Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

MitsuMFK
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 11, 2018 10:16 pm

Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas MitsuMFK » K Juul 11, 2018 10:22 pm

Tere.

Mul selline probleem, et sõites maastikul 4H. Tagasi teele jõudes panin käigukangi 2H peale aga esisild jäi undama. Mida teha, kust viga otsida????
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas jaan mmc » K Juul 11, 2018 10:44 pm

Kui pöörates rattaid lohistama ei hakka on sild vahekastist lahti ühendatud (tavaliselt on). Kui 2 wd-ga sõites kardaan ringi käib, ei lahutata kardaani esisillast, mille üheks põhjuseks võib olla lülitus vaakummembraani probleem (leke vms). Kui membraan korras siis on asi keerulisem ja viga kuskil vaakumi juhtimises. Kui peale maastikul käiku siis esimese asjana võikski lülitusmembraani üle vaadata, ehk on millegagi pihta saanud nt.
MitsuMFK
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 11, 2018 10:16 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas MitsuMFK » K Juul 11, 2018 11:22 pm

Kus kohas asub vaakummembraan täpsemalt? Asvaldil keerates käib esisillas mingid nõksud mida varem ei olnud aga samas R/D Lock on väljas
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas jaan mmc » N Juul 12, 2018 9:09 am

Siin üks pilt sillast vaakummembraan on see plekk / plast paun kummilõdviku parempoolses otsas https://www.thedifferential.co.uk/mitsu ... -l200.html
RD on rear diferentsial, esisild käib sisse välja ikka vahekasti kangist.
MitsuMFK
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 11, 2018 10:16 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas MitsuMFK » N Juul 12, 2018 10:30 am

https://www.facebook.com/groups/1886800 ... up_comment .

Eile uurisin ma ka fb ja seal räägiti sellisest asjast ja kas nagu kas selliste sümptomitega võib see membraan jamada?
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas jaan mmc » N Juul 12, 2018 11:09 am

Lõustaka ligipääs mul puudub. Ja aga, mis sul seal täpselt jamab seda saaks kõige paremini vaadelda oma silmaga, kirjateel on see komplitseeritud.
MitsuMFK
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 11, 2018 10:16 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas MitsuMFK » N Juul 12, 2018 12:12 pm

Saadan selle vestluse kopeeritult siis äkki saab kuidagi aidta

Tere.
Mul selline probleem, et sõites maastikul 4H. Tagasi teele jõudes panin käigukangi 2H peale aga esisild jäi undama. Mida teha, kust viga otsida??? autoks mitsubishi l200
*Esisild ei tule tagant ära ilmselt, tagurda natuke mõned meetrid siis vast peaks lahti ühendama rummulukud.
--tagurdasin 2H pea 20m aga ikka esisild veab
*mis a masin sul on ?
2005
*ok, neil minu mälu mööda oli neil tahe kammajaa mingi vaakumsolenoidiga mis seda lülitab,,pasas turnides kippus see katki minema ja sitta täis ja hakkab see komöödia pihta..lase kellegil üle vaadata esisilla lülituse-lukustuse mehanism :) (võin ka mööda panna)
*Ja siis hakkab ka häda kui rehvid on ebaühtlaselt kulunud,tagumised siis poole mustrivõrra siledamad.
* Vahekastile vist kippus see rehviteema käima :p enim
* Jah,ja samas ka sisse/välja lülitusele...pidi tagurpidi käiguga vahest lausa rapsima et nelik tagant tuleks.
--kas tagurpidi käiku peab rapsima 2H?
*jep
*2h on tagavedu 4h on nelivedu ja 4hl on 4x4 aeglustiga :p tagaveoga rapsida kyll ei tohiks niiviisi. Minul l200 kyll ei rapsind aga mul olid ka ees manu rummulukud.
--algul vilkus see roheline silla tuli siis kustus ära lõi uuesti põlema kustus uuesti ära ja enam ei põle ega ka vilgu
*See R/D peaks tähendama diferentsiaali lukku..seega kui tuli ei põle ega vilgu peaks sild olema väljas.
--roheline armatuuri mitte r/d ( see töötab ilusti) ja ka aeglusti
*Seda ma räägin ju
--eile ostin auto siis vilkus roheline 2H sõites nüüd ei ole kuidagi pidi isegi tuld näha
*Aga kui proovid uuesti nelik sisse,aeglusti sisse ja välja ja kõikides reziimides sõita edaspidi tagurpidi? Jäin siin mõtlema et 2H märki ei tohiks olla ju...on 4H ja 4L..või ma eksin?
--kangi peal oli 2H , 4H ja 4L. eile ostes oli tagavedu sees aint
*Jah aga 2H tuld kui sellist armatuuris.. Kui viitsid võid proovida...paned kangi 2H R/D off Viskad pikali alla ja keerad vahekasti kardaani,kas käib ringi või mitte...mootor ei pea käima.
--proovisime ei käi ringi
* Sõida vaikselt koju,ära kihuta..parem kui oleks kruusateed..asfaldil ristmikud keera hästi rahulikult..muud hetkel ei oska soovitada..homme pöördu eelmise omaniku jutule,äkki oskab midagi selgitada...kas on palju maad koduni?
--me õnneks kodus juba siin hakkasime viga otsima .
*Ok..viga võib olla mehhaaniline juba..küsin korra sõbralt kui ta ei maga veel...samas siin peaks olema helgeid päid kuhjaga kes unepealt vea ära ütlevad....Mitsubishi foorumis on üks tark mees ka
Jaan mcc oli vist nimi..tema peaks nende hingeelu täpselt tundma..

väga paljud soovitasi tagutdamist aga see ei aidanud.
jaan mmc
True Off Roader!
Postitusi: 1449
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Mitsubishi L200 2005 esisilla probleem.

PostitusPostitas jaan mmc » N Juul 12, 2018 12:35 pm

Enamasti on probleem selle https://www.youtube.com/watch?v=03bgjbuYfh8 esisillas oleva lülituse nö. sisse jäämises. Lülituseks kasutatakse pneumaatikat ehk lihtsamalt, vaakumit ja suure tõenäosusega see pneumatika ei tööta ega lülita silda järelt ära. Nagu öeldud, on probleem enamasti konkreetses lülitusmembraanis ja harvemini membranile peale antavas vaakumis ehk juhtimises. Kui probleem on juhtimises, siis ei soovita seal väheste teadmiste puhul, väga kaevama hakata, võibolla on asi vaakumi ventiilides/kraanides, ehk elektriliselt tüüritavates solenoidides ja nende vahetamine annab tulemuse aga võibolla mitte ja halvemal juhul aetakse töökäigus ka vaakumskeem sassi ja tehakse asi hullemaks. Solenoide juhib veel ka 4wd ECU nii, et iga mees seda nagunii tööle ei pane.
Esitatud küsimuste konstruktiivsusest (sa ei viitsi isegi membraani kontrollida aga esitad täpsustavaid küsimusi) eeldan, et ka sina mitte, parem vii kuskile, kus sellest asjast rohkem teatakse. Nt. Maasturid Oü või ka minu juurde, kindlasti on pädevaid kohti veel, ja aga ma lihtsalt ei tea rohkem.

Mine “Mitsubishi”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist