pajero tõstmine

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

stapitsa
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: L Jaan 15, 2005 8:02 pm

pajero tõstmine

Postitus Postitas stapitsa »

nimelt mure järgmine-sooviks 89a pika persega pajerole alla sobitada R16 31/11 rehvi aga paistab, et akkab koopasse käima. siit ka mure-kuidas saada võimalikult valutult tõsta 10sm.
nanuk
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: L Jaan 29, 2005 11:47 am
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas nanuk »

mul omal ka üks sihuke pika kerega riist.all on31x10.50R15 Q110.tagukik oli vähe maas.panin talle GAS52-e vedrulehed(neli pikemat)alla.saavutasi sellega oma seitse senti lisa
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Tõstmiseks on ikke olnud mitmeid teid:
variant 1- vingemad vedrud (ka nii nagu eelpool kirjeldatud)
variant 2- kere kergitamine raami suhtes, ehk pikemad poldid/puksid kerekinnitustele
variant 3- tõstad vedrud silla peale (vajalik kardaanile vaheflants ja ära unusta diffri nurka muuta)
variant 4- tekitada pikemad kammitsad (sellega peab väääga ettevaatlik olema)
Ja siis veel lugematu arv võimalusi (paned puupaku vedru asemele, relaka tõste jne :eek )

Mina olen teostanud variandid 1 ja 3 :lol:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No aga Pajero ju torsoonide peal esiotsaga. Seega ei anna seal midagi vedruga mängida või silla peale tõsta.

Tagumise otsaga jah lihtne, et teise paindega vedrud alla või klots silla ja vedrupaki vahele või pikemad kiiged.

Esimese otsaga, aga pole muud, kui nati torsoonist peale keerata, millega kaotad küll sillakäiku, kuna ratta allapoole kukkumine väheneb. Või siis teine variant on hankida või ise teha teise nurga all olevad ülemised ja alumised õõtshoovad. Probleemiks aga hakkab olema püsikiirusliigendi liiga suur nurk ja võib olla vaja ka difrit allapoole lasta ning tekibki selline saba kinni nokk lahti variant.

Seega ärge hankige endale ilma talasillata maastureid, kui plaanite hakata neid modima. Ilge pask ja keemia on seda teha ja üldkokkuvõttes ilma paksu rahakotita suht mõtetu ettevõtmine. Jätame IFS vedrustuse ikkagi BAJA radadele ja OBS vedrustuse ikka karmitele off-road radadele.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Ma usun, et kodanikul siiski tagaotsaga mure oli. Kui Pajerol torsioon eest põhja keerata (kui väsinud on, siis pool ringi eelpingutust), siis ette mahub 31'' vabalt ja tegelikult mahub ka 33'' ilma probleemideta. Aga õõtsasid ringi teha on ikke väga suur töö, kuna püsikate paine on juba torsioon originaalis põhja keeratuna väga perv..ssne. Ja sel konkreetsel elukal silda allapoole lasta polegi nii lihtne.
Aga nõustun Jr-ga, kui Pajerot kolliks teha, siis ega Pajerost suurt midagi ei säili...
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Õige see on,et esisillaga pole tõstmise suhtes tõesti midagi peale torsioonide põhja keeramise teha.Aga ka sel juhul saab kasutada 33" rehve.Sellel põhjusel saigi Mitsu vahetatud Toyota LC70 vastu.
See on ehk max mida ilma suurmate ümberehitusteta Pajerost saab teha.........
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

...selline küsimus, et kui vastupidavad need pajero torsioonid on - kas põhja keeramine neile hävitavalt ei mõju? Ühe kunagise pickupi pealt on kurb kogemus jäänud... et kui ma torsioonid peale keeran ja kolmetuhandekilomeetrisele Venemaa-matkale lähen, mitu neid tagavaraks kaasas peab olema?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

isakene kirjutas:...selline küsimus, et kui vastupidavad need pajero torsioonid on - kas põhja keeramine neile hävitavalt ei mõju? Ühe kunagise pickupi pealt on kurb kogemus jäänud... et kui ma torsioonid peale keeran ja kolmetuhandekilomeetrisele Venemaa-matkale lähen, mitu neid tagavaraks kaasas peab olema?
Meie oma eelmisel võistlusautol pole neid küll suutnud katki sõita ja müünud ma neid ka eriti pole.
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

sama siin, pole ei ise neid puruks saanud, ega pole ka kuulnud, et keegi teine oleks saanud. Aga jube jäigaks muutub küll ja kolme ratta sõit tuleb päris tihti rööbaste vahel välja :wink:
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

mu tuttav terranol sai ühe puruks sõidetud.
Kasutaja avatar
chiniqua
Mudder
Postitusi: 61
Liitunud: K Nov 15, 2006 12:50 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas chiniqua »

kuid ses suhtes, et 31" rehvi pajero alla sobitamine pole ju siiski mingi kunst:O mul enesel ka pikk 89 aasta oma selline ja kui ostsin oli juba 31" 10.5 r15 all. nüüd sooviks miskit 35 alla aretada ja paistab, et mahub ka, kui veits jäigemaks väänata torsoone ja taha vihasem vedru.
või on keegi proovinud ja teab rääkida, et ei õnnestu?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

chiniqua kirjutas:kuid ses suhtes, et 31" rehvi pajero alla sobitamine pole ju siiski mingi kunst:O mul enesel ka pikk 89 aasta oma selline ja kui ostsin oli juba 31" 10.5 r15 all. nüüd sooviks miskit 35 alla aretada ja paistab, et mahub ka, kui veits jäigemaks väänata torsoone ja taha vihasem vedru.
või on keegi proovinud ja teab rääkida, et ei õnnestu?
Olen päris kindel,et sa oma Pajerole 35" rehve ilma koopaid lõikamata ja eest mingil moel tõstmata alla ei pane.
Kui see sul õnnestub pane siia ka pildid.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

[quote="tom76Olen päris kindel,et sa oma Pajerole 35" rehve ilma koopaid lõikamata ja eest mingil moel tõstmata alla ei pane.
Kui see sul õnnestub pane siia ka pildid.[/quote]

Pimedate piltide järgi on venelastel õnnestunud 35'' Mudzillad alla pista. http://www.pajero4x4.ru/gallery/tyre35r
Tean, et sel autol on 5cm keretõste, ringitõstetud vedrud taga ja pisut pusitud ka esiotsaga
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

jazz777 kirjutas:Tõstmiseks on ikke olnud mitmeid teid:
variant 1- vingemad vedrud (ka nii nagu eelpool kirjeldatud)
variant 2- kere kergitamine raami suhtes, ehk pikemad poldid/puksid kerekinnitustele
variant 3- tõstad vedrud silla peale (vajalik kardaanile vaheflants ja ära unusta diffri nurka muuta)
variant 4- tekitada pikemad kammitsad (sellega peab väääga ettevaatlik olema)
Ja siis veel lugematu arv võimalusi (paned puupaku vedru asemele, relaka tõste jne :eek )

Mina olen teostanud variandid 1 ja 3 :lol:
Kui viitsid räägi lähemalt vaheflantsist, milline see olema peaks? ja kui palju silla kalde nurka muuta tuleks, kui tõsta vedrud silla tala peale, palju teda üldse tõsta tohib, et kardaan töötaks (plaan rakendada kardaanile suuri koormusi).
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Kusagil nägin sellist vahe-juppi, mis käis ülemise õõtshoova ja sarniiri vahele. Selle vahele panemisega sai siis natuke rohkem tõsta, kui muidu. :P
Vasta

Mine “Mitsubishi”