb vist kuskilt kütus tagasi ,et iga hommik peab käsipumbast peale kütet pumpama.Kas käsipumba membraan ei pea või milles asi?
kütuse paagi väljund ja voolikud kuni küütusefiltrini vahetatud
tänud juba ette;)
kui ujutaks üle ole käivitamine raske ja mingi aja jooksul võtaks tuurid üles.allar kirjutas:Kontrolli ka ülevoolu süsteem üle ja vaheta vajalikud voolikud, kütuseviga võib seal olla.
Milleks se koonusfilter, ei usu, et se midagi juurde annab ja kui siis väga vähe.
kuid siin näha et kütusepuudus ning pumbast juurde pumpamine annab vajaliku kütuse ning tuurid tõusevad.
õhufiltri osas see et need kanalid on pikad ja jooksutavad seda õhku pikalt.sp võtab ka tuure aeglasemalt üles
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Lõhnab väga selle järele, et salongis asuv radiaator vajab puhastamist. Kui radiaator umbes siis õhk sealt hästi läbi ei jookse.djkiller kirjutas:oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Kas konditsioneer ka peal?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
jah on küll ning vajab enne talve täitmist või siis kuskilt lekib( aga se ejuba teine teema)Ptyyp kirjutas:Lõhnab väga selle järele, et salongis asuv radiaator vajab puhastamist. Kui radiaator umbes siis õhk sealt hästi läbi ei jookse.djkiller kirjutas:oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Kas konditsioneer ka peal?
kus täpsemalt see see radiaator asub?
See radiaator asub armatuuri all. Täpsema asukoha näed siis kui kapoti lahti teed ja vaatad kust kohast need tosooli torud salongi lähevad.
Arvatavasti kogu armatuur eest ära ja alles siis pääseb ligi.
Konditsioneeri kohta küsisin sellepärast, et kui kondi radiaatori koja äravoolu toru on umbes siis ei pääse kondentsvesi minema ja kondi tööle lülitades see vesi lihtsalt jäätub kondi radika võrede vahele ja jällegi ei puhu õhku.
Arvatavasti kogu armatuur eest ära ja alles siis pääseb ligi.
Konditsioneeri kohta küsisin sellepärast, et kui kondi radiaatori koja äravoolu toru on umbes siis ei pääse kondentsvesi minema ja kondi tööle lülitades see vesi lihtsalt jäätub kondi radika võrede vahele ja jällegi ei puhu õhku.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Minu käes oli see auto vist ainult ühe talve ja puhus see puhur ikka korralikult ja talvel ilusti ka esiklaasi puhtaks. Minu oma oli ka kondiga, kuid seda ma korralikult tööle panna ei jõudnudki.djkiller kirjutas:oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.djkiller kirjutas:siis peaks ju disla hais üleval olema?Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
seda nagu ei tunne hommikuti
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima?Maasturid kirjutas:Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.djkiller kirjutas:siis peaks ju disla hais üleval olema?Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
seda nagu ei tunne hommikuti

Sõitsin kaa ligi 6 kuud jukerdava pumbaga, mul läks ta küll käima aga seda ainult korraks, ja kohe suri, siis käsipumbaga peale veits ja jälle käis, nii ühe külmkäivitusega 3xTiitR kirjutas:Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima?Maasturid kirjutas:Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.djkiller kirjutas: siis peaks ju disla hais üleval olema?
seda nagu ei tunne hommikuti
Pajero pumpa ju suht lihtne eemaldada, 100eeki investeeringut ja peaks korras olema. Mäletan, et minuomal oli se tihend ikka ulme rabe.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
kust kohast selel pumba ostsid taketist?allar kirjutas:Sõitsin kaa ligi 6 kuud jukerdava pumbaga, mul läks ta küll käima aga seda ainult korraks, ja kohe suri, siis käsipumbaga peale veits ja jälle käis, nii ühe külmkäivitusega 3xTiitR kirjutas:Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima?Maasturid kirjutas: Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Pajero pumpa ju suht lihtne eemaldada, 100eeki investeeringut ja peaks korras olema. Mäletan, et minuomal oli se tihend ikka ulme rabe.
et me üksteisest mödöa ei räägi siis lisan pildid et milline osa välja vahetada kas pildil nr 1(terve kupatus) või pilt nr2 (mingi kindel detail hea kui ütled pildil oleva koodi)
http://img411.imageshack.us/g/31240929.jpg/