Pajero tagadifri vahetus.

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

koomahai
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Kontakt:

Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas koomahai » T Juul 03, 2018 5:30 pm

Äkki teadjamad oskavad öelda kui suur töö on 2009 a Pajero tagadifri (sisu) vahetus ja kes selle Eestis ette võiks võtta? Differ on undama hakanud ja ilmselt kaua enam ei kesta.
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas jaan mmc » T Juul 03, 2018 7:11 pm

Sisu vahetus eeldaks kallist, hambumise seadistust, mõistlikum ilmselt lammutusest komplektne reduktor võtta. Pole varem vahetanud aga pakuks, et terve reduktori vahetusele kulub paar - kolm tundi tööd.
Difrid mitsul muidu suht pommikindlad, kui õlis metalli pole, vaata pigem rattalaagrid üle, need on küll, nn. kuluosad.
koomahai
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas koomahai » K Juul 04, 2018 7:55 am

Kahjuks eelmine omanik on hooldused üle lasknud ja õli metalli täis. Rattalaagrid sai üle vaadatud ja need on korras. Aitäh info eest.
koomahai
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas koomahai » K Juul 04, 2018 12:58 pm

Üks küsimus veel: kuidas ma saan teada mis ülekandearvuga differ taga on? Kasutatud difri ülekandearv on 3.917 ja ma ei ole kindel,et see sobib.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2290
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas totu » N Juul 05, 2018 12:25 am

Reduktori tagumiste kinnituspoltide vahel on ava, millest paistab reduktori kaane peal olev kleebis, seal ülekandearv kirjas. Ja alati on võimalus pöördeid lugeda- üks ratas maast lahti, 2 täispööret, kardaani pöörete arv selle juures ongi ülekandearv. Eelmisel mudelil oli diisel/automaat 3,9..., diisel/manuaal 4,1 ja bensukatel 4,3. Vahetus ise ei ole keeruline, iga autoremontija peaks hakkama saama ja "põder" võiks olla, tükk üsna kaalukas.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2290
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas totu » K Juul 11, 2018 7:52 am

PS: Lähitulevikus jääb 4,1:1 (diisel/manual) peaülekanne üle, kui peaks huvitama.
Tehtud, mõeldud.
koomahai
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas koomahai » N Juul 12, 2018 2:48 pm

Aitäh pakkumast aga mul automaat :)
koomahai
Off Roader Wannabe
Postitusi: 35
Liitunud: E Nov 08, 2010 8:04 am
Asukoht: Jõgevamaa/Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas koomahai » T Juul 24, 2018 9:20 am

Järgmine küsimus: kui keeruline on vanalt lukuga difrilt lukustussüsteemi ümbertõstmine ilma lukuta difrile? Tarnitud differ on ilma lukuta. Anduri ja luku jaoks on kohad küll olemas aga töö eeldab puurimist ja keermestamist.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2290
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Pajero tagadifri vahetus.

PostitusPostitas totu » T Juul 24, 2018 11:15 am

..siis tuleks ka lukuga differ ja aktuaator ümber tõsta, e. sellisel juhul on mõistlik jätta ikkagi vana reduktor ja vahetada ainult peaülekanne (nn. tigu ja taldrik).
Tehtud, mõeldud.

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline