pajero tõstmine
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
pajero tõstmine
nimelt mure järgmine-sooviks 89a pika persega pajerole alla sobitada R16 31/11 rehvi aga paistab, et akkab koopasse käima. siit ka mure-kuidas saada võimalikult valutult tõsta 10sm.
Tõstmiseks on ikke olnud mitmeid teid:
variant 1- vingemad vedrud (ka nii nagu eelpool kirjeldatud)
variant 2- kere kergitamine raami suhtes, ehk pikemad poldid/puksid kerekinnitustele
variant 3- tõstad vedrud silla peale (vajalik kardaanile vaheflants ja ära unusta diffri nurka muuta)
variant 4- tekitada pikemad kammitsad (sellega peab väääga ettevaatlik olema)
Ja siis veel lugematu arv võimalusi (paned puupaku vedru asemele, relaka tõste jne )
Mina olen teostanud variandid 1 ja 3
variant 1- vingemad vedrud (ka nii nagu eelpool kirjeldatud)
variant 2- kere kergitamine raami suhtes, ehk pikemad poldid/puksid kerekinnitustele
variant 3- tõstad vedrud silla peale (vajalik kardaanile vaheflants ja ära unusta diffri nurka muuta)
variant 4- tekitada pikemad kammitsad (sellega peab väääga ettevaatlik olema)
Ja siis veel lugematu arv võimalusi (paned puupaku vedru asemele, relaka tõste jne )
Mina olen teostanud variandid 1 ja 3
No aga Pajero ju torsoonide peal esiotsaga. Seega ei anna seal midagi vedruga mängida või silla peale tõsta.
Tagumise otsaga jah lihtne, et teise paindega vedrud alla või klots silla ja vedrupaki vahele või pikemad kiiged.
Esimese otsaga, aga pole muud, kui nati torsoonist peale keerata, millega kaotad küll sillakäiku, kuna ratta allapoole kukkumine väheneb. Või siis teine variant on hankida või ise teha teise nurga all olevad ülemised ja alumised õõtshoovad. Probleemiks aga hakkab olema püsikiirusliigendi liiga suur nurk ja võib olla vaja ka difrit allapoole lasta ning tekibki selline saba kinni nokk lahti variant.
Seega ärge hankige endale ilma talasillata maastureid, kui plaanite hakata neid modima. Ilge pask ja keemia on seda teha ja üldkokkuvõttes ilma paksu rahakotita suht mõtetu ettevõtmine. Jätame IFS vedrustuse ikkagi BAJA radadele ja OBS vedrustuse ikka karmitele off-road radadele.
Tagumise otsaga jah lihtne, et teise paindega vedrud alla või klots silla ja vedrupaki vahele või pikemad kiiged.
Esimese otsaga, aga pole muud, kui nati torsoonist peale keerata, millega kaotad küll sillakäiku, kuna ratta allapoole kukkumine väheneb. Või siis teine variant on hankida või ise teha teise nurga all olevad ülemised ja alumised õõtshoovad. Probleemiks aga hakkab olema püsikiirusliigendi liiga suur nurk ja võib olla vaja ka difrit allapoole lasta ning tekibki selline saba kinni nokk lahti variant.
Seega ärge hankige endale ilma talasillata maastureid, kui plaanite hakata neid modima. Ilge pask ja keemia on seda teha ja üldkokkuvõttes ilma paksu rahakotita suht mõtetu ettevõtmine. Jätame IFS vedrustuse ikkagi BAJA radadele ja OBS vedrustuse ikka karmitele off-road radadele.
+372 5028488
Ma usun, et kodanikul siiski tagaotsaga mure oli. Kui Pajerol torsioon eest põhja keerata (kui väsinud on, siis pool ringi eelpingutust), siis ette mahub 31'' vabalt ja tegelikult mahub ka 33'' ilma probleemideta. Aga õõtsasid ringi teha on ikke väga suur töö, kuna püsikate paine on juba torsioon originaalis põhja keeratuna väga perv..ssne. Ja sel konkreetsel elukal silda allapoole lasta polegi nii lihtne.
Aga nõustun Jr-ga, kui Pajerot kolliks teha, siis ega Pajerost suurt midagi ei säili...
Aga nõustun Jr-ga, kui Pajerot kolliks teha, siis ega Pajerost suurt midagi ei säili...
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Õige see on,et esisillaga pole tõstmise suhtes tõesti midagi peale torsioonide põhja keeramise teha.Aga ka sel juhul saab kasutada 33" rehve.Sellel põhjusel saigi Mitsu vahetatud Toyota LC70 vastu.
See on ehk max mida ilma suurmate ümberehitusteta Pajerost saab teha.........
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See on ehk max mida ilma suurmate ümberehitusteta Pajerost saab teha.........
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Meie oma eelmisel võistlusautol pole neid küll suutnud katki sõita ja müünud ma neid ka eriti pole.isakene kirjutas:...selline küsimus, et kui vastupidavad need pajero torsioonid on - kas põhja keeramine neile hävitavalt ei mõju? Ühe kunagise pickupi pealt on kurb kogemus jäänud... et kui ma torsioonid peale keeran ja kolmetuhandekilomeetrisele Venemaa-matkale lähen, mitu neid tagavaraks kaasas peab olema?
kuid ses suhtes, et 31" rehvi pajero alla sobitamine pole ju siiski mingi kunst:O mul enesel ka pikk 89 aasta oma selline ja kui ostsin oli juba 31" 10.5 r15 all. nüüd sooviks miskit 35 alla aretada ja paistab, et mahub ka, kui veits jäigemaks väänata torsoone ja taha vihasem vedru.
või on keegi proovinud ja teab rääkida, et ei õnnestu?
või on keegi proovinud ja teab rääkida, et ei õnnestu?
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Olen päris kindel,et sa oma Pajerole 35" rehve ilma koopaid lõikamata ja eest mingil moel tõstmata alla ei pane.chiniqua kirjutas:kuid ses suhtes, et 31" rehvi pajero alla sobitamine pole ju siiski mingi kunst:O mul enesel ka pikk 89 aasta oma selline ja kui ostsin oli juba 31" 10.5 r15 all. nüüd sooviks miskit 35 alla aretada ja paistab, et mahub ka, kui veits jäigemaks väänata torsoone ja taha vihasem vedru.
või on keegi proovinud ja teab rääkida, et ei õnnestu?
Kui see sul õnnestub pane siia ka pildid.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
[quote="tom76Olen päris kindel,et sa oma Pajerole 35" rehve ilma koopaid lõikamata ja eest mingil moel tõstmata alla ei pane.
Kui see sul õnnestub pane siia ka pildid.[/quote]
Pimedate piltide järgi on venelastel õnnestunud 35'' Mudzillad alla pista. http://www.pajero4x4.ru/gallery/tyre35r
Tean, et sel autol on 5cm keretõste, ringitõstetud vedrud taga ja pisut pusitud ka esiotsaga
Kui see sul õnnestub pane siia ka pildid.[/quote]
Pimedate piltide järgi on venelastel õnnestunud 35'' Mudzillad alla pista. http://www.pajero4x4.ru/gallery/tyre35r
Tean, et sel autol on 5cm keretõste, ringitõstetud vedrud taga ja pisut pusitud ka esiotsaga
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Kui viitsid räägi lähemalt vaheflantsist, milline see olema peaks? ja kui palju silla kalde nurka muuta tuleks, kui tõsta vedrud silla tala peale, palju teda üldse tõsta tohib, et kardaan töötaks (plaan rakendada kardaanile suuri koormusi).jazz777 kirjutas:Tõstmiseks on ikke olnud mitmeid teid:
variant 1- vingemad vedrud (ka nii nagu eelpool kirjeldatud)
variant 2- kere kergitamine raami suhtes, ehk pikemad poldid/puksid kerekinnitustele
variant 3- tõstad vedrud silla peale (vajalik kardaanile vaheflants ja ära unusta diffri nurka muuta)
variant 4- tekitada pikemad kammitsad (sellega peab väääga ettevaatlik olema)
Ja siis veel lugematu arv võimalusi (paned puupaku vedru asemele, relaka tõste jne )
Mina olen teostanud variandid 1 ja 3