Tere!
Kas keegi oskab pakkuda kust poolt peaks nüüd viga otsima. Või on kellelgi olnud sama viga?
Autoks 2002 3.2 Pajero
Juhtus selline lugu, et sõidu pealt kadus jõud ja hakkas suitsema ja vibreerima. Õnneks polnud kodust kaugel ja sõitsin koju. Suitseb vaid siis kui gaasi annan. Käima läheb ilusti. Suits on selline sinakas valge pigem. Terve auto koos mootoriga väriseb. Paar päeva tagasi sai vahetatud õli, õli on sees kõik alles.
Tänud kaasamõtlejatele!
Edit: korraka viskas oranzi mootoritule kaa põlema kuid see kadus paari minuti pärast ja tagasi ei tulnud.
3.2 DiD pajero jõud
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- suitsukala
- Fitting 38"
- Postitusi: 288
- Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
- Asukoht: Saaremaa, Kärla
Re: 3.2 DiD pajero jõud
Turbo ilmselt andis saba, mina alustaks sealt kontrollimist
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Re: 3.2 DiD pajero jõud
jaan mmc kirjutas:See on 99 % tõenäosusega ks. pumba teema. Kuna mootori ikoon süttis, katsu veakood väljalugeda, kuigi see pole ka väga oluline. suht kindel, et pump vajab remonti.
Kas oskate soovitada kuhu võiks pumba viia ja mis summas umbes remont olla võib? Halb on see, et asume Raplamaal ja auto ise ei sõida nii pikka maad ilmselt. Peaksin pumba ise maha võtma ja kuskile viima..
- v2ikevenna
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: T Dets 09, 2008 9:16 pm
- Asukoht: Tartu v. Kanepi
Re: 3.2 DiD pajero jõud
Kütusepump on sellel suuremalt osalt mehaaniline, asub mootori küljes ja käitatakse mootori ketiga. Vähemalt minu autol polnud pumba ja mootoritulukese vahel mingit seost ja samuti ei suutnud diagnostikaga selle riket tuvastada ei esindus, kangialune koht ega minu enda diagnostika seade.
Probleemi kirjelduse järgi panustaksin hoopis EGR klapile. Kui mutrivõtmed käes püsivad ja näppe määrida ei karda, siis võta mootoril katteplastik pealt maha ja see EGR istub kohe mootori peal. Kui EGR maha kruvida, siis mootori ja EGR vahel on üks roostevabast terasest metallist plaat. Kui see plaat 180 kraadi ringi keerata, siis ta sulgeb selle avause, kust väljalaske gaasid sisselaskesse pääsevad. ECU hakkab küll väitma, et EGR on probleemne (mootoritulukene põlema ei jää, kuid autot arvutiga ühendades probleem siiski näha) kuid jõud peaks tagasi tulema nii nagu enne. Koos mõtlemisega võtab protsess aega ca tund ja ise tehes ei kaasne ka rahalisi kulutusi - seega tasub proovida.
Enda autoga sõitsin mitu aastat niimoodi ringi kuni lõpuks siiski uue klapi soetasin. Minekus, kütusekulus jms polnud üldse vahet, samuti ei tekkinud probleeme ÜV ajal.
EDIT: minu teooria kahjuks räägib valge-sinakas suits, kui EGR läbi siis on must lont taga...
Probleemi kirjelduse järgi panustaksin hoopis EGR klapile. Kui mutrivõtmed käes püsivad ja näppe määrida ei karda, siis võta mootoril katteplastik pealt maha ja see EGR istub kohe mootori peal. Kui EGR maha kruvida, siis mootori ja EGR vahel on üks roostevabast terasest metallist plaat. Kui see plaat 180 kraadi ringi keerata, siis ta sulgeb selle avause, kust väljalaske gaasid sisselaskesse pääsevad. ECU hakkab küll väitma, et EGR on probleemne (mootoritulukene põlema ei jää, kuid autot arvutiga ühendades probleem siiski näha) kuid jõud peaks tagasi tulema nii nagu enne. Koos mõtlemisega võtab protsess aega ca tund ja ise tehes ei kaasne ka rahalisi kulutusi - seega tasub proovida.
Enda autoga sõitsin mitu aastat niimoodi ringi kuni lõpuks siiski uue klapi soetasin. Minekus, kütusekulus jms polnud üldse vahet, samuti ei tekkinud probleeme ÜV ajal.
EDIT: minu teooria kahjuks räägib valge-sinakas suits, kui EGR läbi siis on must lont taga...
4x4 korda 4
Re: 3.2 DiD pajero jõud
Meil oli kolb puruks hoopis.. praod sees
Re: 3.2 DiD pajero jõud
Veel ei tea täpselt, ise ei võtnud laiali, äi võttis täna. Kett ilmselt üle visanud ei olnud.
Ühes silindris igaljuhul survet ei olnud kui viga kodus otsisime. Sealt edasi sõitis auto treilaga äia juurde. Käivitus ja oli liikumisvõimeline kuid väga jõuetu.
Kui täpsemalt teada saan annan teada
Ühes silindris igaljuhul survet ei olnud kui viga kodus otsisime. Sealt edasi sõitis auto treilaga äia juurde. Käivitus ja oli liikumisvõimeline kuid väga jõuetu.
Kui täpsemalt teada saan annan teada